Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, weer gruwelijk veel zin in vanavond :yay: fuck Crymax, this is the real party tonight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik leuk hihi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feestje weer :clap: eindelijk Embrionyc (die in het begin tegen viel maar zo godsgruwelijk hard ging toen het volume wat omhoog ging) en held van de dag Deathmachine live gezien. Dominatrix was net als in april jammer, hoewel ze een geweldig eerste kwartier had.

En voor de rest vooral lekker gekloot met Skribblert en een vriendin van hem. r_AW blijft gewoon traditie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij had anders vannacht je dagelijkse fitnessoefeningen gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yup, Deathmachine was dé baas. :worship: Hele set was bijna alleen maar Crossbreed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was jij die jongeman die veel bij David stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb David niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm jij was er dus niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee grapje maar David stond veel bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat dacht ik, toen je dat zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Last minute besloten te gaan, en zeker geen spijt van! Dji6 was me te vaag, Embrionyc was bij vlagen wel leuk. Dominatrix begon heel vet en ging na een kwartier alleen maar opgepitchte mainstream draaien xd Deathmachine, wat een zieke set :worship: Zeker één van de beste setjes van het jaar voor mij, alles klopte! Zelfs MicroMakine aanhoren live :loving: Sinister Souls vond ik vet beginnen, maar de opbouw was redelijk vaag en de set kakte na Dying Star een beetje in. Dj Producer zoals verwacht te snel, Fabric of Life op 230 gaat nergensover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ16 was wel een leuke opener, maar iets te soft, had ik liever wat hardere techno gehad... Embryonic was alleen de 2e helft ècht vet, maar het eerste deel mocht er toch ook wel zijn hoor :)
Dominatrix was prima, niet meer en niet minder. Deathmachine, WOW dat was echt super gaaf, ver boven mijn verwachtingen! Sinister Souls vond ik echt HELEMAAL geweldig, stiekem best wel vet dat hij halverwege een best stevige DnB/IHC set een leuk dubstep plaatje draaide (Beat the drum hard :$ )
DJ Producer was echt heel hard, vond ik vetter dan ik had verwacht, alleen jammer dat ik niet zo veel energie meer had... wel fijn dat hij Backpack Wisdom nog even draaide, daar zat ik namelijk echt op te hopen.

En Jesse, stiekem vond ik The Fabric Of Life zo snel nog best wel kunnen... :x

Al met al een heel vet feestje gehad, vond die vriendin van me ook... was een goeie 1e keer voor haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nee grapje maar David stond veel bij mij.

Haha :kiss:

Was een leuk feestje, laatste moment toch nog besloten te gaan met Jesse. Eerste paar sets waren wel lachen, vond het niet heel speciaal. Deathmachine was echt vet! Heerlijke crossbreed. Verder waren de Sinister Soul(s) ook erg dik, alleen een beetje raar dat zij/hij na Deathmachine stonden/stond. DJ The Producer vond ik echt zaad, ging veel te snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
DJ Producer was echt heel hard, vond ik vetter dan ik had verwacht, alleen jammer dat ik niet zo veel energie meer had... wel fijn dat hij Backpack Wisdom nog even draaide, daar zat ik namelijk echt op te hopen.

Ach, daarvoor is er genoeg energie verloren gegaan, vooral tijdens Sinister Souls nog daar vooraan, tering xd BW was inderdaad nog een energiekick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom woon ik niet dichterbij deze feestjes? :cry: Leek me, na jullie 'beoordelingen' te hebben gelezen, een kei gaaf feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gelukkig niet gegaan, te hoog crossbreed gehalte voor mijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gelukkig niet gegaan, te hoog crossbreed gehalte voor mijn doen.

Alleen Deathmachine (met beestenwerk) en deels Sinister Souls? :huh:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten