Ik heb echt zooooo erg dat dat een b2b set op De Tijdmachine stage wordtwrote:Dan denk ik dat het zoiets word?
Tijdmachine:
Dozer
Penoze:
The Pitcher
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Een Superplastik set van deze twee zou ik ook zeker niet erg vinden.wrote:Ik heb echt zooooo erg dat dat een b2b set op De Tijdmachine stage wordtwrote:Dan denk ik dat het zoiets word?
Tijdmachine:
Dozer
Penoze:
The Pitcher![]()
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Dat bedoel ik duswrote:Een Superplastik set van deze twee zou ik ook zeker niet erg vinden.
Als dat het geval zou zijn
Dan gaat The Pitcher van mehh naar wil ik zien.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Oeeehhhhwrote:Delete & Main Concern tegelijk op 1 stage? ;-)wrote:Rob wel 1 verzoek zet Delete, Noisecontrollers, Wasted penguinz en main concern niet tegelijk aub.
Dit is niet de volledige line upwrote:Had persoonlijk wel een Warface/Radical Redempion verwacht..
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Er staat dus geen enkele van deze namen tussen.Had persoonlijk wel een Warface/Radical Redempion verwacht.
De mannen van Crossfight draaien raw, geen hcwrote: World of Hardcore:
Crossfight
Denk niet dat AVIO op de main staat hoor. Waarschijnlijk Acces of misschien Tijdmachine, dat zou heel gaaf zijn. Maar ja ik ben er toch niet bij 
Teveel namen die ik vet vind
dat wordt moeilijke keuzes maken.
Enige die ik mis is Crypsis op de tijdmachine
Enige die ik mis is Crypsis op de tijdmachine
@yowan
Ik zou Adrenalize & Devin Wild naar de Access(euforisch) doen. Hier zouden ze vorig jaar ook staan, dus lijkt me stug dat ze nu opeens slechts talentjes zijn
Ik zou Adrenalize & Devin Wild naar de Access(euforisch) doen. Hier zouden ze vorig jaar ook staan, dus lijkt me stug dat ze nu opeens slechts talentjes zijn
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Mensen, dit is pas een deel. rustaaaaag
Hoe vet dit ook zou zijn, ik hoop het eigenlijk niet. Zie liever beide acts een uur, dan dat ze met zijn tweeën een uur optreden. Een set van 1,5 Main Concern & Delete zou dan opzich nog wel heel fijn zijnwrote:Delete & Main Concern tegelijk op 1 stage? ;-)wrote:Rob wel 1 verzoek zet Delete, Noisecontrollers, Wasted penguinz en main concern niet tegelijk aub.
Daarnaast Phuture Noize, Prefix & Density, Rebelion, AVIO Live, Noisecontrollers, Jason Payne. NSCLT Live, Bass Chaserz
Wordt dit trouwens de eerste live act van Unresolved, ja toch? Ondanks dat zijn platen veel van hetzelfde zijn, gaat het toch altijd wel lekker live, ook wel benieuwd naar dus!
Ik denk dat Rob doelde op het feit dat zowel Delete als Main Concern op de Reckless staan en daardoor überhaupt niet tegelijk kunnen draaien. 
Ah ja, dat zal inderdaad welwrote:Ik denk dat Rob doelde op het feit dat zowel Delete als Main Concern op de Reckless staan en daardoor überhaupt niet tegelijk kunnen draaien.
Ja ok maar ik denk niet dat er zo gek veel extra namen bijkomen, jij wel?wrote:Mensen, dit is pas een deel. rustaaaaag
Ik zat met Crossfiyah in mn hoofdwrote:De mannen van Crossfight draaien raw, geen hcwrote: World of Hardcore:
Crossfight
2014 stonden ze ook mainwrote:Denk niet dat AVIO op de main staat hoor. Waarschijnlijk Acces of misschien Tijdmachine, dat zou heel gaaf zijn. Maar ja ik ben er toch niet bij
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
wrote:
Future:
Hardheadz
Ken je klassiekers..
Of niet inderdaadwrote:wrote:
Future:
Hardheadz![]()
Ken je klassiekers..
Zatox niet.wrote:Zatox en The Machine zullen wel op de raw staan
Zodra de hele line up online staat.wrote:Rob wanneer wordt de area verdeling bekend gemaakt dan?
Nog even door oefenen ;-)wrote:Dan denk ik dat het zoiets word?
Zat er even doorheen te kijken: Hardheadz in de Future.. Dat zijn Pavo & The Prophet.
Sequence is hardcore en Endymion staat 2 keer op CRAFT Festival. Een millennium set en een hardstyle set.
Ze staan beide niet op DTM.wrote:Ik heb echt zooooo erg dat dat een b2b set op De Tijdmachine stage wordt
Nee, die b2b is wel goed.wrote:Ik denk dat Rob doelde op het feit dat zowel Delete als Main Concern op de Reckless staan en daardoor überhaupt niet tegelijk kunnen draaien.
Pin ons niet exact op de aantallen, maar dit is ongeveer 80% van de totale aantallen. Denk dat er nog een 20 acts bijkomen.wrote:Ja ok maar ik denk niet dat er zo gek veel extra namen bijkomen, jij wel?
Ok, deze krijgen jullie cadeau: AVIO LIVE op DTM, The Machine niet.
Ah sorry dat ik niet door had dat het Prophet & Pavo betrof die al 100 jaar niks meer van zich hebben laten weten, en er had net zo goed een beginnend duo de naam aan kunnen nemen.
wrote: Zat er even doorheen te kijken: Hardheadz in de Future.. Dat zijn Pavo & The Prophet.
Sequence is hardcore en Endymion staat 2 keer op CRAFT Festival. Een millennium set en een hardstyle set.![]()
Hardheadz had ik kunnen weten, maar aangezien het al jaren stil is rond die act is het niet al te voor de hand liggend :p
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Millennium 
Project One!wrote:Pin ons niet exact op de aantallen, maar dit is ongeveer 80% van de totale aantallen. Denk dat er nog een 20 acts bijkomen.wrote:Ja ok maar ik denk niet dat er zo gek veel extra namen bijkomen, jij wel?
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Het wordt sowieso weer een prachtig feestje! Line up boeit me nooit zoveel maar ik heb het gevoel dat de laatste artiesten die nog bekend moeten worden. Alleen maar "top act" zullen zijn. Veel live acts en b2b sets..wrote:Sorry. Sorry. Sorry.
Tijdens het realiseren van de CRAFT Festival 2016 line-up is er een kleine vertraging ontstaan. Achter de schermen heeft iedereen keihard gewerkt om dit vandaag af te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt. Wij vragen iedereen tot woensdag 2 maart nog een klein beetje geduld te hebben. Één ding is zeker: over deze line-up gaat nog lang worden nagepraat