Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Afbeelding

Met de eerste succesvolle editie van Blackout nog vers in het geheugen hebben we meteen doorgepakt en keihard gewerkt om de follow-up editie in de steigers te zetten.

Het recept blijft uiteraard hetzelfde. Enkele topartiesten, regionaal talent en ditmaal is ook D-Verze als winnaar van de DJ-Contest aanwezig op de line-up! Was jij er de vorige keer bij? Wees dan nu ook zeker weer aanwezig want wij gaan proberen die beleving te overtreffen. Was je er de vorige keer niet bij? Aarzel dan dit keer niet en kom jouw energie ditmaal wél met ons delen.

13 december is de dag dat 22-24 Club & Event van 22:00 tot 04:00 op zijn grondvesten zal schudden. De DJ's die ons daar graag een handje bij willen helpen zijn de volgende:


DJ Thera
Titan
Zirkum
Firetrap
D-Verze.

Hosted by: MC Livid

Verdere informatie over de timetable, tickets en winacties zullen na verloop van tijd volgen. Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:48 
 
Artiest

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Logo :P
Draai hem bijna voor de helft naar rechts en je hebt Q-Dance xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Logo :P
Draai hem bijna voor de helft naar rechts en je hebt Q-Dance xd

Haha, dat is idd wel een beetje raar.

Maar de volgende keer was dit echt super dus ditmaal ben ik er weer bij als de portemonnee het toelaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Logo :P
Draai hem bijna voor de helft naar rechts en je hebt Q-Dance xd


Scheelt wel dat er het idee van een powerknop achter zit, dan is het te rechtvaardigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er weer bij. Vorige editie was bomgezellig! En Vip van HJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik ben er weer bij. Vorige editie was bomgezellig! En Vip van HJ

Was goed he :cool:

Dit is wel weer een dikke optie :D best zin om hier heen te gaan eigenlijk.
Even kijken hoe het met de financiën zit na QULT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 00:06 
 
Artiest

Promo Mix #1 - Mixed by Firetrap



Promo Mix #2 - Mixed by Zirkum
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben zelf een weekendje in Dusseldorf, maar een aanrader is het zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
'Win een VIP-tafel tijdens Blackout!'


https://www.facebook.com/blackout2224/p ... 8845045159
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:52 
 
Artiest

Timetable:

22:00 - 23:00: D-Verze
23:00 - 00:00: Firetrap
00:00 - 01:00: Zirkum
01:00 - 02:30: Titan
02:30 - 04:00: Dj Thera
Hosted by MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik ben er weer bij. Vorige editie was bomgezellig! En Vip van HJ

Nvm, ben op teamweekend. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Raven schreef:
Ik ben er weer bij. Vorige editie was bomgezellig! En Vip van HJ

Nvm, ben op teamweekend. Helaas.

Eikel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wie zijn er vanaf het begin? we zullen de toon zetten voor de avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk pas rond 23:30 binnen. Eerst nog werken + verjaardag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nep :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nep :mad:

Ik kom tenminste :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Firetrap schreef:
Nep :mad:

Ik kom tenminste :x

He joehoe bas, waar was jij vorige week zaterdag dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar kaartjes gehaald, een vriendin had kaartje gewonnen dus moet haar maar vergezellen, ben benieuwd :)

hoe is de locatie? kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Moderne club, Matrixx in het klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Moderne club, Matrixx in het klein.


klinkt goed ! succes met je set vanavond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dr vanavond toch nog bij door een financiële meevaller :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb me bijzonder goed vermaakt :loving: er gaat echt niets boven (raw) draaien voor een leuk publiek!

Tracklist:

01. Code Black - Feels Good
02. Max Enforcer - Lost in Paradise
03. The Pitcher - Titan
04. Phuture Noize ft Josh & Wesz - Liberal
05. Andrea Montorsi - Complicated
06. Headhunterz - Woznotwoz
07. The Machine - Renaissance
08. Noisecontrollers - Ready 2 Go
09. Headhunterz - Speakarootz ( Firetrap Mashup )
10. Frontliner ft B-Front - Auditory Nerve
11. Headhunterz - Digiwave
12. -
13. Atmozfears - Destroy
14. Donkey Rollers - Strike Ruff Again 2004 ( Firetrap Mashup )
15. Tatanka - Mess Up
16. The Vision ft X-Pander - Beyond Dreams
17. Radical Redemption - God's Child
18. Amnesys - The Purest
19. Open Source - 2012 ( Catatonic Overload Mix )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lijstje Firetrap! Re-run aub :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten