Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dynamo, Eindhoven

Gratis entree

19:00 - 19:45 ABT & Mawo
19:45 - 20:30 Mistique
20:30 - 21:15 Draidy
21:15 - 22:00 Mannie
22:00 - 23:00 Edge Of Darkness


http://partyflock.nl/party/235289:BPM_Black.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan vanavond helaas niet. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk :) Mannie was ziek dus dubbel zo lang mogen draaien.

Ook nog een aantal nieuwe nummers van het album van EoD gehoord :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten