nvitral schreef:
Even los van een discussie over het feit dat enkele mensen teleurgesteld zijn omdat ze iets anders verwachtten (ik was overigens uitgenodigd door de Convoi-organisatie om "mijn ding te doen", wat ik vervolgens ook gedaan heb).
Als Convoi dit jou gezegd heeft, heeft Convoi het verkeerd naar buiten gebracht, die hadden gezegd dat je begon met eigen oude platen te draaien en vervolgens naar nieuwere platen ging.
Er stond ook N-Vitral Live. Wat inhoud dat er eigen platen worden gedraaid. Vandaar de teleurstelling want ik had echt gehoopt op oudere platen als Smitgotten, Ghettocore, Coma, Default Interface e.d. tot aan Shotgun e.d. En dan sluitend richting Noise Pumper e.d. Maar dan ligt dat niet bij jou.
Maar op een Industrial feest verwacht ik niet echt een hardstyle plaat en paar imo slechte hardcore platen als Ultimate Diss en Break Down Low remix. Het is tof dat je je eigen ding doet en met de muziek mee wil gaan, maar op een Industrial feest verwacht ik wel grotendeels Industrial of iig ruige mainstream, zoals Unnecessary Sacrifice (Waarvoor hulde).
Trouwen op dat punt dat iedereen losging op Kikkdrum, 3/4 die vooraan stonden waren behoorlijk vdk, dat helpt er natuurlijk ook bij. Die zouden nog op Frans Bauer hakken. (Hulde als je dat een keer draait tussen je set

)
Desondanks kijk ik wel uit naar je set op de Silver op Defqon met Ophidian. Persoonlijk hoop ik dan de industrial kant te horen

. Er zijn zat stages voor de andere stijlen, No Offense. Het is misschien dan ook eens leuk voor jou om op de Black te staan zo dat je echt van alles door elkaar kan gooien.