Kaartje inmiddels ook binnen 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hallo dj's is er iemand die zich geroepen voelt om The Test 2.0 (Crypsis Remix) te draaien?
Dat bepalen ze zelf wel.wrote:Hallo dj's is er iemand die zich geroepen voelt om The Test 2.0 (Crypsis Remix) te draaien?
Hij vraagt het toch maar gewoon?wrote:Dat bepalen ze zelf wel.wrote:Hallo dj's is er iemand die zich geroepen voelt om The Test 2.0 (Crypsis Remix) te draaien?
Zal ff kijken of het past, ik neem hem iig wel mee op de usb.wrote:Hallo dj's is er iemand die zich geroepen voelt om The Test 2.0 (Crypsis Remix) te draaien?
Stay tuned
Kan niet wachten tot deze werkdag voorbij is. Iemand die vanuit Breda met mij mee wil reizen?
Ik houd het ook niet meer hier. Alles gaat er aan straks!
State of emergency zou ook wel leuk zijn hier. Heb delete die nog nooit in een classics setje horen verwerken in ieder geval.
En verder:
En verder:
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
De zin is hier ook aanwezig! Gaat een mooie worden. Zou leuk zijn om wat oudere Delete TC releases te horen, weet niet of dat nog binnen het spectrum valt.
Heeft er iemand al een beetje
???wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Toch wel vreemd idee dat dit vanavond al is ipv op zaterdag.
Wel
Wel
-
HHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2016
- last seen Dec 2017
Wellicht dat we in Den Bosch kunnen meeten, ik reis misschien ook alleen maar dan vanuit Eindhoven.wrote:Kan niet wachten tot deze werkdag voorbij is. Iemand die vanuit Breda met mij mee wil reizen?
Wordt water hier in bekers of flesjes geschonken?
Er staat een waterput midden in de zaal
Retweet jullie allemaal. Dikke zin in! Tot vanavond
wrote:State of emergency zou ook wel leuk zijn hier. Heb delete die nog nooit in een classics setje horen verwerken in ieder geval.
En verder:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Jawel, vorige editie
Nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraagwrote:Er staat een waterput midden in de zaal![]()
Achterliggende gedacht was eigenlijk: festicap meenemen of niet?
Is gewoon een open bar dus, maakt niet zo veel uit wat je meeneemt.wrote:Nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraagwrote:Er staat een waterput midden in de zaal![]()
Retweet jullie allemaal. Dikke zin in! Tot vanavond![]()
100% zeker dat ie vorige editie niet gedraaid is, zat er nog op te wachten namelijk.wrote:wrote:State of emergency zou ook wel leuk zijn hier. Heb delete die nog nooit in een classics setje horen verwerken in ieder geval.
En verder:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Jawel, vorige editie. Ik zou die idd ook nog wel eens graag horen ja.
Maar in ieder geval: ontzettend veel zin in vanavond!
Ik zit nu in de trein en ben als het goed is om 21:53 in den bosch. Laat maar even weten waar je zit!wrote:Wellicht dat we in Den Bosch kunnen meeten, ik reis misschien ook alleen maar dan vanuit Eindhoven.wrote:Kan niet wachten tot deze werkdag voorbij is. Iemand die vanuit Breda met mij mee wil reizen?
Om 22.44 in Arnhem. Te herkennen aan een Theracords Music from the Heart shirt. Al denk ik dat de meesten me sowieso wel herkennen.