Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Jay Reeve schreef:
1. Cyber - Evolve
2. Tatact - Seiv My Nait


De gepikeerde Remi en Ramon toen ik vertelde dat deze al gedraaid waren toen zij binnen kwamen, 1 van de vele hoogtepunten van deze avond :lol: :lol:


Ja verdomme :lol: . Duurde natuurlijk weer allemaal net iets te lang bij het vertrekken en onderweg en "ach, hij zal die tracks toch niet meteen op het begin draaien".
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 15:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Er was gewaarschuwd :P

Jay Reeve schreef:
Vergeet er niet op tijd bij te zijn als je m'n set niet wilt missen. Aangezien de ingang bij 0.13 vrij smal is staat er altijd al snel een langere rij


Maar vaak probeer ik m'n sets harmonisch ook wat interessanter te maken en dan kwam dit t beste uit de verf. En af en toe wat cuts om een bepaalde vibe / drive te behouden net als bij saiv mai nait idd. Of omdat ik gewoon te veel platen wil draaien in een uur tijd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Er was gewaarschuwd :P

Jay Reeve schreef:
Vergeet er niet op tijd bij te zijn als je m'n set niet wilt missen. Aangezien de ingang bij 0.13 vrij smal is staat er altijd al snel een langere rij


Maar vaak probeer ik m'n sets harmonisch ook wat interessanter te maken en dan kwam dit t beste uit de verf. En af en toe wat cuts om een bepaalde vibe / drive te behouden net als bij saiv mai nait idd. Of omdat ik gewoon te veel platen wil draaien in een uur tijd haha.

Herkenbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Jay Reeve, was top!

Heerlijk feest gehad, NC als absolute topper, had van mij uren door mogen gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2020 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal ook maar eens een zeikverhaal ophangen hier dan.

had eigenlijk geen plan om te gaan maar door sommige leden toch overgehaald.
Helemaal alleen richting de 013 gefietst (die 10 min. zijn ook erg) en uiteindelijk rond half 11 binnen
In het begin nog niemand gevonden dus rondjes gelopen en het bier rijkelijk laten vloeien.

Na een tijdje een deel van de groep gevonden en kennismaken etc etc.
Heb door de alcoholische versnaperingen weinig naam onthouden :/

Muzikaal gezien heb ik echt genoten, heerlijke setjes en naar mijn idee een redelijk goed geluid.
Jay reeve en audiotricz heb ik nooit echt naar geluisterd maar waren wel echt leuk om te horen.
NC, Wildstylez en BM waren hele toffe setjes.

Uiteindelijk om half 6 richting de fiets gegaan. laatste half uur kon me weinig schelen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten