Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Fucking kut vrienden! Willen ze opeens niet mer! :mad: ff kijken nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

Woew, ging weer lekker hard!
Crypsis! :worship: Wat een held! Ook zeer vet dat Wildstylez nog ff aanwezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:18 

Hardtraxxer

Ging wel weer lekker ja!
Crypsis vooral! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

De echte helden van de avond: Hoeksemad Daveytl en Ramirez de rest van Hardtraxx volgde op gepaste afstand.. :P En ik moet wat minder bier drinken pff viel na de tijd bijna van de fiets af :P

Edit: En Puckjah natuurlijk ook nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:40 

Hardtraxx Elite

Goed geslaagd feestje! Kunnen lachen met ramirez, die een melige bui had :D
Werd goed gedraait! Jammer dat max enforcer niet stealth of wreck the refix wou draaien :( en bij noisecontrollers kwam ook nog even wildstylez op de proppen om de digital age platen te draaien en man wat klinken die heerlijk live.
Afsluiter crypsis, saving the best for last! Man wat ging hij me toch een portie hard draaien, halverwege kwamen er meer melodieuze platen erin, zoals het smaakt naar gravel, onee wacht THE NEXT LEVEL! Maar op laatst kwamen zijn eigen platen er weer tevoorschijn en sluite heerlijk af. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Was echt fucking vet :love:
Ben weer keihard gegaan, maar gelukkig helemaal geen last van kramp of iets dergelijks.
Qua Hardtraxxers heb ik alleen maar Hoeksemad, Puckjah, Ramirez ( :beer: ) en Mark-C gezien.
Ramirez was heerlijk dronken :D Ook nog ff losgegaan met hem.

Frontliner begon met wat oldskool nummers, niet echt mijn ding, maar viel toch reuze mee.
Bij het nummer Toxxic ging het pas echt los :drool: Wat een track!! Verder nog Rebirth of the Sun gehoord, Discorecord, Greenhouse en verder nog een hele leuke set.

Toen kwam Max Enforcer, hij begon heel rustig, en eigenlijk was het eerste half uur niet echt leuk. Na een half uur kwam het pas echt los, hij ging wat van zijn eigen producties draaien, zoals Gold, Dilemma, Respect (vet om die weer een keer te horen). Het einde was zeer sterk, alleen jammer dat er geen 2e (anti-)climax van Fade to Black kwam, maar ipv daarvan kwam Feel my Fire nog, natuurlijk ook niks mis mee!

Bij Noisecontrollers heb ik me ook zeeer goed vermaakt, vooral Gimme Love was heeeeeeerlijk :loving: Natuurlijk kwam Attack Just As Easy Again nog even langs, was vooral leuk omdat nu iedereen los ging. Toen kwam de surprise-act, Wildstylez kwam er ook bij, en die zette echt een geweldig half uur neer :drool: A Different Story kwam langs, en ook nog Stardust en een paar andere hele leuke nummers.

Crypsis ging echt heerlijk hard met nummers als Inner Creativity, Chaos, The last man standing, Pattern 1, Struggle for Existence, Let's get Durty, Torture, Chemical, Nackt en volgens mij nog een collab met Thera als 1-na-laatste nummer. Dit was dus voor mij persoonlijk het beste setje.

Na de tijd ook nog even gepraat met Crypsis, Villain, Bas van Noisecontrollers & Wildstylez. Geweldige gasten, echt ontzettend aardig en Wildstylez heeft prachtige humor :lol:

Waar waren alle Hardtraxxers :( ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Zo te horen heeft Crypsis echt een helden set neergezet. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 17:41 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Ik stond eerst in het midden maar later ben ik bij de achterste bar gaan staan, dat stampte het prettigste. Iedere keer aan de kant gaan omdat er een malloot met 1 glas drinken aan komt zetten, stilstaande mensen. Vooraan was beter geweest denk ik maar kwamen niet meer zo snel die kant op.

Overigens heb ik mij geƫrgerd aan Frontliner, ik vond het waardeloos. Ok, hij had even problemen met de cd speler die niet aan wou springen ofzo, maar dan nog. Wel leuke platen tussendoor maar mixtechnisch niet echt geweldig.

Max Enforcer daarentegen heeft mij 1,5 uur lang weten te boeien, leuk geopend met Haatmeneer Remix en ook nog Respect en Fade To Black. Bij het horen van Respect mis ik rawheid van Hardstyle Masters wel een beetje, zoals ze nu produceren onder de eigen aliassen wordt het allemaal teveel van melodie en rustige tempo's. Wel gaaf overigens van Hear This.

En Noisecontrollers, moet ik daar nog wat over zeggen? :drool:
Zeker toen Wildstylez erbij kwam en de mashup van Just As Easy/Attack Again werd gedraaid ging ik uit mijn plaat, wat een heerlijke mash up eigenlijk. :)

Crypsis helaas niet meegemaakt, vandaag moesten we allebei werken terwijl zijn vriendin ook nog moest werken (die ook mee was) en het was nog een lange reis terug, jammer had hem graag meegemaakt maar soms is het keuzes maken.

Al met al, genoten van een top avond voor 10 euro!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Bijna hele avond vooraan gestaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:

Heb je een foto van jezelf? Misschien herken ik je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Daveytl schreef:

Heb je een foto van jezelf? Misschien herken ik je wel.

Pfoe, niet zo snel, moet zo werken dus kan niet ff 1 opzoeken.
Had wit shirtje aan, zonder iets erop. :P En ben niet echt groot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Niet gezien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Vraag je nou aan mijn of ik hem niet gezien heb, of zeg je tegen Parvuz dat je hem niet gezien hebt ?:P
Had je trouwens een kater? Je was gisteren namelijk aardig dronken volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ramirez schreef:

Vraag je nou aan mijn of ik hem niet gezien heb, of zeg je tegen Parvuz dat je hem niet gezien hebt ?:P
Had je trouwens een kater? Je was gisteren namelijk aardig dronken volgens mij :lol:

Tegen Parvuz :thumbup:

Hahaha ik was gisteren erg moe.. lag thuis rond 6 uur al op de bank te pitten! En tja als je dan ohne ende gaat lopen tanken wordt ik ontzettend melig! :P Toen ik in de auto naar huis zat lag ik al bijna tegen de versnellingspook te slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Ben ook niet echt een opvallende verschijning ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 15:26 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Hoeksemad, ramirez en daveytl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Haha, was toen al kapot :lol:
Was nice hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Dan heb ik jullie wel gezien volgens mij. :P Nja kan ook niet anders natuurlijk. Zo druk was het nou ook weer niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Heb geen foto van deze Crossnight, wel van die ervoor.
Afbeelding
Ben de middelste. :P En dat shirtje had ik vrijdag ook aan. ;)

Filmpje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:27 

Hardtraxxer

Was mooi feestje :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten