Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad een mooie lijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Lekker lijstje Firetrap! Re-run aub :D


Dankje :) komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit was onze set :)
01. The Pitcher - Control
02. Wildstylez - Pleasure
03. A-Lusion - The Ultimate Baseline
04. Low-E & Alter Egoz - W.T.F.
05. Freqz vs. DJ N3ck & Decepticon - Ta Reine
06. A-Lusion - Veritas
07. Zany ft. Harmonik - Evolution
08. Toneshifterz - In Darkness
09. A-Lusion - Perfect it (Frontliner Remix)
10. T.A.T. - Track Addicted (Mind Hunterz Remix)
11. B-Front & Jones - Lunatick (Raw Mix)
12. The Pitcher - Kick it to the Bone
13. Max Enforcer - Catchin' Up (Short Edit)
14. D-Verze & Infirium - Vrogger
15. Ivan Carsten - You Try to Play Me
16. Geck-O - Forces of the Universe
17. Hyperdrive - The Punishment
18. Zany & Duro ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
19. D-Verze - Power of Change

goed vermaakt daar en zeker wat vette sets gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg toffe avond gehad ! prima qua drukte en perfect die airco's :thumbsup:

heb van alle setjes wel genoten, maar Thera blijft toch altijd wel buiten-categorie, wat een energie heeft die gozer haha.

volgende editie ben ik weer van de partij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:51 
 
Artiest

Zirkum Tracklist

01. The Vision & X-Pander - Maximum Power
02. The Vision - Evil Is Near (Exit Mind & Zirkum Remix)
03. The Geminizers - Eternal Bliss
04. B-Front & Frequencerz - Fatality
05. E-Force - Crucifix
06. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
07. B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem)
08. Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
09. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
10. The Machine - Rollin'
11. B-Front & Frontliner - Magic
12. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
13. The R3bels - Pattern 2
14. Exit Mind - Loudness Tool
15. Prefix & Density - Soundwaves
16. E-Force - Freakz At Night
17. Dark Pact - Abyss
18. Radical Redemption - Accumulated Filth

Was weer een zeeeer geslaagde editie, bedankt allen! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
perfect die airco's :thumbsup:

Godverdomme wat was het daar koud man. De tering zeg.
Totaal niet relaxt. Gelukkig had je daar aan de zijkanten en achterin geen last van, maar daar was het geluid minder goed.

Wel een geweldige avond gehad. Heb me super vermaakt met Hardtraxxers/vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rickzel schreef:
perfect die airco's :thumbsup:

Godverdomme wat was het daar koud man. De tering zeg.
Totaal niet relaxt. Gelukkig had je daar aan de zijkanten en achterin geen last van, maar daar was het geluid minder goed.

Wel een geweldige avond gehad. Heb me super vermaakt met Hardtraxxers/vrienden.


ja in het begin had ik het ook wel vrij koud, maar op het laatst was het wel echt heerlijk :$

VDK gehalte was trouwens bijzonder laag, zie je niet vaak meer tegenwoordig :P zou wel met de vrijdag te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel locals, dus wordt er minder gebruikt. Heb dr trouwens wel een stuk of 20 á 30 gezien die goed vdk waren hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Heb eigenlijk totaal geen last van de airco gehad. Stond dan ook eigenlijk altijd of vooraan of achteraan. Vooraan vond ik het geluid overigens erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was idd dikke prima.

Oh ja, ook nog Maestro ontmoet. Toffe kerel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt! Setjes van Firetrap en Zirkum waren erg, erg fijn. Titan was bizar saai en tijdens Thera was ik helaas te moe maar over het algemeen erg goed vermaakt :D Nogmaals thanks hé Len en Bas!

Oja en:
Daveytl schreef:
Oh ja, ook nog Maestro ontmoet. Toffe kerel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha was een mooie avond indd. Hulde voor alle sets eigenlijk, echt heerlijk gedraaid. :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten