Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:07 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat ik niet op Convoi was en mijn mening voornamelijk bepaal op de recente sets die ik wel heb gezien, zoals op Phr3ak (september), PRSPCT XL20 en deels Hardshock en Fantasy Island, waar de door mij benoemde dingen wel terugkwamen. Hoorde van mensen die wel zijn geweest dat een goed aantal van de dingen ook weer op Convoi terug kwamen, dus daarop baseerde ik mijn mening, heb het ook nergens over deze avond specifiek gehad. Dat dat even duidelijk mag zijn :) Dit is zeker de eerste helft al een stuk gevarieerdere lijst (ookal is Techno niet echt mijn ding), zo valt Lomanina me positief op.

Overigens kun je op HT op z'n tijd prima discussiƫren hoor, zie bijvoorbeeld ook de Q&A's met sommige artiesten, die ook in meer kritische tijden langs kwamen (Headhunterz, of The Prophet nu). Het komt soms wat bot over, maar veel lopen hier met goede bedoelingen en dezelfde passie als de meeste in de scene :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 04:32 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Ligt het aan mij of is dit echt een gruwelijk dikke set? Zou het niet erg hebben gevonden als ik daar stond :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:22 

Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:24 

Donateur

Ti Ta Titan en Break Down Low (Minus Militia Remix)

Echt? xd Zal ook wel weer een of andere duistere reden achter zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:25 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ti Ta Titan en Break Down Low (Minus Militia Remix)

Echt? xd Zal ook wel weer een of andere duistere reden achter zitten..

Hij draaide beide op Fantasy Island ook en moet eerlijk zeggen dat ik me er persoonlijk niet aan stoorde, kwam de sfeer op zich wel ten goede daaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 10:40 

Artiest

Ti Ta Titan edit werkt altijd :)

keur het zelf..

https://youtu.be/r8Dy7Zwzo2w?t=15m25s
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 17:01 

Hardtraxx Veteran

Props voor je aanwezigheid, je standvastigheid mbt je visie en het verwoorden ervan :thumbup: Ik kom op Defqon iig zeker even kijken, maar bij een eventuele Kikkdrum ga ik wel het veld ruimen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 00:29 

Kraak... Piep...

nvitral schreef:
Even los van een discussie over het feit dat enkele mensen teleurgesteld zijn omdat ze iets anders verwachtten (ik was overigens uitgenodigd door de Convoi-organisatie om "mijn ding te doen", wat ik vervolgens ook gedaan heb).

Als Convoi dit jou gezegd heeft, heeft Convoi het verkeerd naar buiten gebracht, die hadden gezegd dat je begon met eigen oude platen te draaien en vervolgens naar nieuwere platen ging.
Er stond ook N-Vitral Live. Wat inhoud dat er eigen platen worden gedraaid. Vandaar de teleurstelling want ik had echt gehoopt op oudere platen als Smitgotten, Ghettocore, Coma, Default Interface e.d. tot aan Shotgun e.d. En dan sluitend richting Noise Pumper e.d. Maar dan ligt dat niet bij jou.
Maar op een Industrial feest verwacht ik niet echt een hardstyle plaat en paar imo slechte hardcore platen als Ultimate Diss en Break Down Low remix. Het is tof dat je je eigen ding doet en met de muziek mee wil gaan, maar op een Industrial feest verwacht ik wel grotendeels Industrial of iig ruige mainstream, zoals Unnecessary Sacrifice (Waarvoor hulde).

Trouwen op dat punt dat iedereen losging op Kikkdrum, 3/4 die vooraan stonden waren behoorlijk vdk, dat helpt er natuurlijk ook bij. Die zouden nog op Frans Bauer hakken. (Hulde als je dat een keer draait tussen je set :lol:)

Desondanks kijk ik wel uit naar je set op de Silver op Defqon met Ophidian. Persoonlijk hoop ik dan de industrial kant te horen :). Er zijn zat stages voor de andere stijlen, No Offense. Het is misschien dan ook eens leuk voor jou om op de Black te staan zo dat je echt van alles door elkaar kan gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 09:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Er stond ook N-Vitral Live. Wat inhoud dat er eigen platen worden gedraaid.

Dit hoeft helemaal niet, kijk maar naar Moridin live, draaien ook altijd platen van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:39 

Kraak... Piep...

pecola-tje schreef:
Broken Balance schreef:
Er stond ook N-Vitral Live. Wat inhoud dat er eigen platen worden gedraaid.

Dit hoeft helemaal niet, kijk maar naar Moridin live, draaien ook altijd platen van anderen.

Dat komt omdat dat een live act is en ze zelf maar 3/4 platen hebben. Behoorlijk slecht voorbeeld.
N-Vitral had geen raar pak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Zoals eerder gezegd, N-Vitral staat altijd "live" met zijn laptop, en draait altijd ook tracks van anderen. Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat de verbazing juist daar vandaan komt...

Sowieso betekent live echt niet dat je alleen eigen werk draait. Dat die betekenis gemeengoed is geworden in de luie HS scene waar er verder ook nog niks speciaals gedaan wordt buiten een verkleedpartij, betekent niet dat het ook zo moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dat komt omdat dat een live act is .

Dus als je een live act bent hoef je niet alleen eigen platen meer te draaien? Onzin xd
Dat ze weinig platen hebben vind ik al een betere reden idd, maar waar staat zwart op wit vastgelegd dat het alleen maar eigen platen moeten zijn?

Steffnov schreef:
Sowieso betekent live echt niet dat je alleen eigen werk draait. Dat die betekenis gemeengoed is geworden in de luie HS scene waar er verder ook nog niks speciaals gedaan wordt buiten een verkleedpartij, betekent niet dat het ook zo moet.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:13 

Kraak... Piep...

Omdat het dus bij het gros wel zo is, en daarnaast werd dus aangekondigd dat hij een live act deed met eigen oude en nieuwe platen zou gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Omdat het dus bij het gros wel zo is, en daarnaast werd dus aangekondigd dat hij een live act deed met eigen oude en nieuwe platen zou gaan draaien.

En waar maak je dan precies uit op dat hij ALLEEN platen van zichzelf zou draaien? Dat is nergens letterlijk verteld, het is een aanname die je zelf hebt gevormd. Niet gek dat je dat dacht, maar het is nergens genoemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:26 

Kraak... Piep...

Nee maar als je dat speciaal aankondigt dat hij eigen oude en later nieuwe platen gaat draaien verwacht je toch wel dat daar de focus op gaat liggen, anders hoef je er geen aankondiging voor te maken. Dan verwacht je niet dat van de pak m beet 50 tracks er ongeveer 10 van hemzelf zijn. En dan snap ik ook niet echt waarom het live is, wat is het live aspect van die act dan? Hij gooit wat tracks door elkaar heen, maar dat doet de gemiddelde house/techno dj ook.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten