Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bron: Dominator boekje

More Info Soon
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Volgend jaar heet het zeker Metropolis of Massacre, slecht zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Volgend jaar heet het zeker Metropolis of Massacre, slecht zeg..

Waarom is het zo slecht?

Het outdoor Hardcore feest van het jaar mag best een 2e keer plaatsvinden indoor. Benieuwd waar ze de RAW Hardstyle laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Basshunterzz schreef:
Volgend jaar heet het zeker Metropolis of Massacre, slecht zeg..

Waarom is het zo slecht?

Het outdoor Hardcore feest van het jaar mag best een 2e keer plaatsvinden indoor. Benieuwd waar ze de RAW Hardstyle laten.


Dat is hetzelfde wanneer ze Qlimax dit jaar World of Madness noemen en het jaar daarop Survival of the Fittest. Eén vaste naam voor een feest lijkt me veel logischer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 20:24 
 
Hardtraxx Addict

Waarom is Qore 3.0 eigenlijk opgedoekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Waarom is Qore 3.0 eigenlijk opgedoekt?

Raakte niet uitverkocht en dan vind Q het blijkbaar niet meer leuk. Helaas :cry: Zou eerst nog naar een andere locatie gaan maar daarna was het stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
en dan vind Q

oei oei oei
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
en dan vind Q

oei oei oei

Ik raak altijd overmand door emoties als het over Qore gaat, dan schiet de grammatica er nog eens bij in :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 01:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
en dan vind Q

oei oei oei


Je mist een hoofdletter en een punt.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up afwachten,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Darknezz schreef:
Waarom is Qore 3.0 eigenlijk opgedoekt?

Raakte niet uitverkocht en dan vind Q het blijkbaar niet meer leuk. Helaas :cry: Zou eerst nog naar een andere locatie gaan maar daarna was het stil

Nee dat zou ik ook niet leuk vinden als ik flinks verlies zou draaien op mn fissa ;)

Ik geef Q wel gelijk dat ze Qore hebben gelaten voor wat het is, ze hebben dat concept helaas niet helemaal goed aangepakt. Dit concept verkoopt wel uit. Het is jammer dat ze dit samen met AoD doen. Haal de Most Wanted poule erbij en je hebt de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance schreef:
De line-up van ‪#‎CarnivalofDoom‬ is bekend! Bekijk de line-up video


Carnival of Doom
Noize Suppressor
DR. Peacock
Miss K8
Nosferatu
Destructive Tendencies
Korsakoff
Wasted Mind
Outblast
Bodyshock
Thorax
Mystery Guest
MC Tha Watcher

Savage Stage
Bartoch
N-Vitral
Daymar
Noise Kick
Trasher
Lowroller
Bloodcage
Drokz
Negative Audio
Mithridate
MC Mike Redman
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig verrassend helaas. Ik pass...

Ik wil Qore 3.0 terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:30 
 
Hardtraxxer

Eentonigheid alom.

Waarom heen Hellsystem ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huh?? Vanochtend stond DJ Producer er nog en hier staat nu Trasher wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Huh?? Vanochtend stond DJ Producer er nog en hier staat nu Trasher wtf


Bekijk het filmpje nou maar daar staan ze allebei in
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
martieboy schreef:
Huh?? Vanochtend stond DJ Producer er nog en hier staat nu Trasher wtf


Bekijk het filmpje nou maar daar staan ze allebei in

Filmpje is bijna 5 min. maar goed dat je het zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



edit: waarom werkt het niet :thumbdown:

hier dan maar http://youtu.be/NqkZ_kIUU-I
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 22:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NqkZ_kIUU-I&feature=youtu.be[/youtube]

Dat weg en hij werkt wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Frenchkicks schreef:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NqkZ_kIUU-I&feature=youtu.be[/youtube]

Dat weg en hij werkt wel ;)


Nog steeds niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die s nog ;) alleen http ipv https
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Die s nog ;) alleen http ipv https


3 keer is scheepsrecht zeggen ze dan, bedankt! ;)

edit: aanwezig btw, nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zal niet veel activiteit in dit toppa vinden. Meeste hardcore fans hier op het forum zijn van de industrial kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Steffnov schreef:
Die s nog ;) alleen http ipv https


3 keer is scheepsrecht zeggen ze dan, bedankt! ;)

edit: aanwezig btw, nog meer?

Ik! Ben vooral in de tweede zaal te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Je zal niet veel activiteit in dit toppa vinden. Meeste hardcore fans hier op het forum zijn van de industrial kant.

Ik wil best naar een mainstream hc feest gaan, maar niet van Art of Dance, of beter gezegd, niet met een line-up die je van tevoren al in kunt vullen. Ongeïnspireerde bende...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten