Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:52 

Kraak... Piep...

23:00 - 06:00
Tickets : € 15,-

Line-up
23:00 - 00:30: Wulff Modern
00:30 - 01:30: Embrionyc
01:30 - 03:00: Live: N-Vitral
03:00 - 04:00: Dither
04:00 - 05:00: Switch Technique
05:00 - 06:00: Igneon System
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 14:53 

Kraak... Piep...

Lekker kort dag, maar nog mensen die gaan van hier?

Zelf aanwezig met een paar hters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 21:31 

Kraak... Piep...

chicken schreef:
nee

ok nert (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 08:36 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 13:22 

Hardtraxx Veteran

Nee ik was er ook niet. Hoorde dat Jordi lekker aan het dansen was toen Nvitral een Prophet plaatje draaide? Er is te veel mis aan die zin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 14:40 

Hardtraxx Addict

Deze editie overgeslagen, was vast weer ouderwets vet, paradigm :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 16:01 

Kraak... Piep...

M-arijn schreef:
Deze editie overgeslagen, was vast weer ouderwets vet, paradigm :drool:

WRONG.

Embrionyc draaide wel leuk.
N-Vitral zou een live setje draaien met oude platen. Uiteindelijk heeft hij voor 3/4 nieuwe platen gedraaid en heeft verder twee oude industrial techno platen gedraaid van hem. Meer niet. Er zaten een paar leuke nummers tussen als Uneccessary Sacrifice, Informer, Phreak Ya Speaka (Kick Edit), Predisnon Attack (Kick Edit) en Crisis Situation VIP.
Verder was de oudste track die hij draaide van zichzelf, Kombat Action. Verder begon hij Hardstyle te draaien (Drummachine, Kikkdrum), Ti Ta Titan en Break Down Low (Minus Militia Remix). Conclusie, paar leuke plaatjes maar Vitral is compleet de weg kwijt. Je gewoon niet houden aan waar je voor geboekt bent *applaus*.
Dither opende leuk, kan me zo alleen The Shadows van Ophidian & TOA herinneren. Toen even wezen afkoelen. Dither voor een groot deel gemist.
Daarna Switch Technique. Die heel eentonig draaide, enige plaat die me bij is gebleven is TOA - Borrowed Time. Daarnaast lag hij er heel vaak naast.

Kwartier voor t einde van Switch naar huis gegaan en Igneon gemist, we hadden er niet echt zin meer in omdat de muziek niet echt beter werd en er alleen maar vdk wappies vooraan stonden die iedereen moesten wegbeuken. Die allemaal enorm fan waren van Ramon. Sfeer was in het begin wel aardig maar wet naarmate de avond minder.

Dus nee, vond het niet een heel geslaagd feest. Begin was leuk, maar naarmate de avond werd het muzikaal en de sfeer slechter. Het was dan wel gezellig met Jordi, Ramon en Pieter.. maar verder ook niet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:00 

Hardtraxx Veteran

Godver, Industrial-artiest die hardstyle draait :lol: en dan denk je juist een uitstapje te maken naar wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:41 

Artiest

Hi boys, normaliter doe ik dit niet, zo reageren op forums of FB-discussies, maar ik kan het vandaag toch niet laten. Ik krijg de laatste twee jaar veel reacties van mijn publiek. 99% is ontzettend positief, maar een kleine groep is enigszins gepikeerd. Ik reken een aantal van jullie tot die kleine groep. Als ik afga op het gros van de reacties op dit forum, zou ik haast gaan denken dat iedereen "N-Vitral-moe" is, maar daar merk ik gelukkig niets van tijdens mijn optredens en het aantal mensen dat mijn tracks luistert/draait. Ik snap jullie reacties ook: mijn sound is ook behoorlijk geëvolueerd in vergelijking met vijf jaar geleden, en ik verwacht ook niet dat iedereen zomaar met mij mee verandert. Dat is ook niet mijn taak als artiest. Ik kan onmogelijk iedereen tevreden houden.

Voor mij is het meest belangrijk dat ik kan doen wat ik gaaf/mooi vind. Of ik nu vroeger in club r_aW tracks van Angerfist afwisselde met tracks van Converter en Venetian Snares mixte met Neophyte, of dat ik tegenwoordig een edit maak van Radical Redemption en Current Value of een live mix doe van Armageddon Project en The Prophet. Het is altijd mijn insteek geweest om te experimenteren met nieuwe sounds en verschillende genres. Of dat nu populaire genres zijn of niet, dat maakt mij niet uit. Zolang het maar goed klinkt en ik er in de studio en op het podium kippenvel van krijg.

Voor mij persoonlijk is een artiest/muzikant/regisseur/kunstenaar iemand die voortdurend nieuwe dingen probeert en experimenteert. Iemand die zichzelf en zijn publiek uit durft te dagen om anders te kijken of te luisteren. Dit is dan ook wat ik -sinds dat ik muziek maak- zoveel mogelijk doe. Om vreemde en niet voor de hand liggende dingen te proberen en om de openminded-ness en het verwachtingspatroon van mij en mijn publiek op de proef te stellen.

Ik vind het belangrijk om als artiest constant te evolueren en te veranderen en dat ik nooit stil blijft staan. Dit is dus ook wat ik doe. En als ik daarmee bepaalde mensen niet meer meekrijg, dan snap ik dat. Sommige mensen vinden verandering ook vaak vervelend en niet leuk, maar het is wel ongelooflijk belangrijk. Juist door nieuwe combinaties, evolutie en verandering hebben we zo ontzettend veel mooie nieuwe muziek, films, boeken, theater, wetenschap, etc. gekregen. Zonder mensen die hun publiek uitdaagden, zouden we nu nog steeds in grotten leven en rauwe zebra eten.

:thumbup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 17:54 

Hardtraxxer

Rauwe zebra is best lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

nvitral schreef:
Hi boys, normaliter doe ik dit niet, zo reageren op forums of FB-discussies, maar ik kan het vandaag toch niet laten.

Mag je gerust vaker doen anders, wordt zeker gewaardeerd :thumbup: Al helemaal wanneer je een beetje een 'omstreden' artiest bent (valt overigens ook wel mee, maar noem het maar even zo), aangezien je stijl zo is verandert.

Ik denk dat de verwachtingen van N-Vitral Live totaal anders waren dan wat er uiteindelijk is neergezet, aangezien men toch vooral (zo niet enkel) eigen platen verwacht. Zo ook Broken Balance hierboven, die aangeeft dat hij oude platen verwachtte (geen idee of je dat inderdaad aangegeven hebt, of aangegeven is door de organisatie).

Normaliter houdt menig hardstyle fan niet van hardcore, maar platen als Such Kick en Hammer of the Devil misstaan echt niet in een hardstyle set. Zo kan het mijn inziens ook prima andersom werken (Dismissed van Delete werd bijvoorbeeld gedraaid door TOA), maar ik kan me goed voorstellen dat platen zoals The Ultimate Diss en BDL (Minus Militia Remix) niet echt aansluiten bij dit concept, en dat heeft ook alles te maken met de 'aard' van de zojuist genoemde 'hardstyle' platen/platen uit de HS scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:28 

Hardtraxx Veteran

Het is helemaal niet erg dat er geëvolueerd wordt, dat helpt de muziek alleen maar verder. Echter moet het dan wel een mooi geheel blijven, of in ieder geval 'kloppen' zeg maar. Als ik een fijne, strakke industrial set met veel drive en goede kicks hoor, komt in mij echt geen seconde de gedachte "oh, ik zou nu best een hardstyle track tussendoor willen horen", of een track met zware overdistortion, maar zonder impact of verdere kwaliteit (zoals die Ultimate Diss). Het past gewoon niet bij de feel die je met de rest van de set neer zet

En tussendoor "eens wat anders" is grappig, maar als het elke keer weer Alles Naar De Klote gaat worden, is de lol er snel alweer af en gaat het tegen staan. Daar enige variatie inbrengen zou dus niet misstaan.

Echter, het punt waar ik het vooral lastig vind, is dat ik weet dat je het wel "kan" (je snapt wat ik bedoel). De oude stijl is heerlijk, al snap ik dat je daar vanaf bent gestapt, omdat het te abstract was om aan te slaan. Maar ook in de nieuwe stijl vind ik tracks als Lyin' Through Your Teeth remix of Shotgun echt heerlijk. Bij de nieuwe releases mis gevoel echter volledig, het mist het unieke waar een N-Vitral ooit voor stond. Noise Pumper had praktisch een Unexist plaat kunnen zijn, Hardcore Warfare blinkt vooral uit in 'saai' zijn (reken ik ook Sei2ure en Tymon aan overigens, die ik ook hoog heb staan) en de Centrifuge remix (wel dik intro trouwens, props daarvoor) en Crisis Situation remix missen ook de kracht om te blijven hangen, enige recente die dat is gelukt, is je Necroslave remix.

Ik ga je niet vertellen wat je moet draaien en heb ook niet de illusie dat ik daar enige invloed op uit kan oefenen. Ik behoud me echter wel het recht voor er een oordeel over te geven, en als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld je set op Club r_AW april 2012, dan is mijn interesse toch een stuk minder. Jammer, maar als jij hier bij zweert, moet je natuurlijk blijven doen waar je je goed bij voelt en waar je achter kan staan. Ik waardeer het wel dat je de tijd neemt om hier je visie (terugdenkend aan de Viisi remix :loving: ) te delen

@ Pim
Nee, de verwachting is niet het punt. N-Vitral staat namelijk altijd "live" met zijn laptop en draait ook altijd spul van anderen, wat in principe prima is. Daar zit het hem niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
@ Pim
Nee, de verwachting is niet het probleem. N-Vitral staat namelijk altijd "live" met zijn laptop en draait ook altijd spul van anderen, wat in principe prima is. Daar zit het hem niet ;)

Ah oke, ik heb N-Vitral persoonlijk nooit gezien wanneer hij 'Live' staat dus dat wist ik niet. Sluit me overigens ook (grotendeels) aan bij je post :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:26 

Artiest

Even los van een discussie over het feit dat enkele mensen teleurgesteld zijn omdat ze iets anders verwachtten (ik was overigens uitgenodigd door de Convoi-organisatie om "mijn ding te doen", wat ik vervolgens ook gedaan heb). Ik ga in dit antwoord de boel iets breder trekken. En daarvoor neem ik even de vrijheid om Steffnov's post als uitgangspunt te gebruiken.

Mij valt namelijk op dat er een behoorlijke discrepantie is tussen de smaak van een aantal hardtraxxers en de smaak van (voor het gemak) niet-hardtraxxers. Jullie muzieksmaak is behoorlijk puristisch, dit in tegenstelling tot 99% van de rest van de muziekliefhebbers. Wat jullie echter niet moeten vergeten is dat jullie smaak net zoveel waard is als de smaak van minder puristische muziekliefhebbers. De smaak van publiek dat jullie vaak wegschrijven als "dagjesvolk" en "de massa" is niet slechter dan jullie smaak; hun smaak is simpelweg anders. Dus niet slechter, maar anders.

Steffnov's post wijst echter uit dat hij zijn mening over muziek als vaststaande feiten bestempeld. "Het geheel MOET kloppen" en "elke keer Gas Met die Zooi IS vervelend" en "het PAST niet bij de feel van de set" en "ze MISSEN de kracht om te blijven hangen". Eigenlijk zou hier moeten staan "IK vind het geheel niet kloppen" en "IK vind elke keer Gas Met die Zooi vervelend" en "IK vind dat dat niet past bij de feel van de set" en "het blijft niet hangen bij MIJ". Als ik echter kijk naar de andere 99% van het publiek, blijkt opeens dat "het geheel wel klopt" en "Gas Met die Zooi is super gaaf" en "dat klopt precies bij de feel van de set".

Naar mijn mening (en de mening van die 99% anderen) klopt het geheel wel. Alleen volgens de 1% puristen klopt het geheel niet. Wie heeft er in dat geval dan gelijk? Iedereen natuurlijk, want over smaak valt simpelweg niet te twisten (al twijfel ik daar soms aan als ik sommige mensen op het hardtraxx forum moet geloven)!

Ik ben ooit een keer op reddit een post tegengekomen die ik enigszins van toepassing vind op enkele hardtraxxers hier:

The truth about fan bases:

The truth is that the upper, say, 5% of every fanbase is insufferable. Basically without variance. There's a guy out there that has like, broccoli t-shirts, broccoli posters, he has a broccoli key chain. And if you're like "Dude, I love broccoli too" he'd say you had no idea what you were talking about. You like broccolini? What about broccoli rabe? I bet you've never even SEEN Chinese broccoli! I eat broccoli with every meal, I can make it 213 different ways, I have a broccoli garden in my back yard.

That's the upper 5% of every interest group. I have no idea why people do this, or how they've convinced themselves this suffices for an identity, but that seems to be the idea.

Het is heerlijk om in goede muziek op te gaan. Of die muziek nu is van Radical Redemption, The Prophet, Drake, The Beatles, Coldplay, Aviici, Guetta, Satie, TOA, Ophidian, Sigur Ros, Rihanna, whatever. Het is echt niet zo dat mensen die naar obscure industrial noise muziek luisteren een betere smaak hebben dan mensen die op de radio meezingen met Kensington. Muziek doet zijn werk het best als de ervaring van de luisteraar zo puur en eerlijk mogelijk is. Het is prima om een kritische en afwijkende smaak te hebben. Maar pas op dat je muziek niet alleen waardeert omdat 'ie moeilijk en underground is.

Toen ik rondliep op Convoi afgelopen weekend was 99% van de mensen lekker aan het dansen en springen en plezier aan het maken. Als ik op andere feesten speel is dit verhaal over het algemeen hetzelfde. Schijnbaar doe ik toch iets goed. Ik heb ook gezien dat Warface en Radical Redemption en een flink aantal andere artiesten hier ook goed door de mangel worden gehaald. Als ik echter hun optredens bezoek staat ook gewoon 99,9% keihard te feesten. Schijnbaar doen zij ook iets goed. Hoe komt het dan dat als ik sommige hardtraxxers moet geloven dat deze artiesten allemaal pulp maken, de weg kwijt zijn en geen goede set kunnen bouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:31 

Hardtraxx Veteran

ging er iemand los op kikkdrum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:35 

Artiest

yowan schreef:

Iedereen, op 2 gasten na ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 19:43 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet op Convoi geweest maar via deze weg wil ik wel zeggen dat ik dit top vind! Mogen meer artiesten doen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het altijd een lastig verhaal vinden. Ik ga sowieso niet beweren dat mijn smaak beter is dan die van duizenden/miljoenen/miljarden (het is maar net op welke schaal je het wilt trekken) anderen. Als persoon B na mij zegt dat hij tijdens jouw set zich in de zevende hemel bevond, zul je mij hem niet horen verbeteren, of beweren dat mijn mening boven die van hem gesteld moet worden. Als we echter het verhaal "veel mensen genieten ervan, dus het zal wel goed zijn" gaan spelen, vrees ik dat we Justin Bieber de beste muzikant aller tijden gaan noemen, en ik denk dat we het erover eens kunnen zijn dat dat ietwat wrang klinkt. Er blijft toch een verschil zitten tussen wat mensen leuk vinden (heeft het algemeen toch meer te maken met toegankelijkheid en de factor "catchy") en wat we, grofweg ingeschat want het is geen wetenschap, goed kunnen noemen.

Daarnaast vind ik "men gaat erop los" een criterium zonder veel waarde. De 99% die jij benoemd heeft geen zin zijn feest te laten verpesten, dus zal niet chagrijnig stil blijven staan, mijzelf inbegrepen. Je staat er toch met een andere mindset, staat lekker je ding te doen met vrienden, hebt je erop ingesteld, het is nieuw voor je etc. De sfeer gaat echt niet in 1 keer stuk omdat er een uurtje tussen zit dat minder is. Dit richt ik overigens niet per se op jouw optredens in het specifiek, maar zo werkt alles. Omgekeerd is het ook te spelen, was de set van TOA op Nirvana of Noise slecht omdat 80% van het publiek er niks mee kon en zat te morren? Natuurlijk niet. Is een set van een artiest die zichzelf ladderzat heeft gezopen en de ene na de andere fout maakt, goed als het publiek los blijft gaan (Delete op Decibel 2013)? Ook niet.

Om een vergelijking te maken, wat denk je dat een producent van een film belangrijker vindt wat betreft de cijfers op IMDB: die van de recensies (van de "puristen"), of van het publiek? De een maakt de ander niet minder relevant of minder kloppend. Het is ook maar net welk doel je wilt bereiken

De taakomschrijving van een DJ blijft toch "vermaak het publiek". Als dat lukt, wie ben ik om erover te klagen? Ik geef alleen mijn eigen visie erop, wat een ander ermee doet moet die persoon zelf weten. Je hoeft het ook niet te zien als een persoonlijke aanval, en als je volgende release weer helemaal mijn ding zou zijn, ben ik de eerste die dat (graag) toe zal geven. Maar als iets mijn smaak niet is, mag dat ook gedeeld worden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

nvitral schreef:
yowan schreef:

Iedereen, op 2 gasten na ;)

:lol: :lol: :lol:

Ben het wel met je eens ja, smaak is niet iets wat voor iedereen gelijk is. Om maar een tracktitel van een oude plaat van artiesten die voor de overstap naar hardstyle door sommigen uitgekotst werden: It's All Music. Een boodschap die nog wel eens vergeten wordt. In de hardstyle heb je ook artiesten die nog wel eens laat in hun sets overschakelen naar industrial hardcore en daar hoor je ook niemand over klagen. Of het nou een paar kleine hardstyle plaatjes in het begin is of een paar industrial hardcore platen aan het eind is. Same difference.

Wat je zelf ook zegt over het onderscheid tussen Hardtraxxers en niet-Hardtraxxers, dat verschil is er inderdaad wel ja. Over het algemeen zijn mensen op Hardtraxx een stuk kritischer (ik merk ook bij mezelf dat ik sinds ik hier actief ben een stuk kritischer ben geworden dan vrienden van mij) dan de niet-Hardtraxxers, wat volgens mij voornamelijk ligt in de hoeveelheid tijd die men bezig is met muziek. Hier ben je er veel mee bezig, je luistert nieuwe releases en livesets en ontwikkelt een beeld van hoe iets eruit moet zien. Als het dan opeens anders is dan verwacht kan dat bij sommige mensen in het verkeerde keelgat schieten. Daar zijn ze dan op het moment zelf zo mee bezig dat ze alles als minder goed bestempelen. De mensen die minder kritisch zijn denken waarschijnlijk iets als "oh, ik ben benieuwd hoe de artiest dit doet en hoe dat zal uitpakken" en zien het dan heel anders.

Ironisch genoeg zijn het juist die mensen die zo kritisch zijn die bij sommige artiesten willen dat ze het anders doen, wat dan misschien bij die 99% in het verkeerde keelgat zou schieten. Komt bij mij nogal over als arrogantie: "Ik heb meer kennis van muziek dus mijn mening doet er meer toe dan de jouwe". Als kritische luisteraar kan het dan erg jammer zijn en maak je het jezelf er niet makkelijker op door hardnekkig vast te houden aan het idee wat jij hebt over iets hoe hoort te zijn. Afwisseling kan mijn inziens geen kwaad. Wat wil je dan, dat een DJ een 100% voorspelbare set draait omdat 'ie niet van de norm durft af te wijken of een DJ die gewoon lekker z'n ding doet en nieuwe paden bewandelt waar je zelf ook mogelijk iets leuks in ziet?
Sowieso juich ik het vermengen van muziekstijlen toe. Acid invloeden in hardstyle bijvoorbeeld, helemaal prima. Cross-over (zoals ik het zelf noem) collabs tussen verschillende genres? Leuk idee, benieuwd wat het brengt. Het creëert zoveel meer mogelijkheden waar je voorheen nooit bij stil had gestaan en kan dus leuke nieuwe technieken en stijltjes opleveren. Outside-the-box denken dus. Dat is toch juist wat kritische mensen willen zien?

Ik was niet aanwezig dus ik ben niet bekend met dit specifieke geval, maar ik neem aan dat als de artiest ziet dat het het niet goed doet op de dansvloer hij iets anders probeert. Als hij het vaker deed lijkt dat mij een teken dat het grootste deel van het publiek er wel wat leuks in zag. :thumbup:
Weet ook niet of hij het vaker doet, dus daar kan ik me niet over uitlaten. Heb hem één keer live gezien op Ground Zero en dat was een fijne set. Het is maar net waar je interesses liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:16 

Artiest

Bij deze mijn derde en laatste bericht om het boeltje op een gentlemen's manier af te sluiten. Begrijp me niet verkeerd, er is absoluut niets mis met kritisch zijn. Het is namelijk ongelooflijk belangrijk dat er kritiek wordt geuit! Positieve en constructieve kritiek houdt de scene, de organisaties en de artiesten scherp. Die wisselwerking die Steffnov benoemt, is inderdaad een wezenlijk onderdeel van iedere scene/sector. Blijf dus vooral doorgaan met het uiten van jullie mening. Zo geven jullie mij en mijn collega's een concreet klankbord en krijgen we een beeld van wat er speelt en waar we rekening mee zouden kunnen houden (want veel artiesten volgen/lezen dit forum). Erg gezond voor de toekomst van onze scene.

Even gericht @Steffnov: ik heb nergens gezegd in mijn post dat de meerderheid/massa bepaald wat goed of slecht is. Net zomin als de elite/puristenclub bepaald wat goed of slecht is. De waardering van muziek (en andere culturele uitingen) is puur gebaseerd op een subjectieve ervaring. En die is, zoals je zelf al zegt, onmogelijk wetenschappelijk quantificeerbaar. Ik probeerde te zeggen dat, wanneer het aankomt op muziek, iedereen en tegelijkertijd niemand gelijk heeft over wat goede en/of slechte muziek is. Maar dat het probleem van veel puristen is, dat ze zich veelal op kunnen houden in clubs die al gauw uitmonden in circlejerks, waarin het idee kan ontstaan dat zij juist wel de beste muzieksmaak hebben. En het is mij opgevallen dat het hardtraxx forum zulke puristen herbergt, en zij weinig interessante en helpende kritiek uiten. Dat was het punt dat ik wilde maken.

Maar dat daargelaten, vind ik het knap dat jullie zo coulant en reflectief reageren. Ik was even ongerust dat deze discussie zou uitmonden in een kinderachtig heen-en-weer geschreeuw, maar het tegendeel blijkt waar. Het is schijnbaar dus wel mogelijk om een beschaafde conversatie te hebben, het oneens of eens te zijn, en elkaar respectvol te blijven benaderen. De uitzondering die Godwin's law bevestigd!

Ik blijf jullie in ieder geval volgen! (L) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:38 

Artiest

Trouwens, hier mijn tracklijst van Convoi. Misschien was ik wel echt de weg kwijt :p

Chris Liebing & T47 - Bauhaus
JoeFarr & J.Tijn - Mustard Sucker
Happa - Red Place
N-Vitral - Wagon 4 loops
JoeFarr - Big Jeff
Fjaak - Po Folk (Hate Version) loops
Clouds - Gang 49
N-Vitral - Telladge loops
Marcel Dettmann - Corebox loops
Urbano - Efzeh
Catscan - End Of Tomorrow synth loops
Ben Klock - Grab Me loops
Objekt - Agnes Demise
The Blaster - War is Coming kick loops
Circuit Breaker - Trac-X (N-Vitral Remake)
TOA - Prophets of Rage (Acid Loop)
Broken Rules - Minimize It
Frame of Mind - Lomanina
Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice
Munchi - Core Reactor vs ...
I:Gor - Sparta
N-Vitral & Warface - Fuck The Drum Machine
Tymon - Gucci (I:Gor Remix)
Armageddon Project - Spawn Of Misanthropy loops
The Prophet - Kikkdrum
N-Vitral - Such Kick
Angerfist - Necroslave (N-Vitral Remix)
N-Vitral - Crispy Bassdrum
Project Omeaga - Prednison Attack (Edit)
N-Vitral & Triax - The Reaper
N-Vitral - The Sicko Cell
EST - Darkfallus
Dope DOD - Rocket
I:Gor - Game Tight
Promo - Phreak Ya Speaka
N-Vitral - Kombat Aktion
Crypsis - Break Down Low (MM Remix)
N-Vitral & Sei2ure - Noise Pumper
Igneon System - Crisis Situation
Radical Redemption - Ultimate Diss mashed/w Current Value & Donny - Therapist VIP
N-Vitral - Hard Energy
Sei2ure - Informer
N-Vitral & Igneon - Jump The Fuck Up
Raw - Get On
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of is dit echt een gruwelijk dikke set? Zou het niet erg hebben gevonden als ik daar stond :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:54 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ligt het aan mij of is dit echt een gruwelijk dikke set? Zou het niet erg hebben gevonden als ik daar stond :$.

Ik vind het ook een mooie lijst ja. Doe mij maar meer van dit op Defqon :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Zou bijna spijt krijgen dat we op intents stonden xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten