Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jordi schreef:
Voor de mensen die het een en ander geregeld hebben verwijs ik graag door naar ander evenement genaamd unpolished waar sowieso het superieure genre techno te gehoren valt tot daar

heb mn leren broek al gewassen


En ik heb mijn mooie rode mondknevel al in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoops, verkeerd feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jordi schreef:
Voor de mensen die het een en ander geregeld hebben verwijs ik graag door naar ander evenement genaamd unpolished waar sowieso het superieure genre techno te gehoren valt tot daar

heb mn leren broek al gewassen


Heb je ook leren pijpen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:54 
 
Hardtraxxer

Balen, dit valt tussen carnaval en mijn wintersport in. Heb niks met raw maar vind D-sturb wel een topper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaartjes binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
kaartjes binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En uitverkocht :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen timetable en geen volgorde
Hier kan ik niet helemaal tegen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Irritant idd. Al zouden ze alleen maar de volgorde aangeven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is pas volgende week he
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Qlimax of Dediqated kan ik het nog wel hebben, maar als kleinere feesten nou ook al interessant gaan doen zonder timetable :thumbdown:
Sta je straks in je lokale kroeg 3 uur te wachten omdat je niet weet of DJ Bart of DJ Sjon eerst draait...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Dit is toch al jaren dat de time table naar buiten wordt gebracht in de week van het feest (meestal tussen maandag en woensdag)
2. Het is één area, dus maakt het uit wat de time table is? Beetje hardstyle fan gaat gewoon vanaf het begin.

Joejoeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
1. Dit is toch al jaren dat de time table naar buiten wordt gebracht in de week van het feest (meestal tussen maandag en woensdag)
2. Het is één area, dus maakt het uit wat de time table is? Beetje hardstyle fan gaat gewoon vanaf het begin.

Joejoeee


Schockerz heeft zelf aangekondigd dat er geen timetable naar buiten gebreacht gaat worden.

Ik ben zelf altijd vanaf het begin aanwezig, of in ieder geval waar mogelijk. Ben hier zelf ook niet bij maar vind het gewoon een slechte ontwikkeling. Ik wil weten wanneer ik even pauze kan nemen/eten/silent disco houden tijdens power hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow, dat is een ander verhaal. Dit kan imo ook echt niet idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2020 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap het nut eerlijk gezegd ook niet. Ja, misschien komen sommige iets eerder want fear of missing out en dus meer omzet voor Shockerz, maar ik denk dat het voornamelijk frustratie oplevert. Mensen die niet even rustig de tijd nemen om te eten of pauze te nemen, mensen die niet weten hoe laat ze willen komen of naar huis gaan etc etc.

Benieuwd of Shockerz een toelichting zou willen geven waarom ze deze keuze maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 03:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mot zelf draaie in zaal 2, dj ganzenek. joe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig zin in te krijgen. Dat ze geen tt hebben is vervelend
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het totaal niet erg, wordt een beetje Ala Inshock Overdose van vroeger, beetje afwisselen van dj's gedurende de avond, wisselende b2bs en opt end met z'n allen achter de tafels en kijken wat er van komt. Zal die adaro editie niet meer gauw vergeten.

Bizar veel zin in dit feest, benieuwd wat het bonus level inhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Vind het totaal niet erg, wordt een beetje Ala Inshock Overdose van vroeger, beetje afwisselen van dj's gedurende de avond, wisselende b2bs en opt end met z'n allen achter de tafels en kijken wat er van komt. Zal die adaro editie niet meer gauw vergeten.

Bizar veel zin in dit feest, benieuwd wat het bonus level inhoudt.


Bonus Level schijnt End Of Line Live te zijn, zag daarvan iets voorbij komen in hun Insta story :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
tommeh schreef:
Vind het totaal niet erg, wordt een beetje Ala Inshock Overdose van vroeger, beetje afwisselen van dj's gedurende de avond, wisselende b2bs en opt end met z'n allen achter de tafels en kijken wat er van komt. Zal die adaro editie niet meer gauw vergeten.

Bizar veel zin in dit feest, benieuwd wat het bonus level inhoudt.


Bonus Level schijnt End Of Line Live te zijn, zag daarvan iets voorbij komen in hun Insta story :)


Volgens mij laten ze alleen hun nieuwe EoL collab horen (opvolger van strive for domination). Lijkt met sterk dat als je een evenement rondom D-sturb maakt met een bonus-level je ineens met End of Line live aan komt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Fantazoo schreef:
tommeh schreef:
Vind het totaal niet erg, wordt een beetje Ala Inshock Overdose van vroeger, beetje afwisselen van dj's gedurende de avond, wisselende b2bs en opt end met z'n allen achter de tafels en kijken wat er van komt. Zal die adaro editie niet meer gauw vergeten.

Bizar veel zin in dit feest, benieuwd wat het bonus level inhoudt.


Bonus Level schijnt End Of Line Live te zijn, zag daarvan iets voorbij komen in hun Insta story :)


Volgens mij laten ze alleen hun nieuwe EoL collab horen (opvolger van strive for domination). Lijkt met sterk dat als je een evenement rondom D-sturb maakt met een bonus-level je ineens met End of Line live aan komt zetten.


Haha leek me ook al enorm sterk, alle levels zijn livesets van hem zelf en op zijn eigen feest zou dit ineens EoL zijn?
Denk dat EoL live vóór sefa op het eind nog wel een half uurtje zal draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor de mensen die het een en ander geregeld hebben verwijs ik graag door naar ander evenement genaamd unpolished waar sowieso het superieure genre techno te gehoren valt tot daar


Daarna was er toch ook een after in de darkroom van café de Bruine Snor? Vraag 't voor een vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap hier dus helemaal niks van, je gaat toch naar een D-Sturb solo event om D-Sturb te kunnen zien? Je krijgt hier meer Warface & Artifact dan D-Sturb :/

Voor de mensen die gaan, veel plezier! Ben benieuwd hoe een feest met deze gekke tijden fijn is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 11:18 
 
Organisator
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Snap hier dus helemaal niks van, je gaat toch naar een D-Sturb solo event om D-Sturb te kunnen zien? Je krijgt hier meer Warface & Artifact dan D-Sturb :/

Voor de mensen die gaan, veel plezier! Ben benieuwd hoe een feest met deze gekke tijden fijn is.


Je snapt het inderdaad niet (L)

Het is in principe geen solo event, maar een final afsluiting van zijn Level shows. Neemt niet weg dat D-Sturb bij elke set bij andere artiesten aanwezig zal zijn en om 17.00 tot 18.00 sowieso voor iedereen de tijd heeft om een praatje te maken en op de foto te gaan.

Veel plezier voor wie gaan, wordt een hele mooie laatste Level show!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten