Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Voorafgaand m'n set erg zenuwachtig maar nadat ik eenmaal op de 'play' knop drukte heb ik de tijd van m'n leven gehad.


Heel herkenbaar, had ik ook bij Output Contest, eerste keer toen ik voor publiek draaide. Nog nooit zo zenuwachtig geweest, maar zodra ik m'n eerste track startte (Lunatick :D) was het grotendeels voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe was MC Ballenbreker? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was mijn tracklist, setje komt binnenkort online.

01. Partyraiser - Like an animal
02. Paul Elstak & Radiate -Dropping it
03. Turbolence - 6 Million ways to die (F.Noize remix)
04. Stormtrooper - Beautiful Music
05. Tripped - Fuck the millennium
06. Darkcontroller - Copkiller (Destructive Tendencies remix)
07. Partyraiser - From the Westcoast
08. Andy The Core - The cutter
09. Thunder & X- Mind - Miss honey
10. Bartoch - Dictator rules
11. Noisekick Fuck that motherfocker (The Vizitor remix)
11. Ordeal & Matt Green - Moscow metro head woubds
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten