Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:16 
 
Artiest

Afbeelding
vrijdag 13 september 2013
22:00 - 04:00
Club 22-24
Doetinchem

Genres
Hardstyle, Raw Hardstyle

Minimumleeftijd
18

Garderobe
Aanwezig.

Line-up:

Main Area

B-Front
Degos & Re-Done
Zirkum
Firetrap
Diamanic
MC Livid

Talent Area

Zenda
Nuracore
D-Verze
Dark Equalizerz
Diffused

Kaartverkoop: https://www.nowonlinetickets.nl/Shop/Ev ... B02D161F5A


http://www.facebook.com/blackout2224
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:18 
 
Artiest

Wil jij 13 september op Blackout draaien? Ga dan naar: http://www.facebook.com/blackout2224 en doe mee met de DJ-Contest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 11:43 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik denk ik wel bij. Wel de vrijdagavond van de kermis in Aalten dus nog ff zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zin in :) ik open met het beste euforische van het moment en de pareltjes uit 2007/2008/2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ben ik denk ik wel bij. Wel de vrijdagavond van de kermis in Aalten dus nog ff zien :$


Ik hoef er niet perse heen .. Waarschijnlijk moet ik ook die vrijdagavond wel werken dus wil dan wel gelijk door met de auto :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

***SPAM AAN***

Ik ben door de juryselectie gekomen, dus nu is het tijd voor de stem-/spamronde. Vinden jullie mijn mix vet, gunnen jullie mij de plek in de line-up tussen onder andere B-Front, Degos & Re-Done en Zirkum of hebben jullie een andere reden om op mij te stemmen? Volg dan de volgende stappen:

- Like de pagina van Blackout ( https://www.facebook.com/blackout2224 )
- Like het volgende bericht: https://www.facebook.com/blackout2224/p ... 2658736778
- (Optioneel) Deel het bericht van Blackout om mij zo nog meer stemmen te laten krijgen!

Eens kijken hoe ver ik kan komen. Mijn demo staat bij de livesets of via https://soundcloud.com/zenda_nl/zenda-b ... dj-contest . Enjoy! :)

***SPAM UIT***
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:47 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwez0g
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, maar dat is logisch natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er al zooo zin in :D episch nachtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 19:36 
 
Artiest

Firetrap schreef:
Heb er al zooo zin in :D episch nachtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voorbereidingen in volle gang! Toch spannend zo'n eerste keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn we bij natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zijn we bij natuurlijk


Klos schreef:
Yes :cool:


:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Ook aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Aanwezig! :thumbsup:
Basss27 schreef:
Ook aanwezig!


Gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

Aanwezig dus ja :P

Wat ik ga draaien...geen idee nog! Merken we dan wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, na gister echt nog meer zin gekregen in vrijdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ah, hoop bekenden aanwezig zie ik al, belooft een gezellig avondje plaatjes draaien te worden dan :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten