Jeroen23 wrote: Alleen om dit nou de dag na bevrijdingsfestival te doen... nee hier haak ik af
Hier zit ik ook mee. 2x ben ik naar Dance 4 Liberation in Zwolle geweest. Altijd een prima line-up voor €10,- en op 40 minuten reizen met de trein. Alleen met een hele dikke line-up ga ik hier heen. Anders verkoop ik m'n tickets en ga ik de vrijdag lekker naar D4L
Precies, ik kom zelf uit Zwolle en D4L is altijd goed geregeld, zeker in verhouding met de prijs. Daarom extra kut dat de dag erna CRAFT is
Exterkate wrote:
Hier zit ik ook mee. 2x ben ik naar Dance 4 Liberation in Zwolle geweest. Altijd een prima line-up voor €10,- en op 40 minuten reizen met de trein. Alleen met een hele dikke line-up ga ik hier heen. Anders verkoop ik m'n tickets en ga ik de vrijdag lekker naar D4L
Dit inderdaad. De line-up van D4L moet wel erg tegenvallen en die van CRAFT moet wel erg vet zijn wil ik hier heengaan.
Altijd fijn een reistijd van 15 minuten.
Qua locatie 1, keer nu bij Indian Summer geweest. Opzich wel leuke omgeving, vraag me af wat ze er van gaan maken.
MelvinFR wrote:Parkeerticket kost ook €15,- zie ik net.
En dan je auto in een weiland mogen parkeren zeker
Genoeg parkeer gelegenheden in de buurt. Tja dan moet je een stukje lopen en wss wat optijd zijn aangezien meer mensen uit omgeving dit weten. Dit zou je niet moeten weerhouden.
mikeee wrote:Altijd fijn een reistijd van 15 minuten.
Qua locatie 1, keer nu bij Indian Summer geweest. Opzich wel leuke omgeving, vraag me af wat ze er van gaan maken.
Het zal de uitstraling krijgen van een standaard festival in Nederland. De NDSM-werf gaf juist die vette uitstraling.