16+ tog he
ben aanwezig
ben aanwezig
Wat wou jij dan als line-up? Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee, ben blij dat ik de eerste dag al mijn kaartje gekocht heb!wrote:Copypaste de Qlimax-line-up met wat jump en een willekeurige Platinum-hardcore artiest erbij en je hebt Black... nee sorry, sla hem over.
Ik wou helemaal niks. Ik had niet verwacht dat het zo'n vreselijke standaard-line up zou zijn.wrote:Wat wou jij dan als line-up?wrote:Copypaste de Qlimax-line-up met wat jump en een willekeurige Platinum-hardcore artiest erbij en je hebt Black... nee sorry, sla hem over.
Ik verwacht dat dat iets is als Black Identity. En het zou me niet verbazen als The Prophet & JDX er weer wat mee te maken hebben. Wie het precies zijn weet nog niemand, maar er moet een rede zijn om van naam te veranderen.wrote:Veel zelfde namen als vorig jaar maar toch ben ik zeker weer aanwezig!![]()
Black Heroes zal zeker zoiets als Black In Time vorig jaar zijn, niet ?
en dat Black Overdose dan ?
wrote:Veel zelfde namen als vorig jaar maar toch ben ik zeker weer aanwezig!![]()
Black Heroes zal zeker zoiets als Black In Time vorig jaar zijn, niet ?
en dat Black Overdose dan ?
nope. vorig jaar 5 dagen van te voren nog kaarten gehaald.wrote:ga misschien ook kaarten halen, raakt dit nog uitverkocht?