Was echt fucking vet
Ben weer keihard gegaan, maar gelukkig helemaal geen last van kramp of iets dergelijks.
Qua Hardtraxxers heb ik alleen maar Hoeksemad, Puckjah, Ramirez (

) en Mark-C gezien.
Ramirez was heerlijk dronken

Ook nog ff losgegaan met hem.
Frontliner begon met wat oldskool nummers, niet echt mijn ding, maar viel toch reuze mee.
Bij het nummer Toxxic ging het pas echt los

Wat een track!! Verder nog Rebirth of the Sun gehoord, Discorecord, Greenhouse en verder nog een hele leuke set.
Toen kwam Max Enforcer, hij begon heel rustig, en eigenlijk was het eerste half uur niet echt leuk. Na een half uur kwam het pas echt los, hij ging wat van zijn eigen producties draaien, zoals Gold, Dilemma, Respect (vet om die weer een keer te horen). Het einde was zeer sterk, alleen jammer dat er geen 2e (anti-)climax van Fade to Black kwam, maar ipv daarvan kwam Feel my Fire nog, natuurlijk ook niks mis mee!
Bij Noisecontrollers heb ik me ook zeeer goed vermaakt, vooral Gimme Love was heeeeeeerlijk

Natuurlijk kwam Attack Just As Easy Again nog even langs, was vooral leuk omdat nu iedereen los ging. Toen kwam de surprise-act, Wildstylez kwam er ook bij, en die zette echt een geweldig half uur neer

A Different Story kwam langs, en ook nog Stardust en een paar andere hele leuke nummers.
Crypsis ging echt heerlijk hard met nummers als Inner Creativity, Chaos, The last man standing, Pattern 1, Struggle for Existence, Let's get Durty, Torture, Chemical, Nackt en volgens mij nog een collab met Thera als 1-na-laatste nummer. Dit was dus voor mij persoonlijk het beste setje.
Na de tijd ook nog even gepraat met Crypsis, Villain, Bas van Noisecontrollers & Wildstylez. Geweldige gasten, echt ontzettend aardig en Wildstylez heeft prachtige humor

Waar waren alle Hardtraxxers

?