Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Albatrots schreef:
Via een maat van me die werkt bij de 013 een gratis kaartje kunnen fixen


Afbeelding

Tot vanavond he :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Time-table ziet er ook goed uit namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hier toch ook maar een kijkje nemen, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 07:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat. Een. Nacht. (Verslag volgt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Wat. Een. Nacht. (Verslag volgt)


Maar echt! Zo fucking dik feest was dit. Mooi om jou op het einde buiten nog even tegen te komen ja :D volledig gestrekt in gegaan weer, maar muzikaal wel heel tof. Ook weer wat platen van mijn ‘deze wil ik graag live horen’ lijst kunnen strepen. Zoals D.O.N.K.E.Y.N.O.I.S.E. Super dikke blijft dat. Ook die Shrump (Shreek vs Crump Qlimax 2009 live edit, blijft fucking dik! Maar binnengekomen bij Jay Reeve en dat was gelijk Genieten. Volle zaal en ook iedereen meekrijgen. Heerlijk sfeertje hing er ook! Daarna die set van Noisecontrollers. Ondanks dat het premixed was, was dit qua sfeer wellicht het dikste van de avond. Daarna overal beetje rondgelopen en geouwehoerd. Vooral de hele avond opgetrokken met Grim, Albatrots, Paultheone (die constant Kechalonie aan het bezoeken was), Goldenstyle (ja dit keer wel relatief nuchter), RickZ ook nog een paar keer gezien evenals Ramon en Remi.
Was gewoon direct vollenbak ambiance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feest! Eerste keer 013 voor mij en dat beviel me zonder meer. Top geluid en de constructie met de verhogingen vond ik ook erg fijn. Daardoor had je continu voldoende beweegruimte en kon je alles goed overzien.
Aan het einde van Jay Reeve kwam ik binnen, dus die set heb ik helaas niet meegekregen.
Audiotricz een heerlijke opener met het nieuwe albummateriaal. Tracks klonken erg lekker.
Noisecontrollers zelf ook goed mee vermaakt. Afwisseling van oud naar nieuw bracht veel energie met zich mee. Direct duidelijk voor mij dat zijn oudere hits me nog steeds beter liggen dan zijn nieuwere spul.
Set van Wildstylez genieten, fijn om die nieuwe Project One platen eens te horen zoals Love Is Not Enough. :drool:
Leuk dat Headhunterz en Villain nog on stage kwamen.
Set van Bass Modulators kakte ik wat in. Op zich prima tracks voorbij horen komen. Bram Boender live niet echt een succes zoals vaker bij die vocalisten, of lag dat aan mij? xd
Atmozfears vond ik ook wisselend. Hoop tracks met vage (psy?) drops waardoor het na een tijdje niet echt leuk meer werd.
Daarna huiswaarts gegaan. Had Devin Wild nog wel willen meepikken, maar de vermoeidheid sloeg toch aardig toe. Nog wat leuk materiaal in die set gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets over 10 binnen gekomen bij Melle-D. Maar na een uitstekende set van Jay Reeve en de classcis alleen maar

Hekzitter schreef:
beetje rondgelopen en geouwehoerd.



Daarna vrijwel niets muzikaals meer meegekregen behalve wat wow momentjes bij de gekke drops van Atmozfears. Rond een uur of 5 naar de Karnak gevlucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wie is trouwens Melle-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:39 
 

Pedaalemre schreef:
Wie is trouwens Melle-D?

Volgens mij de manager van Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:
beetje rondgelopen en geouwehoerd.


Goede gesprekken gehad, ja.

Leuke nacht gehad. Veel bekenden gezien / gesproken, muzikaal helaas niet zoveel meegekregen als ik eigenlijk wilde. Had van de sfeer ook wel iets meer verwacht. Zeker vanaf +- 5 uur werd het wat minder. Liep ook wel vlug leeg na half 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

bierislekker schreef:
Pedaalemre schreef:
Wie is trouwens Melle-D?

Volgens mij de manager van Noisecontrollers


Ah, verklaart gelijk waarom hij op de lineup stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een mooi feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig! Bijna niks van de muziek meegekregen en vooral geouwehoerd. Bass Modulators en Kasparov waren wel tof! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2019 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweldige avond was het :clap: Tijdens Jay Reeve binnen gekomen en beetje verkend en rustig op gaan warmen. Daarna Hekzitter, Grim, Youri en Paul gespot linksvoor. En eigenlijk heel de avond daar vertoefd en geouwhoerd met de mannen :beer:

Kwa sfeer heb ik echt heel erg genoten linksvoor haha en heel veel gelachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 00:20 
 
Hardtraxx Newbie

+ sets van NC, NCBM en Jay Reeve, goed geluid in 013
- set van Atmozfears, prijs en aanbod eten

Verder top feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf het begin af aan binnen, nog nooit in de 013 geweest vantevoren. Mooie zaal en vlotte bediening aan de bar. Ook +1 voor dopjes op flesjes laten zitten. Openingssetjes waren lekker, I Just Can't Stop bij Jay Reeve ^^ Vond het geluid gedurende de hele avond wel aan de zachte kant staan, maar niet per sé storend. Pas bij Atmozfears/Devin Wild ging het voor mij gevoel wat omhoog.

Set van de avond was natuurlijk Noisecontrollers, precies waar ik op hoopte qua platenkeuze! Prachtige sfeer in het publiek ook tijdens die set. Wel tegenvallers dat hij die dikke midintro van The Spirit Of Hardstyle en de climax van The Source Code Of Creation niet draaide. En is Aliens gedraaid..?

Vond Wildstylez echt matig beginnen ondanks aantal nieuwe Project One plaatjes. Daarna kwamen NC en HHZ erbij en die draaiden heerlijk!
Bass Modulators prima set, maar daarna Atmozfears vond ik tegenvallen. Veel gare anticlimaxen/midintro's met rare kicks, en weinig melodiën, die daarna bij NCBM wel weer flink aanwezig waren. Dan hadden ze dat beter andersom kunnen zetten. Devin Wild vond ik persoonlijk erg gaaf, goeie drive in zijn set. En toen Kasparov... ik heb van deze set zo erg genoten, vond het op een of andere manier ook goed aansluiten bij de rest van de avond. Walking The Line blijft een favorietje :loving:

Eindelijk eens wat Hardtraxxers ontmoet, Mark With a Tarrel in de zaal en Hekzitter en Grim na afloop buiten, was gezellig mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook wij stonden om 22:00 in de rij en waren om 22:15 binnen in de zaal. Al volledig voorzien van munten en een kluisje. Prima dat ze willen dat het snel doorloopt maar ik ben in tijden niet zo belabberd gefouilleerd. Net eens een keer als ik mijn collectie traangas aanstekers thuis laat :thumbdown:

Verder was dit wel een van de hoogtepuntjes van het jaar, vooral de sfeer tijdens de sets van Noisecontrollers & Wildstylez was echt heerlijk. Atmozfears vond ik iets minder, vooral de plaatkeuze als je kijkt naar hoe het publiek reageerde. Devin Wild draaide goed & gevarieerd. Pluspunten ook voor het feit dat hij niet gek ging doen als ' de DJ voor de hardcore act'. Sloot netjes af met een van zijn eigen platen op een schappelijk BPM. Zo kan het ook :innocent:

Enige minpunt was voor mij het geluid. Midden voorin hoorde je nauwelijks melodieën op bepaalde momenten. Iets verder de zaal in stond het geluid tot Devin Wild dan weer heel zacht. Normaalgesproken was dit lagere volume prima geweest als de mics van de MCs niet zo idoot hard stonden vergeleken met de muziek. Hierdoor kon ik net mijn oordoppen niet uit doen, maar kon ik niet optimaal genieten met oordoppen in.

Ik hoop toch oprecht dat iemand het euforische feestje in December in de 013 oppikt. In 2017 en 2018 met Euphoria (RIP) hier toch mooie hoogtepunten gehad. Maar aangezien dit voor 95% uitverkocht was op een alles behalve aangename datum laat wel zien dat er nog genoeg animo voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van de tofste feesten van het jaar hier gehad. Eerste keer 013 en vond het een hele toffe locatie. Sfeer was ook de hele avond top. Ook pluspunten voor de stage, vrij simpel maar zag er toch leuk uit.

Van begin tot eind geniale sets gehoord, vond alleen Atmozfears een beetje tegenvallen (rare opbouw en platenkeuze).

Uiteindelijk nog een groot deel van de avond linksvoor met wat hardtraxxers gestaan, was ook leuk om eens mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 20:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een vette avond was dit! :love:

Had niet verwacht dat het al zo snel volle bak zou zijn, dus iedereen die er vroeg bij was Thanks daarvoor! :thumbsup:

Bij deze de tracklist van mijn set voor de geïnteresseerden:

1. Cyber - Evolve
2. Tatact - Seiv My Nait
3. Jay Reeve - Defqon.17
4. TNT & Showtek - Yeah! The World Is Mine (Jay Reeve Mash-Up)
5. Jay Reeve - ID
6. Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Perfection
7. Technoboy ft. Anklebreaker - Celebrate Life
8. Cyber - Promise
9. Jay Reeve - Feel Good
10. Jay Reeve ft. Michael Jo - One In A Million
11. Zatox - Winter
12. Frontliner - Discorecord
13. Jay Reeve - A Higher State
14. Cyber & Sylence - Each Other
15. The Pitcher - I Just Can’t Stop
16. Jay Reeve- The Blackbird Is What It Is
17. Jay Reeve - Can’t Breathe
18. Jay Reeve & Hardstyle Pianist - Ignite The Fire
19. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up (Jay Reeve Remix)
20. The Pitcher - ID
21. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming (A Higher State Edit)
22. Jay Reeve - The Voice Of Silence (Defqon.1 Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
2. Tatact - Seiv My Nait
6. Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Perfection
12. Frontliner - Discorecord
15. The Pitcher - I Just Can’t Stop


Yes! Hou deze platen in leven! :worship:

Is je set trouwens gerecord? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
1. Cyber - Evolve
2. Tatact - Seiv My Nait


De gepikeerde Remi en Ramon toen ik vertelde dat deze al gedraaid waren toen zij binnen kwamen, 1 van de vele hoogtepunten van deze avond :lol: :lol:


Jay Reeve schreef:
20. The Pitcher - ID


The Pitcher Ft. Sam Lemay - Elevate :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 21:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
2. Tatact - Seiv My Nait
6. Headhunterz & Brennan Heart - MF Point Of Perfection
12. Frontliner - Discorecord
15. The Pitcher - I Just Can’t Stop


Yes! Hou deze platen in leven! :worship:

Is je set trouwens gerecord? :$


Dat probeer ik zeker weten in hoeverre ik daar voor kan zorgen :P
Weet eigenlijk niet of mijn set is gerecord, zal het eens checken.


Paultheone schreef:
Jay Reeve schreef:
1. Cyber - Evolve
2. Tatact - Seiv My Nait


De gepikeerde Remi en Ramon toen ik vertelde dat deze al gedraaid waren toen zij binnen kwamen, 1 van de vele hoogtepunten van deze avond :lol: :lol:


Jay Reeve schreef:
20. The Pitcher - ID


The Pitcher Ft. Sam Lemay - Elevate :yay: :yay:


Haha dat is die inderdaad. 1 van m'n favo's op dit moment :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
2. Tatact - Seiv My Nait


Dacht een keer niet in die fake drop te trappen, was het een cut, toch? :x

Viel me aan het einde van de set wel op dat ik vaak de woorden Defqon.1 had gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Viel me aan het einde van de set wel op dat ik vaak de woorden Defqon.1 had gehoord.


Jay Reeve defqon 1 anthem confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
12. Frontliner - Discorecord

Yes! Hou deze platen in leven! :worship:

Met deze plaat wordt je anders dood gegooid op ieder classic feest en bij iedere artiest die een 'classic' plaat draait.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten