Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een line-up :drool: . Gaat nog ellendig worden om te kiezen waar ik allemaal naartoe wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:

Hardheadz had ik kunnen weten, maar aangezien het al jaren stil is rond die act is het niet al te voor de hand liggend :p

Staan ook over een paar weken op Hardclassics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
yowan schreef:

Hardheadz had ik kunnen weten, maar aangezien het al jaren stil is rond die act is het niet al te voor de hand liggend :p

Staan ook over een paar weken op Hardclassics.


Is dit omdat The Prophet eigenlijk nog voet aan grond krijgt qua carriere, en dus maar oude aliassen oppakt om toch nog iets te betekenen?

Hopelijk slikt hij de The Dreamteam drol ook eens door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:19 
 
Hardtraxx Addict

Seneeq schreef:
Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?

een week er voor, lijkt me niet dat een dj weken om een feest niet mag draaien als ze al exclusief geboekt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
een week er voor, lijkt me niet dat een dj weken om een feest niet mag draaien als ze al exclusief geboekt worden.


Daar vergis je je in hoor.. 2 weken ervoor tot 2 weken erna, niet op een concurrerend groot feest mogen draaien is niet ongehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:49 
 
Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
ShatterDJ schreef:
Ik heb echt zooooo erg dat dat een b2b set op De Tijdmachine stage wordt


Ze staan beide niet op DTM.

Neeeeeeeejjjjj :cry: :cry: :cry:
Dozer wil ik zo graag nog een keer een tijdmachine setje zien draaien :cry:

Hoe kan Dozer nou geen tijdmachine set zijn?
Alle releases onder de alias Dozer, op 1 na, zijn tijdmachine platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Lose Your Mind schreef:
ShatterDJ schreef:
Ik heb echt zooooo erg dat dat een b2b set op De Tijdmachine stage wordt


Ze staan beide niet op DTM.


Neeeeeeeejjjjj :cry: :cry: :cry:
Dozer wil ik zo graag nog een keer een tijdmachine setje zien draaien :cry:


Erg vreemd inderdaad, ben benieuwd waar hij dan staat..
Verder erg vet AVIO live, dat worden weer treintjes maken.. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:55 
 
Hardtraxxer

Quellas schreef:
Erg vreemd inderdaad, ben benieuwd waar hij dan staat..

Ja ik snap er niks van. Alle Dozer releases op 1 na komen uit de tijdmachine tijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:08 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?


Exclusiviteit voor de hele mostwanted stal? voor de populairste namen/publiekstrekkers heb ik daar beeld bij, maar toch niet voor alle artiesten. Uiteindelijk kunnen ze ook op de "kleinere" namen gewoon geld verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Quellas schreef:
Erg vreemd inderdaad, ben benieuwd waar hij dan staat..

Ja ik snap er niks van. Alle Dozer releases op 1 na komen uit de tijdmachine tijd :/


Oude Jongens Krenten Brood Stage :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou dan eerder DJ Tony zijn, toch, aangezien het Dozer alias uit later dan 2004 komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:44 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
ShatterDJ schreef:
Quellas schreef:
Erg vreemd inderdaad, ben benieuwd waar hij dan staat..

Ja ik snap er niks van. Alle Dozer releases op 1 na komen uit de tijdmachine tijd :/


Oude Jongens Krenten Brood Stage :whistle:

Dat snap ik, maar waarom dan onder de naam Dozer :/
Ik neem aan dat de meesten die Dozer zien zullen denken dat hij op De Tijdmachine staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 13:44 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Dat zou dan eerder DJ Tony zijn, toch, aangezien het Dozer alias uit later dan 2004 komt :P

Dit ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Linus schreef:
Seneeq schreef:
Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?


Exclusiviteit voor de hele mostwanted stal? voor de populairste namen/publiekstrekkers heb ik daar beeld bij, maar toch niet voor alle artiesten. Uiteindelijk kunnen ze ook op de "kleinere" namen gewoon geld verdienen.


Ik zie de hele most wanted stal gewoon op Dominator staan, beetje verrassen daar houden ze bij AoD wel van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

De tickets zijn verzonden dus houd je mailbox in de gaten als je vorig jaar tickets hebt gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dat mijn invite ticket ook geüpdate is naar 2016.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is toch ook een zweefmolen (of iets in die richting) stage? Volgens mij zou dit een soort van freestyle area worden vorig jaar. Denk dat Dozer daar dus staat. Al is dat wel jammer inderdaad, liever een SPK set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:04 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Linus schreef:
Ik zie de hele most wanted stal gewoon op Dominator staan, beetje verrassen daar houden ze bij AoD wel van


Jack of sound/mashup jack staat er bijvoorbeeld niet tussen, maar dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde dat ik snap dat je een headliner als radical exclusief wilt houden en niet dat een concurent hem een week (of 2 weken) later ook op zijn affiche zet. Voor de namen die nog niet zo ver/groot/populair zijn lijkt me juist meer boekingen => exposure => populariteit => boekingen => meer geld. Maarja dit is speculeren op basis van (een poging tot) boerenverstand en geen ervaring als promoter/organisator/booking agent/dj of wat dan ook. Maar goed, ik dwaal af.
Overigens denk ik geen radical, warface. Wel ran-d, frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ik zie dat mijn invite ticket ook geüpdate is naar 2016.

Ook de oude tickets zijn geupdate naar 2016 qua datum als je ze opnieuw download maar ze zijn niet geldig volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface was vorig jaar nog dé headliner op de Penoze (naast G4H dan), vanwege de geplande album-showcase daar. Lijkt me sterk dat hij er dan dit jaar ineens niet meer bij is.

Namen die ik op dit moment nog mis en er sowieso nog een aantal van verwacht:
Frequencerz / Faistos & Mointec,
Warface,
Crypsis (Tijdmachine),
Radical Redemption,
D-Block & S-te-Fan / Frontliner (Tijdmachine),
Regain,
Jack of Sound / Mashup Jack

Wel een dikke duim omhoog voor Activator, Audiofreq, Galactixx, Jones, AVIO live, NSCLT live en Ophidian live ^^ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?


In 2015 stonden Radical Redemption, Warface, Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction, Jack of Sound, High Voltage, F.Noize en Furyan ook op CRAFT(op de line up dan he) en dat was ook een week verschil met Dominator dus wat jij zegt slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Seneeq schreef:
Chroman schreef:
Zoals iemand al opmerkte staat er nog niemand van Most Wanted. Misschien zijn zij de reden dat de line-up nog niet compleet vrijgegeven kan worden. Ik verwacht dan nog wel een Radical Redemption, Warface, Crypsis en Artifact.

Wat dacht je van exclusiviteitseisen met Dominator een week ervoor?


In 2015 stonden Radical Redemption, Warface, Act of Rage, Crypsis, Chain Reaction, Jack of Sound, High Voltage, F.Noize en Furyan ook op CRAFT(op de line up dan he) en dat was ook een week verschil met Dominator dus wat jij zegt slaat helemaal nergens op.


Het is nu een wat meer gearriveerd evenement, evenals de organisatie. Dus het kan zeer zeker wel wat hij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verklaar je nader, want volgens mij is er niet veel verandert voor zowel AOD of LYM. Craft is ook niet echt veel bekender geworden.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten