Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.


Vind je t gek als je 12 keer per week moet draaien over de wereld, ik zou zeggen lees z'n tweets is naast dit filmpje en kijk dan nog is. Steve Angello is echt een top dj. Als je niks van steve angello weet en niks van house snapt ga er dan ook niet op bashen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.

Nog sterker is dat die mensen die daar staan er veel geld voor betaalt hebben. Dan verwacht toch dat je iets fatsoenlijks te zien/horen krijgt! Schandalig dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Arrogant mannetje! Schup onder zijn kont moet die krijgen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:32 
 

Op twitter verkondigen dat het niet premixed is, en wel alle filmpjes op youtube op privé zetten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.


Vind je t gek als je 12 keer per week moet draaien over de wereld, ik zou zeggen lees z'n tweets is naast dit filmpje en kijk dan nog is. Steve Angello is echt een top dj. Als je niks van steve angello weet en niks van house snapt ga er dan ook niet op bashen

Ik heb inderdaad gelezen dat hij er iets van vond. Maar kijk nou bijvoorbeeld eens vanaf 2.30 tot 3.34. Vanaf dan gaat een track lopen en ik heb hem geen moment die track in zien starten. Ik vraag me af hoe hij dat fixt.

Daar komt bij dat zijn houding en enthausiasme nou niet echt van zijn gezicht is te lezen. Hij lijkt eerder bezig met randzaken als sigaretten krijgen, drinken en met mensen praten dan dat hij bezig is met zijn eigen muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
D-Nemacyst schreef:
Khadber schreef:

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.


Vind je t gek als je 12 keer per week moet draaien over de wereld, ik zou zeggen lees z'n tweets is naast dit filmpje en kijk dan nog is. Steve Angello is echt een top dj. Als je niks van steve angello weet en niks van house snapt ga er dan ook niet op bashen

Ik heb inderdaad gelezen dat hij er iets van vond. Maar kijk nou bijvoorbeeld eens vanaf 2.30 tot 3.34. Vanaf dan gaat een track lopen en ik heb hem geen moment die track in zien starten. Ik vraag me af hoe hij dat fixt.

Daar komt bij dat zijn houding en enthausiasme nou niet echt van zijn gezicht is te lezen. Hij lijkt eerder bezig met randzaken als sigaretten krijgen, drinken en met mensen praten dan dat hij bezig is met zijn eigen muziek.[/quote]

Idd en dan ook nog ff z'n haar goed staat te doen...Echt erg!Dan was avicii toch wel wat beter bezig, ik blij dat ik niet tot het einde ben gebleven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet vergeten dat hij de closing-act is en waarschijnlijk waren dit de laatste minuten. Die worden altijd van tevoren opgenomen om het te laten kloppen bij de lasers, vuurwerk enzevoort. Gebeurd net zo goed op Defqon, bijvoorbeeld Noisecontrollers dit jaar. Het jammere is wel weer dat hij het dan tegen gaat spreken terwijl er een reden voor is en iedereen ziet dat het niet zo is als hij beweerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Niet vergeten dat hij de closing-act is en waarschijnlijk waren dit de laatste minuten. Die worden altijd van tevoren opgenomen om het te laten kloppen bij de lasers, vuurwerk enzevoort. Gebeurd net zo goed op Defqon, bijvoorbeeld Noisecontrollers dit jaar. Het jammere is wel weer dat hij het dan tegen gaat spreken terwijl er een reden voor is en iedereen ziet dat het niet zo is als hij beweerd..


Dan komt de vervolgvraag: waarom geef je dan juist DIE beelden vrij? Je kan dan toch zoveel beter je eigen set vanuit zo'n perspectief brengen? Als het om de show draait, waarom laat je dan de DJ zien?

Het zou kunnen dat hij op het moment met de laatste minuten bezig is, ik was er zelf ook niet bij, maar dit geeft toch een verkeerd beeld van zijn act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dan komt de vervolgvraag: waarom geef je dan juist DIE beelden vrij? Je kan dan toch zoveel beter je eigen set vanuit zo'n perspectief brengen? Als het om de show draait, waarom laat je dan de DJ zien?

Het zou kunnen dat hij op het moment met de laatste minuten bezig is, ik was er zelf ook niet bij, maar dit geeft toch een verkeerd beeld van zijn act.

Dat klopt, geeft inderdaad een verkeerd beeld en daarom zullen mensen (zonder verder na te denken) wel zo reageren. Hij had inderdaad beter andere beelden vrij kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Zo, die valt meteen even door de mand. Ook veels te raar dat hij het ook niet eens echt probeert te laten lijken, maar gewoon zonder koptelefoon een beetje staat te chillen.
En daar betaal je als organisatie dan geld voor, te erg voor woorden.


Vind je t gek als je 12 keer per week moet draaien over de wereld, ik zou zeggen lees z'n tweets is naast dit filmpje en kijk dan nog is. Steve Angello is echt een top dj. Als je niks van steve angello weet en niks van house snapt ga er dan ook niet op bashen


12 keer per week orly? Steve zegt zelf wat anders hoor:
Citaat:
playing 4-6 gigs a week
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

I just reviewed the clip everyone is talking about . so let me explain , when i do some festivals i have a team there that does all my pyro , fx and co2´s , + most of them have a synced "fireworks show" that is synced to the music so nothing goes wrong for the fireworks show since timing everything is extremely hard for them , so i have a medley mix i close with so they can have everything synced , most big festivals have that and its nothing new , as soon as your closing under a big finale you have that going on.. does that explain it ? i know some of you will still hate cause of the fact that hating if your game but i have now explained it and take it or leave it . i don't have to prove myself that i´m able to mix i´ve done that my whole life and spend more time mixing then with my daughter so thats it . hope some of you understand , if you don't sorry about that .. S A
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk. Vind de tweets wel lachen eigenlijk:

Citaat:
I love the fact that ppl don't think I am mixing cause I'm not wearing headphones all the time .. I play 160 gigs a year , and have dj'd for 15 years . Just cause someone is doing something different doesn't mean that its fake .. I think all of u who think so should stop being such haters and come see for yourself .. I play the same records everyday I don't need to listen to what I do .. Its my party trick and respect that instead of hating on it . If u doubt it come in the both or try do it yourself before u judge !! Ok .. Nuff said .. SA

For all you ppl out there who wanna know how its done .. Lemme tell u .., dj for 5 hours a day for 10 years. When you have done that .. Start touring , playing 4-6 gigs a week for another 5 years... After that try play on the CDj's. U see the BPM on the right side of the display , u have a pitch and easy way to count the BPM is by looking on the cd u gonna mix in , if 1 bpm is the dif just adjust the pitch to +0.8 or -0.8 depending on if its slower or faster .. After that 0.8 either way is one BPM. So 1.6 is 2 , 2.4 is 3 , 3.20 is 4 and 4 is 5. Ok .. Learn the trax u play and enjoy.

OMG I can't believe I care about haters.. But u know what when you work your ass off and ppl accuse you for being fake. U get upset ..

I wanna take this Hater thing to the next level. I wanna fly one over to ibiza to play with my SD cards without headphones and put it on youtube. I'll do the same directly after and we'll see if you can pull it off. ? I'll pick one of you guys and we'll go for it. So who's up for the challenge ?
[...]
Picked 3 guys for the challenge ! Stay tuned.
[...]
This is not me flying over 'haters' to ibiza to party and have a good time , I'm setting up a booth and we'll go for a little challenge. I'm only doing this to prove a point and I'll give them all the tools I have and we'll see if they can pull it off.
[...]
You can all see this very soon on my youtube channel once its done and we'll have a laugh. Until then let's drop this and I'll let you know
[...]
My whole life has been about challenges and once again I'm fired up !! Let's do this


Verdomme, ik had ook moeten ragen. Kreeg ik een vlucht naar Ibiza en mocht ik op CDJ's spelen. Zou ik dan ook hardstyle mogen draaien? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:24 
 

Wat een hype is dat geworden, "haten", "haters" ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wat een hype is dat geworden, "haten", "haters" ect.


Makkelijk woordje voor de 'grote mannen' om even snel kritiek af te wimpelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al zou ik 14214523x per week moeten draaien. Dan zou ik alsnog in elke gig al mijn energie en enthousiasme stoppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En ZEKER als ik zo dik betaald zou krijgen als SA. Die gast verdiend een godsvermogen per gig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera en Geck-o kunnen ook zonder koptelefoon draaien hoor, dus dat is niks nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het gaat er niet alleen om dat ie niet live mixt, kijk hoe hij erbij staat. Hij behandelt die gast in die zwarte kleding als z'n slaafje, zijn bekers opruimen, als Steve de drank omstoot gaat die gozer het opruimen, en als ie dan vervolgens een doek uitreikt om Steve z'n handen te droog te maken negeert ie hem gewoon :/ Zeg dan gewoon "nee bedankt ik gebruik mijn broek wel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
I wanna take this Hater thing to the next level. I wanna fly one over to ibiza to play with my SD cards without headphones and put it on youtube. I'll do the same directly after and we'll see if you can pull it off. ? I'll pick one of you guys and we'll go for it. So who's up for the challenge ?


Wat is dit voor gedrag man? Ik geloof best dat hij het kan, maar hoe hij zich gedraagt op dat filmpje van Dance Valley slaat gewoon nergens op. Zo van, flikker maar op, ik verdien me geld toch wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nogmaals simpel gezegd

Dit was inderdaad een pre-recorded set omdat dee organisatie van dance valley er om vroeg voor de lasers en het vuurwerk.

Deze man kan wel degelijk kwaliteit draaien heb hem ook 3 keer gezien, toen ging hij helemaal los achter de tafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij stonden er meer filmpjes op en was bijna alles pre-mixed. Het kan best dat jij mr. Angello een paar keer hebt gezien en toen wel goed draaide, maar in dit geval is zijn hele houding slecht.

Dan kun je klagen dat je zoveel moet draaien, maar volgens mij heeft hij geld zat en kan die zelf een beetje aangeven hoeveel gigs hij wilt? of zie ik dat verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Almighty schreef:
Wat een hype is dat geworden, "haten", "haters" ect.


Makkelijk woordje voor de 'grote mannen' om even snel kritiek af te wimpelen.

Ik zou het als volwassen vent nochtans niet in mijn hoofd durven halen dat er uit te kramen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 19:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Volgens mij stonden er meer filmpjes op en was bijna alles pre-mixed. Het kan best dat jij mr. Angello een paar keer hebt gezien en toen wel goed draaide, maar in dit geval is zijn hele houding slecht.

Dan kun je klagen dat je zoveel moet draaien, maar volgens mij heeft hij geld zat en kan die zelf een beetje aangeven hoeveel gigs hij wilt? of zie ik dat verkeerd?


Dat ligt aan de booking agency he. Hij moest een stuk van 20 minuten gepremixed hebben werd van hem gevraagd. dus het lijkt me wel logisch dat er dan meerdere filmpjes van zijn.

Steve Angello heeft ook nog meer dan alleen z'n eigen naam he. A&P Project, Buy Now, Fireflies, First Optional Deal, General Moders, Mode Hookers, Outfunk, Sinners, Supermode, Swedish House Mafia.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten