Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog kapot van Q-Base , maar nu al zoveel zin! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag ticket gewonnen via Firetrap, en net als Pete best veel zin in! Nu maar hopen dat B-front op tijd weer beter is :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Vandaag ticket gewonnen via Firetrap, en net als Pete best veel zin in! Nu maar hopen dat B-front op tijd weer beter is :slow:


B-front ziek ja?

edit:
zie t al op twitter idd, helemaal niks van meegekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ligt nog in ziekenhuis met een infectie, kon er ook niet bij zijn met Q-BASE.
Maar we gaan toch Pommertje supporten, dus ja .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mij niet supporten? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Who knows ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ligt nog in ziekenhuis met een infectie, kon er ook niet bij zijn met Q-BASE.
Maar we gaan toch Pommertje supporten, dus ja .. :P

(L)

En jij ook gewoon Jurrien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Overtuig me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 12:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Overtuig me :P


Haha ik ga niet verklappen wat ik ga draaien als je dat bedoelt :P Kan alleen zeggen dat het allemaal harde tracks zijn, (relatief) oud en nieuw afgewisseld. En zo'n 20 nummers in een uur dus flink doorgemixt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Overtuig me :P


Haha ik ga niet verklappen wat ik ga draaien als je dat bedoelt :P Kan alleen zeggen dat het allemaal harde tracks zijn, (relatief) oud en nieuw afgewisseld. En zo'n 20 nummers in een uur dus flink doorgemixt :innocent:


kun je ook gewoon helemaal niets mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:54 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook van de partij. Er scheen een of andere leuke VIP tafel te zijn ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nice Rik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 23:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Overtuig me :P


Haha ik ga niet verklappen wat ik ga draaien als je dat bedoelt :P Kan alleen zeggen dat het allemaal harde tracks zijn, (relatief) oud en nieuw afgewisseld. En zo'n 20 nummers in een uur dus flink doorgemixt :innocent:


kun je ook gewoon helemaal niets mee :P

Daarom moet je ook gewoon komen :P

Bovendien kun je dat half uurtje B-Front (mocht ie al komen) best missen, die zie je nog vaak genoeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Bovendien kun je dat half uurtje B-Front (mocht ie al komen) best missen, die zie je nog vaak genoeg :cool:


Ok , moet maar dan.. tot morgen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oh man, wat heb ik hier zin in :yay:

Wie ga ik allemaal in zaal 2 zien gedurende mijn set? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Eerst nog ff werken, dan trainen en dan komen Rik, Mau & HJ hier om een pilsje te drinken en dan gaan we onze helden/vrienden aanmoedigen :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zin in! Eerst nog ff werken, dan trainen en dan komen Rik, Mau & HJ hier om een pilsje te drinken en dan gaan we onze helden/vrienden aanmoedigen :D :D

Yea :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spannend :$

Tot vanavond iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt zooo gezellig :D echt tof dat er veel bekenden komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeel erg veel plezier en succes iedereen! Kan er helaas niet bij zijn omdat het zo'n teringeind is. Vooral het succes toegewenst aan Jurre, knal ze hé Auberginetje van me :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heeel erg veel plezier en succes iedereen! Kan er helaas niet bij zijn omdat het zo'n teringeind is. Vooral het succes toegewenst aan Jurre, knal ze hé Auberginetje van me :loving:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoorde dat Jurre op de komende Defqon op de Purple mag draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heeel erg veel plezier en succes iedereen! Kan er helaas niet bij zijn omdat het zo'n teringeind is. Vooral het succes toegewenst aan Jurre, knal ze hé Auberginetje van me :loving:

Dank je wel (L) Volgende keer (als die er komt) hopelijk wat dichterbij!

Firetrap schreef:
Ik hoorde dat Jurre op de komende Defqon op de Purple mag draaien.

Haha godverdomme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik hoorde dat Jurre op de komende Defqon op de Purple mag draaien.

Hahahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Wordt zooo gezellig :D echt tof dat er veel bekenden komen.

Jammer dat Thijs niet kan hè :(
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten