Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
David_ schreef:
Snap hier dus helemaal niks van, je gaat toch naar een D-Sturb solo event om D-Sturb te kunnen zien? Je krijgt hier meer Warface & Artifact dan D-Sturb :/

Voor de mensen die gaan, veel plezier! Ben benieuwd hoe een feest met deze gekke tijden fijn is.


Je snapt het inderdaad niet (L)

Het is in principe geen solo event, maar een final afsluiting van zijn Level shows. Neemt niet weg dat D-Sturb bij elke set bij andere artiesten aanwezig zal zijn en om 17.00 tot 18.00 sowieso voor iedereen de tijd heeft om een praatje te maken en op de foto te gaan.

Veel plezier voor wie gaan, wordt een hele mooie laatste Level show!


Uit FB pagina van het evenement;

On February 29th I will present The Bonus Level of my live-act during an exclusive solo event, greater than all others combined!

In just 1 day all tickets for the event SOLD OUT, I can't tell you how happy and grateful I am...


Maar als het in feite b2b setjes zijn vind ik het helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt vast mooi, alleen jammer dat eforce geen uur heeft gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wordt vast mooi, alleen jammer dat delete geen uur heeft gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
tommeh schreef:
Wordt vast mooi, alleen jammer dat e-force geen uur heeft gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wordt vast mooi, alleen jammer dat dit geen origins is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
tommeh schreef:
Wordt vast mooi, alleen jammer dat dit geen origins is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week voor de deur potje gaan stan janken met z'n allen/parkeerplaatsmeeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan me hempie (paultheone :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Te herkennen aan me hempie (paultheone :whistle: )

Paultheone is naar The Funky Cat, dus hij laat je mooi in je hempie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Uit FB pagina van het evenement;

On February 29th I will present The Bonus Level of my live-act during an exclusive solo event, greater than all others combined!

In just 1 day all tickets for the event SOLD OUT, I can't tell you how happy and grateful I am...


Maar als het in feite b2b setjes zijn vind ik het helemaal prima.


Ik had het inderdaad ook zo opgevat, heb in de marketing een aantal keren 'Solo event' terug zien komen. Maar kan ook zijn dat ik het anders opgevat heb als dat Shockerz bedoeld heeft.

Citaat:
Je snapt het inderdaad niet (L)

Het is in principe geen solo event, maar een final afsluiting van zijn Level shows. Neemt niet weg dat D-Sturb bij elke set bij andere artiesten aanwezig zal zijn en om 17.00 tot 18.00 sowieso voor iedereen de tijd heeft om een praatje te maken en op de foto te gaan.

Veel plezier voor wie gaan, wordt een hele mooie laatste Level show!


Dat het in principe geen solo event is neemt trouwens niet weg dat D-Sturb alsnog in de titel van het evenement zelf zit. Dan mag ik toch aannemen dat het event om D-Sturb zelf draait?

Verder top dat hij ook b2b staat met andere artiesten, maar dit is van tevoren volgens mij nergens duidelijk aangegeven.

Ik vind het persoonlijk altijd fijn om voldoende duidelijkheid te krijgen over een feest, vooral als ik daar goed geld voor neerleg. Aangezien dit zo snel uitverkoopt ben ik misschien in de minderheid hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 03:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dblock & s-tefan :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 06:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Martin Waus schreef:
Te herkennen aan me hempie (paultheone :whistle: )

Paultheone is naar The Funky Cat, dus hij laat je mooi in je hempie staan.


xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 11:47 
 
Hardtraxxer

D-Block & S-te-fan brachten meteen de sfeer erin. Hele fijne toevoeging aan de namen die er allemaal stonden.
Hoogtepunt van de avond was toch wel de set van D-Sturb. Wat een drive en sfeer :worship:
Daarna is het helaas niet meer beter geworden imo. Dat de meeste dj’s hardcore / uptempo afsluiten vind ik al niks, maar dat Act of Rage er al na 10 minuten mee begint is echt een nieuw dieptepunt voor mij.

Keek uiteindelijk nog heel erg uit naar End Of Line. Op het openingsnummer na hebben ze allemaal los van elkaar gedraaid. D-Sturb heeft alleen het Rebirth anthem gedraaid en heb ik daarna niet meer gezien. Jammer!
Nog meer mensen smadelijk gelachen om E-Force? :lol: Die gaat opeens dezelfde sprongen maken bij een drop zoals Killshot. En dan ook nog nikszeggende dingen door die microfoon blaeren. Blijf gewoon jezelf denk ik dan. Verder aangenaam verrast met de Higher Force edit en Move On :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sprongetjes voor de drop heb ik e-force al wel vaker zien doen de afgelopen tijd. RR doet dat laatste tijd ook steeds meer. Weer een nieuwe hype
Ik zelf doe dat ook wel eens dus is best cool. Dat geblear is mij geen eens opgevallen.

Over de hele avond prima sfeer en gingen lekker los. Mooi om 1 uur naar huis gegaan. Normaal altijd wel tot einde op een feest maar Sefa toch te veel van het goeie de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A K springt ook regelmatig een gat in de lucht bij de drop en doet dit al vele jaren. Na het hee-hoo'en stelen jullie alweer iets van ons Belgen. Wanneer gaan jullie Wallonië stelen? Hebben we hier toch niet nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mark With A K springt ook regelmatig een gat in de lucht bij de drop en doet dit al vele jaren. Na het hee-hoo'en stelen jullie alweer iets van ons Belgen. Wanneer gaan jullie Wallonië stelen? Hebben we hier toch niet nodig

pffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wij wachten echter al jaren tot Frankrijk Belgie annexeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 17:08 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Ik zelf doe dat ook wel eens dus is best cool.


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wij wachten echter al jaren tot Frankrijk Belgie annexeerd.


Gooi het even op een akkoordje met Frankrijk, aub. Frankrijk neemt Wallonië, Nederland neemt Vlaanderen. Brussel wordt platgebombardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow!! Die set van D-Sturb was toch wel een van de betere setjes die ik ooit heb bijgewoond. Wat een drive, wat een diversiteit, wat een sfeer en wat een heerlijk geluid vooraan :love:

Enige nadeel was dat alles wat daarna kwam toch een beetje tegenviel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
RTM93 schreef:
Wij wachten echter al jaren tot Frankrijk Belgie annexeerd.


Gooi het even op een akkoordje met Frankrijk, aub. Frankrijk neemt Wallonië, Nederland neemt Vlaanderen. Brussel wordt platgebombardeerd.

Wij willen Vlaanderen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2020 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Wow!! Die set van D-Sturb was toch wel een van de betere setjes die ik ooit heb bijgewoond. Wat een drive, wat een diversiteit, wat een sfeer en wat een heerlijk geluid vooraan :love:

Enige nadeel was dat alles wat daarna kwam toch een beetje tegenviel :D

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 08:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten