Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up
Crypsis
Frontliner
Max Enforcer
Noisecontrollers
MC: Villain
Muziekstijlen
hardstyle
Prijs
Deurverkoop: € 10,-
Minimumleeftijd
18
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 01:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ben zelf iig wel aanwezig hierbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 08:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heeeeeeeel misschien moet eerst nog 642 eurie neer tikke voor vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THREEE!!! and he's OUT :D

mooie triple post jeone :P

mooie linupe! maar net iets te ver, maar markelo is wel kicken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogst waarscheinlijk wel aanwezig. Hopen dat ik niet de volgende ochtend hoef te voetballen. :P
Anders mis ik Crypsis denk ik. Ga ik wat eerder naar m'n bedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!! Lekkere line-up hoor! Vorige editie was ook heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

ook aanwezig :D ben benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXLerator of CROSSnight??? :cry:
3 weken achter elkaar is een beetje te veel van het goede, dus moet kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
XXLerator of CROSSnight??? :cry:
3 weken achter elkaar is een beetje te veel van het goede, dus moet kiezen.


Lijkt mij een makkelijke keuze :P . Ben hier niet bij, wss Takens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Takens is de dag erna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Takens is de dag erna :P

Eerste van februari is met Ran-D & Avio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Takens is de dag erna :P


Ik weet het, maar 2x achter elkaar wordt me teveel :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jep aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

99,99% zeker aanwezig! Volgende dag pas half 3 voetballen dus kan mooi los! :bomb: En nog met de auto ook! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
99,99% zeker aanwezig! Volgende dag pas half 3 voetballen dus kan mooi los! :bomb: En nog met de auto ook! :yay:

Nice, gaan we ff met paar man meeten daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja aanwezig, daarnet even overleg gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Takens is de dag erna :P


Ik weet het, maar 2x achter elkaar wordt me teveel :P .


En 25 en 26 maart kan wel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg hier behoorlijk veel zin in :D
daarna nog een weekje volhouden tot Hard Bass :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaan er best veel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mickey Mouse staat er ook weer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sainen schreef:
Chukkels schreef:
Takens is de dag erna :P


Ik weet het, maar 2x achter elkaar wordt me teveel :P .


En 25 en 26 maart kan wel? :lol:


Daar kan ik wel een uitzondering voor maken ja xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had net gevraagd of Crypsis misschien Dead of the Night kan draaien, en ook Nackt.

Crypsis:
Citaat:
@Daveytl Heb die track nog niet, zal proberen om die te krijgen voor dieka. Nackt is natuurlijk geen probleem :)

Ik MOET Dead of the Night weer horen, meerdere keren het liefst! :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toch gaaf om te zien dat Max Enforcer weer vaker geboekt wordt :) Die zag je naar mijn mening veelste weinig op feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik MOET Dead of the Night weer horen, meerdere keren het liefst! :love: :bomb:


+1 !!!!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten