Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 24 november 2012
22:00 - 05:00
P60
Amstelveen
Afbeelding
Genres: Drum & Bass, Industrial Hardcore. Techno, Dubstep

Prijs: 16,50

Line-up:
Deathmachine
Dji6
Dominatrix
Embrionyc
Rude Awakening
Sinister Souls
DJ Producer

http://partyflock.nl/party/232486:Club_r_AW.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze sla ik over. De helft van de line up spreekt me maar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine, Sinister Souls, Embrionyc, Producer en natuurlijk Rude Awakening himself.. NICE!
Die andere twee zeggen me eerlijk gezegd vrij weinig.. Hier ga ik toch wel proberen bij te zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Deathmachine, Sinister Souls, Embrionyc, Producer en natuurlijk Rude Awakening himself.. NICE!
Die andere twee zeggen me eerlijk gezegd vrij weinig.. Hier ga ik toch wel proberen bij te zijn :yes:


Dit. Dominatrix was er in de april editie ook bij. Was toen wel leuk, weinig bijzonder, ook omdat er wat spul in zat wat al eerder was gedraaid (vooral door Richie Gee). DJI6 zgt me dan weer totaal niks, maar ik laat me graag verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik heb me gisteren voor het grootste deel laten verrassen, en ik vond het (bijna) allemaal heel dik... Dus nu twijfel ik... :P

en het ergste is dat ik twijfel tussen dit of het meest commerciƫle feest dat er is... Qlimax :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:08 
 

aanwezig denk ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
aanwezig denk ik wel

Moe jij niet naar Qlimax? Veel meer jouw ding man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 13:38 
 

Steffnov schreef:
kaboem schreef:
aanwezig denk ik wel

Moe jij niet naar Qlimax? Veel meer jouw ding man.



HAHAHA RAAP ME OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik mijn Qlimax kaartje maar ga verkopen... :$ Dit trekt me veel meer aan eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk dat ik mijn Qlimax kaartje maar ga verkopen... :$ Dit trekt me veel meer aan eigenlijk...

Uitstekende keuze, zie ik je sowieso daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, zeker nu de line up van Qlimax bekend is... Doei Arnhem, hoi Amstelveen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:48 
 

Toch besloten om naar qlimax te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Toch besloten om naar qlimax te gaan!

Ik zie jou daar al met een chagrijnige kop staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Dit is overwegend crossbreed en de wat langzamere industrial hardcore, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Dit is overwegend crossbreed en de wat langzamere industrial hardcore, of niet?


Nee, hoe ze draaien verschilt nogal per DJ. De ene draait snel, de andere langzaam maar crossbreed heeft niet de overhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Strep schreef:
Dit is overwegend crossbreed en de wat langzamere industrial hardcore, of niet?


Nee, hoe ze draaien verschilt nogal per DJ. De ene draait snel, de andere langzaam maar crossbreed heeft niet de overhand.

Bedoelde eigenlijk niet 't feest maar de DJ's die er deze editie staan. Draaien toch wel redelijk anders dan de DJ's die er deze editie stonden (volgens mij):
http://partyflock.nl/party/224876:Club_r_AW.html
Sei2ure, TOA en N-Vitral knallen wat meer. Kan er ook naast zitten hoor want zoveel verstand heb ik niet van deze muziek maar ik vind het 't fijnst als het gewoon snel en hard gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine draait snel en Producer draait nog sneller. Rude Awakening (indien live) en Embrionyc echter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat Rude altijd live stond op r_AW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik dacht dat Rude altijd live stond op r_AW?


Vorige raw waar jij zelfs nog was draaide hij oa ook een dj set...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weet ik, maar ook live toch...

Oh wacht, ik zie nu hoe compleet onlogisch mijn redenering is... Never mind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:30 
 

Onderhand wel echt zin om embrionyc een keer live te zien


Deathmachine en prodjoes mis ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin zin zin zin zin :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 04:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah, vandaag is het zo ver! (zie mijn post hierboven...)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten