Ticket binnen, aanwezig dus. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben er helemaal klaar voor
Laat het nu maar gauw vrijdag zijn! 
Hopelijk dat we deze editie wat meer Wavolizer platen te horen krijgen. 
Retaliation, Sympho, The Chief, Debt of Blood, Done, Imagination, Fragile, Excitement Initiated, Pølsevogn Killer, Dat Tape, Honey pls. En dan zijn dit alleen nog maar zijn bekendere plaatjes en niet van zijn Omega Centauri alias. Wat een gouden discografie heeft deze man toch.
Necessary Evil lijkt me ook goud in de openingsset!
Retaliation, Sympho, The Chief, Debt of Blood, Done, Imagination, Fragile, Excitement Initiated, Pølsevogn Killer, Dat Tape, Honey pls. En dan zijn dit alleen nog maar zijn bekendere plaatjes en niet van zijn Omega Centauri alias. Wat een gouden discografie heeft deze man toch.
Necessary Evil lijkt me ook goud in de openingsset!
Hakkuh geblazen!wrote:Komt helemaal goed Melv!
De hypetrain is weer vertrokken!! 
Als iedereen dit keer wel de openingsset kan bijwonen, hoop ik Ultraform pres. Deal - Elements en Sinith - Who Is Watching (Two Hawks Remix) te horen. Laatste is geen Therabyte maar qua stijltje sluit het wel goed aan later in de set denk ik.
Voordat Therabyte bestond, hebben we meerdere dingen uitgebracht die (als t toen wél had bestaan) we daar op uitgebracht zouden hebben, dus die neem ik uiteraard ook mee 
Gelijk extra veel zin inwrote:Het ziet er naar uit dat we langer door mogen![]()
Morgen aangepaste timetable
Oja s ochtends rijden er bussen ipv treinen tussen Wageningen en Utrecht voor de mensen die naar Utrecht moeten 
Thanks! Opzich niet zo’n ramp maar het wordt denk ik wel een last minute beslissing of ik zal gaanwrote:Oja s ochtends rijden er bussen ipv treinen tussen Wageningen en Utrecht voor de mensen die naar Utrecht moeten
Deze wil ik al zo lang eens live horen, duimen voor vrijdag dan maar.wrote: Retaliation
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Yes, zin in
Edit: weet iemand hoe het hier met de warmte gesteld is? Anders maar weer de korte broek aan!
Edit: weet iemand hoe het hier met de warmte gesteld is? Anders maar weer de korte broek aan!
Normaal gesproken normale warmte in de Manhattanwrote:Yes, zin in
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?
Kneiterlompe industrial ploat'n.wrote:Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?
wrote:Yes, zin in

Uptempo hardcore.wrote:Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?
Dit lijkt me een perfecte gelegenheid voor Ophidian - Inception by Sound, om maar iets te noemen 
Wie mijn setjes n beetje kent, weet dat dat van langzame industrial opbouwt naar early rave en milleniumwrote:Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?
Ik hou t wel classic, dus geen hele nieuwe HC
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
wrote:Wie mijn setjes n beetje kent, weet dat dat van langzame industrial opbouwt naar early rave en milleniumwrote:Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?![]()
Zo iets had ik al een beetje ingeschat! Maar thanks voor de duidelijkheid, kijk er naar uit.
Godverdomme dit wordt gewoon tot het einde soppen.wrote:Wie mijn setjes n beetje kent, weet dat dat van langzame industrial opbouwt naar early rave en milleniumwrote:Thera met een hardcore afsluiter tot kwart voor 6, nice! Wat kunnen we verwachten?![]()
Edit: nou die link werkt weer goed
*start je verbeelding hier*
Post van m'n Facebook waarin ik 2 unreleased tracks laat zien van Solutio & The I's die ik zaterdag zal spelen.
Cruelty en Haunted (ft. Arboza)