Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Co-Zone schreef:
Hercules is mooie locatie maar is in diessen he ;) Hispohal zou droom locatie zijn maar denk dat je die moet afkopen, wat een dure grap zou zijn. Voor de rest misschien elckerlijc maar denk dat ze daar zelf niet staan te springen dat er zo'n feest gegeven wordt. En ja een tentfeest kan natuurlijk ook al ben ik daar zelf niet zo'n voorstander van


tent zit je al snel met vergunningen en minder geluid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Co-Zone schreef:
Hercules is mooie locatie maar is in diessen he ;) Hispohal zou droom locatie zijn maar denk dat je die moet afkopen, wat een dure grap zou zijn. Voor de rest misschien elckerlijc maar denk dat ze daar zelf niet staan te springen dat er zo'n feest gegeven wordt. En ja een tentfeest kan natuurlijk ook al ben ik daar zelf niet zo'n voorstander van


tent zit je al snel met vergunningen en minder geluid :cry:

en warm :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:38 
 
Hardtraxxer

Bij feestjes in kleinere gymzalen is het altijd stuk warmer dan in tenten hoor, denk maar aan eclipz en de oude locatie van fusion. Afgelopen zaterdag was het trouwens ook erg heet. Met al die lampen en de drukte is dat moeilijk tegen te gaan denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Bij feestjes in kleinere gymzalen is het altijd stuk warmer dan in tenten hoor, denk maar aan eclipz en de oude locatie van fusion. Afgelopen zaterdag was het trouwens ook erg heet. Met al die lampen en de drukte is dat moeilijk tegen te gaan denk ik

Bij eclipz was het gewoon een sauna...maar vond het bij rebirth ook warm...maargoed dat kan ook aan mij liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 07:50 
 
Hardtraxxer

Zo erg als bij eclipz had ik idd nog nooit mee gemaakt maar kan me eigenlijk nauwelijks feestjes herinneren waar het niet warm was, zelfs bij qlimax had ik het altijd stik heet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

eclipz was niet normaal :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Zo erg als bij eclipz had ik idd nog nooit mee gemaakt maar kan me eigenlijk nauwelijks feestjes herinneren waar het niet warm was, zelfs bij qlimax had ik het altijd stik heet :p

Klopt, maar er zit wel verschil in bij het een of ander feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 08:16 
 
Hardtraxxer

Klopt zo erg als bij eclipz had ik echt nog nooit mee gemaakt. Maarja die gymzaal had 0,0 ventilatie, ze hadden enorm veel lichten en de zaal stond helemaal vol. Dan moet het wel warm worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

LoesJ schreef:
Co-Zone schreef:
Bij feestjes in kleinere gymzalen is het altijd stuk warmer dan in tenten hoor, denk maar aan eclipz en de oude locatie van fusion. Afgelopen zaterdag was het trouwens ook erg heet. Met al die lampen en de drukte is dat moeilijk tegen te gaan denk ik

Bij eclipz was het gewoon een sauna...maar vond het bij rebirth ook warm...maargoed dat kan ook aan mij liggen xd


bij Eclipz was het idd heeel warm maar bij Rebirth was het echt nie warm, teminste een stuk minder als bij Eclipz en Bouncing Beek. ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten