Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
ben je bang dat je haar niet in model blijft zitten ofzo? dat een jongen serieus keuzes maakt aan de hand van weersvoorspellingen......... ^^

De simpelheid straalt er weer vanaf. Ik heb geen zin om me doorweekt te laten regenen en dat heeft vrij weinig met m´n haar te maken. Dan stop ik die 35 euro liever in een (indoor)feestje met een betere (hardstyle) lineup.

Begrijp je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je haar maar goed zit, zeggen ze toch. :P

hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Brainweavers schreef:
ben je bang dat je haar niet in model blijft zitten ofzo? dat een jongen serieus keuzes maakt aan de hand van weersvoorspellingen......... ^^

De simpelheid straalt er weer vanaf. Ik heb geen zin om me doorweekt te laten regenen en dat heeft vrij weinig met m´n haar te maken. Dan stop ik die 35 euro liever in een (indoor)feestje met een betere (hardstyle) lineup.

Begrijp je?


Goede keus in dat geval :P Gister 2x doorweekt. Ben je net droog BAM! weer een bui :/

Had het rond een uurtje wel ff gehad met het kut weer. Verder opzich wel aardig feestje, maar bij hardstyle gaan de mensen wel meer loos en dat mis ik toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 14:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zag dat er maar 30000 man op af was gekomen.

Arme UDC :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardstyle stage was echt vet! iedere keer dat wij er stonden ging iedereen goed los! het geluid was ook zeer goed vond ik! De regen viel verder wel mee, 2 echte buien en voor de rest spetters.. niets om geen kaartjes voor te kopen vind ik.. Verder was Dance Valley ok.. maar de hardstyle stage sprong er voor mij bovenuit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand Rutte nog gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi opwarmertje voor Decibel!!Hardstyle stage zag er echt goed uit en lekker druk!!!Alleen jammer dat het buiten was, en ik 2 keer natgeregend ben(wel in me poncho)Kwam meneer Rutten idd tegen toen we naar de hardstylestage liepen, dat was wel raar!Ondanks alles was het een lekker feestje, nog wel ff op de main gestaan maar is toch niet zo mijn ding....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Daar is Rutte! Wel een held dat hij gewoon doet waar hij lekker zin in heeft. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij genoten heeft, zorgt hij maar snel dat die btwverhoging weer terug gebracht wordt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:


Daar is Rutte! Wel een held dat hij gewoon doet waar hij lekker zin in heeft. :D


Haha wat een baas :worship:


trouwens hoe heet dat nummer? Op Koh Toa werd dat nummer ook al gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Meet Her At The Bootlake? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 21:05 
 

Pommer schreef:
Meet Her At The Bootlake? :P


melodie klinkt er wel naar ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:

trouwens hoe heet dat nummer? Op Koh Toa werd dat nummer ook al gedraaid.

Da Hool - Meet her at the loveparade natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutte :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Kepro schreef:

trouwens hoe heet dat nummer? Op Koh Toa werd dat nummer ook al gedraaid.

Da Hool - Meet her at the loveparade natuurlijk!


Bedankt. :thumbup: classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi dat zoiets kan in Nederland! Voor de rest moeten er geen meningen over gegeven worden, de MP is ook gewoon een mens, die af en toe wilt feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Mooi dat zoiets kan in Nederland! Voor de rest moeten er geen meningen over gegeven worden, de MP is ook gewoon een mens, die af en toe wilt feesten.


Ik las in de Telegraaf dat critici het ongepast vinden dat hij in financieel onzekere tijden aan het losgaan is..

Zoals jij al zegt hij is ook maar een mens, laat hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Milán schreef:
Mooi dat zoiets kan in Nederland! Voor de rest moeten er geen meningen over gegeven worden, de MP is ook gewoon een mens, die af en toe wilt feesten.


Ik las in de Telegraaf dat critici het ongepast vinden dat hij in financieel onzekere tijden aan het losgaan is..

Zoals jij al zegt hij is ook maar een mens, laat hem.

Alsof hij anders op Zaterdag druk aan het nadenken is over de financieen. Precies wat jij zegt in de laatste zin. Ik vindt het trouwens geweldig dat hij zulke dingen 'gewoon' nog doet. Zie je er maar weinig in die positie doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof Rutte alleen met politiek bezig mag zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Milán schreef:
Mooi dat zoiets kan in Nederland! Voor de rest moeten er geen meningen over gegeven worden, de MP is ook gewoon een mens, die af en toe wilt feesten.


Ik las in de Telegraaf dat critici het ongepast vinden dat hij in financieel onzekere tijden aan het losgaan is..

Zoals jij al zegt hij is ook maar een mens, laat hem.

Vind ik ook onzin. Die man moet ook zijn vrije tijd hebben en dan vind ik juist prijzenswaardig dat hij zich niet ergens opsluit maar gewoon onder de mensen lekker een feest meepakt. Alleen maar hulde wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vind ik ook onzin. Die man moet ook zijn vrije tijd hebben en dan vind ik juist prijzenswaardig dat hij zich niet ergens opsluit maar gewoon onder de mensen lekker een feest meepakt. Alleen maar hulde wat dat betreft.

Dat zijn dan ook gewoon mensen die zeiken om het zeiken. Zou die nooit acties zoals dit doen zeuren ze weer dat hij nooit onder de mensen komt en regeert vanaf zijn ivoren toren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 17:33 
 

flevoboys schreef:
Milán schreef:
Mooi dat zoiets kan in Nederland! Voor de rest moeten er geen meningen over gegeven worden, de MP is ook gewoon een mens, die af en toe wilt feesten.


Ik las in de Telegraaf dat critici het ongepast vinden dat hij in financieel onzekere tijden aan het losgaan is..

Zoals jij al zegt hij is ook maar een mens, laat hem.

"Critici" krijgen betaald om te zeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611 ... chtig.html

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Mijn waardering voor die clown gaat regelrecht naar de bodem. Waar is hij mee bezig, hij staat daar een beetje als een waus die van de wereld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

:thumbdown:


Walgelijk dit. Ergste is ook nog eens dat 99% van het house-publiek het geen kut interesseert en het toch wel slikt.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten