Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 11:44 
 
Hardtraxxer

Precies wat Steffnov zegt. Ik houd van alle soorten hardcore, dus ook van new school hardcore maar dan moet het feest wel hoofdzakelijk om de muziek gaan en niet om andere dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staan anders genoeg leuke namen in 2e area. Main is niet zo interessant op DT en Nosferatu na
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Staan anders genoeg leuke namen in 2e area. Main is niet zo interessant op DT en Nosferatu na

Klopt, maar voor de 2e area HMH ga ik niet naar Amsterdam voor dat geld, met alle respect
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor degene die net als mij wel zaterdag gaan:
Timetable
CARNIVAL OF DOOM
22.30 - 23.30 Bodyshock
23.30 - 00.00 Thorax Live
00.00 - 01.00 Korsakoff
01.00 - 02.00 Noize Suppressor
02.00 - 03.00 Outblast vs Nosferatu
03.00 - 04.00 Miss K8
04.00 - 05.00 Wasted Mind
05.00 - 06.00 Destructive Tendencies
06.00 - 07.00 Dr. Peacock

SAVAGE STAGE
22.00 - 23.30 N-Vitral
23.30 - 01.00 Lowroller
01.00 - 02.00 Bloodcage
02.00 - 02.30 Negative Audio Live
02.30 - 03.30 Thrasher vs The DJ Producer
03.30 - 04.30 DaY-már vs Bartoch
04.30 - 05.30 Drokz vs Mithridate
05.30 - 06.00 Noisekick Live

laatste uurtje peacock :yay:

mystery guest word dan waarschijnlijk een b2b setje? Wie denken jullie? Gok op Miss K8 vs Angerfist als mystery guest
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominator Facebook schreef:
Grand masters Outblast & Nosferatu [Enzyme] announced a special set for ‪#‎CarnivalofDoom‬ ! Expect a trip through memory lane, taking you back to the sounds of the millennium!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dominator Facebook schreef:
Grand masters Outblast & Nosferatu [Enzyme] announced a special set for ‪#‎CarnivalofDoom‬ ! Expect a trip through memory lane, taking you back to the sounds of the millennium!


ook niet verkeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg mooi feestje, geluid was veel beter dan de vorige keer. Toen wij aankwamen was er letterlijk geen rij en waren we ook in 5 minuutjes binnen. Heel erg mooi afgesloten bij Noisekick en daarna één van de mooiste sets die ik ook heb meegemaakt bij Dr. Peacock. :love:
Enige minpuntje was de vloer, die naarmate het feest vorderde steeds gladder werd in de main :thumbdown: waardoor mensen niet alleen lopen te kaakschaatsen, maar ook letterlijk gingen schaatsen. Wel een paar mensen onderuit zien gaan wat dan wel weer grappig is

kortom heel erg geslaagd feestje, volgend jaar weer erbij

de échte mystery guest was trouwens The Playah die zich bij Outblast vs Nosferatu voegde
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Wel een paar mensen onderuit zien gaan wat dan wel weer grappig is

Vorig jaar had iemand z'n nek gebroken. Dan is het ineens een stuk minder grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Frenchkicks schreef:
Wel een paar mensen onderuit zien gaan wat dan wel weer grappig is

Vorig jaar had iemand z'n nek gebroken. Dan is het ineens een stuk minder grappig.


deze mensen konden er zelf ook om lachen, vandaar mijn reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral erg vervelend dat dat bij deze locatie én bij het Ziggodome nooit eens verholpen kan worden. Is ook misschien bij een house feest of een pop concert niet zo boeiend, maar bij dit soort feesten is 't buiten vreselijk vervelend ook nog ronduit gevaarlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het vooral erg vervelend dat dat bij deze locatie én bij het Ziggodome nooit eens verholpen kan worden. Is ook misschien bij een house feest of een pop concert niet zo boeiend, maar bij dit soort feesten is 't buiten vreselijk vervelend ook nog ronduit gevaarlijk..


Inderdaad. Je zou denken dat ze na het ongeval van vorig jaar, wat ik zelf niet wist, er wel iets aan zouden veranderen.. niet dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is toch ook schandalig dat bij het bouwen van zulke gebouwen, hier geen rekening is gehouden. Ze zouden, vooral bij de Ziggodome en zeker anno 2012, toch geleerd moeten hebben van hun fout in de HMH wat betreft de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zn ziek feest wauw! Geluid heerlijk. 2e zaal keiharde set van Bloodcage alleen stond het geluid toen nog wat zacht. Heerlijke set van Trasher en Producer. Daymar en Bartoch was knallen. Opa Drokz weer baas natuurlijk. Noisekick lekkere terror. Was de hele tijd genoeg ruimte maar superglad.

Main werd er harder gedraaid dan ik dacht. Korsakoff had best wat harde nummers verder natuurlijk wat oude platen. MissK8 verraste me echt want ze draaide dikke industrial. Lekker milenium setje van Nosferatu, Tha Playah en Outblast. Destructive Tendencies weer heerlijk energiek uptempo setje. Wat wel jammer was is dat Peacock afsloot, hou niet van frenchcore.

Was de eerste keer hmh volgend jaar sws weer naar Dominator indoor
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten