Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoo het was weer een dik feestje :)
wel jammer dat een paar ontzettend harde nummers, die je normaal aan het einde v/d avond hoort al vroeg op de avond gedraaid werden door PP en coone&deepack.
en die technoboy maakte er echt een potje van, 3 kwartier moeten stilstaan omdat er gewoon geen zak aan was maar het laatste kwartiertje was wel ontzettend goed :/
verder waren HHZ, NC's en de donky's weer geniale beukuurtjes.

vond het begin van de set van de heroes wel tegenvallen maar het einde maakte dat weer helemaal goed.
jammer dat een paar mensen die bij me waren het toen helemaal gehad hadden en op de tribune waren gaan zitten.
ben k daar ook maar heengegaan terwijl noizesuppressor weer een zeer dikke set draaide :woot:
had hij trouwens zijn sonar bij? kon het niet zien van de tribune :P

nu maar eens gaan pitten da heb k nog niet gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ze draaiden weer lekker hee

Zeker en vast, veel nieuwe tracks dacht ik:)

Thinuz schreef:
en die technoboy maakte er echt een potje van, 3 kwartier moeten stilstaan omdat er gewoon geen zak aan was

Idd, dan ben ik maar hamburger gaan eten, en een biertje gaan halen zonder de helft eruit te hoeven stampen :p

Thinuz schreef:
nu maar eens gaan pitten da heb k nog niet gedaan

Dat ga ik nu ook doen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:46 
 

En, is het In Qontrol anthem 2010 gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
En, is het In Qontrol anthem 2010 gedraaid?


nope,, frontliner stond er niet,, lijkt me dat die nou nog de enige is die hem heeft.. Miss dov :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thinuz schreef:
had hij trouwens zijn sonar bij?

Voor zover ik kon zien niet. Weet het 99% zeker van niet ;)

stefaneke schreef:
En, is het In Qontrol anthem 2010 gedraaid?

Zelfs het anthem van Black zelf is niet eens gedraaid volgens mij? :/
Of heb ik wat gemist? :thumbdown:

EDIT: Natuurlijk helemaal vergeten te melden dat dit echt een prachtig feest was! Heb me echt prima vermaakt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wel bij black overdose werd hij op laast gedraait :P
was echt super feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd toen is ie gedraait
Vind het alleen gek dat de maker van de anthem er niet stond te draaien...
Oke met zn hardcore alias, maar is niet hetzelfde toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:06 
 
Hardtraxxer

hier een review van mij:
ik kwam om ongeveer kwart voor 12 binnen dus ik heb ruthless en psyko punkz gemist en de helft van deepack & coone.

Deepack vs Coone:
Kwam halverwege binnen toen ze Coone - Partystarter aan het draaien waren, redelijk lekker nummer. Paar nummers later kwamen nog wat anti-climax nummers (I've lost you, Under attack, Twilight Zone, Human (Deepack Bootleg)), die ik erg lekker vond.
Heb me hier opzich redelijk vermaakt

D-Block & S-te-Fan:
Ze draaiden stiekem toch best goed.
Ze openden met een nummer dat ik niet kende en vervolgens kwamen er nog wat hitjes voorbij (Music Is Why, Sound Of Thunder, Blame It On The Music Remix) en daarna gingen ze wat harder draaien (Ear Fucking bijv.) en aan het einde Magic en Shiverz nog, beetje standaard maar wel lekker. Mixwerk was goed, redelijk strak en met een lekker tempo

Technoboy:
Gelukkig draaide hij vroeg want ik viel bijna in slaap.
De hele tijd van die wat zachtere tracks met veel female vocals, niet veel aan.
Paar pluspuntjes waren Toneshifterz - Electro Shock, The Undersound, Own The Night (DV8 was MC) en dan heb je het eigenlijk al bijna gehad
Afsluiter was ook niet veel aan (Rock Civilization Remix)
Hiervoor had je echt niet hoeven komen, ben op een gegeven moment ook maar een broodje hamburger gaan eten...

Black Overdose:
Aan het eind van Technoboy gingen we even op de tribune zitten om wat te chillen en we verwachtten niet veel van Black Overdose..
Maar toen openden ze ineens met Derb - Derb! Gelijk naar beneden gegaan en op Music Made Addict na was het een leuk setje!

Headhunterz:
Had meer van hem verwacht. Op het album klonken zijn nummers redelijk vet, maar op black vond ik bijv. the mf point of perfection echt niets aan, haalde het tempo er een beetje uit, net als let the bass kick remix. Pluspuntjes waren dan weer zijn opening met subsonic edit, woznotwoz, skleroxx en speakafreak als afsluiter. Helaas was de rest van zijn set niet wat ik had gehoopt...

Noisecontrollers LIVE:
Geweldig! Ze openden met Just As Easy Remix, die knalde er vrij vlot in, gingen daarna met een nummer door wat ik niet kende (miss die collab met the pitcher??) en vervolgens kwamen er nog de klappers zoals paranoid, forever az one remix, the space we created.. tussendoor een break en gelijk attack again erdoor, die knalde lekker door met vervolgens we live for the music remix, die live ook lekker is. Als laatste nog de afsluiter met het lekker harde samara. Conclusie: Topsetje!

Donkey Rollers LIVE:
Kan ik geen mening over geven. Ik moest hier even gaan zitten en ben tussendoor nog een broodje hamburger gaan halen. Ik hoorde iig wel een stuk of 3 a 4 onbekende nummers, maar ook nog de flinke klappers zoals motherfuck, innocent, lmpsjnk en noem ze maar op... als ik op de vloer had gestaan was het voor mij misschien gaaf geweest, maar vanaf de tribune gezien was het ook een goeie act. Dikke voldoende voor de Donkey Rollers

Black Heroes Part 1 (Stunned Guys, Tommyknocker, Neophyte, Panic: '96 - '06 Hardcore):
Ben niet zo'n hardcore-fan en ik weet ook niet of de nummers wel uit die jaren komen, maar ik vond dit flink knallen! Tracks als Rocking With The Best, Thrill Seeka en Jiiieeehaaa Refix werden gedraaid, lijkt wel standaard maar vond het live erg vet!

Black Heroes Part 2 (Mad Dog, Evil Activities, Tha Playah, Art Of Fighters: Present Hardcore):
Vond dit deel beter dan deel 2. Er werd geopend met Nobody Said It Was Easy en vervolgens gelijk Mad Dog - Nasty! Verder nog enkele klappers gehoord zoals Art Of Fighters - Artwork (Tha Playah Remix) en ben hier echt flink los gegaan!

Noize Suppressor LIVE:
Wat een held is ie ook! Hij opende met een track die ik niet kende, MC Da Mouth Of Madness begon te schreeuwen: "This is the sound, this is the sound, this is the sound of...?" En het hele publiek (was helaas niet op de liveset te horen): "NOIZE SUPPRESSOR!!". Toen kwam er nog een countdown en vervolgens een kick waar je u tegen zegt! Daarna nog flink doorgeknalt met nummers zoals fire, pole position, fingherz edit, chronicles. Een waardige afsluiter van geslaagde avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

helemaal mee eens :-) technoboy was echt slaapwekend :thumbdown:
die blikjes energy deden mij goed xD anders viel ik echt in slaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
D-Block & S-te-Fan:
Ze draaiden stiekem toch best goed.
Ze openden met een nummer dat ik niet kende




Vet nummertje ja, nette kwaliteit ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, en hoe heet dat 2e nummer, ben even de naam ervan kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Klinkt wel lekker, en hoe heet dat 2e nummer, ben even de naam ervan kwijt.


Recalled To Life van Dutch Master
Die nieuwe track van DBSTF klinkt errug vet hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had nog 5 euro op de grond gevonden :clap:

En een vriend van me 200 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol 200 euro vinden. Dan kan je gewoon gratis naar dat feest. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Het mooiste was nog: van zo'n groepje naast ons was 1 iemand vol aan het trippen. Geld was dus 99% zeker van hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dat eerste nummer heel erg lijken op de "TnT"-style, meer bepaald "Dubble Dutch Darkies". Eigenlijk exact dezelfde opbouw van de track. Zeker dat dit van DBSTF is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm wellicht is dit de nieuwe Tuneboy. Zeker geen DBSTF iig, daarvoor is de basslijn veel te hard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het wel een beetje jammer,
hij begint leuk met die eerste 12 beats, maar dan komt er zo'n happy stukje erachter die me écht niet aanstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2010 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

ik gok op een nieuwe isaac!

bRt_ schreef:
WIJNUH schreef:
D-Block & S-te-Fan:
Ze draaiden stiekem toch best goed.
Ze openden met een nummer dat ik niet kende




Vet nummertje ja, nette kwaliteit ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



GoddelijkeTrack echt Heerlijk

weer wat hun oude noisecontrollers stijl zoals aliens en marlboro man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2010 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bassmasterz schreef:

GoddelijkeTrack echt Heerlijk

weer wat hun oude noisecontrollers stijl zoals aliens en marlboro man :thumbsup:


Ik dacht dat dit Cherish was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog helemaal niets zeker, hier word gewoon weer een naam aan gekwakt. Laat ze eerst zelf maar eens een officiele preview geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Het mooiste was nog: van zo'n groepje naast ons was 1 iemand vol aan het trippen. Geld was dus 99% zeker van hem :D

Dan vind ik het wel een beetje een kutactie hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:37 
 

Sunboom schreef:
tomb schreef:
Het mooiste was nog: van zo'n groepje naast ons was 1 iemand vol aan het trippen. Geld was dus 99% zeker van hem :D

Dan vind ik het wel een beetje een kutactie hoor :P.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als je aan die gast vraagt of hij 200 euro kwijt is geraakt zegt hij sowieso ja. En we wisten het niet zeker dusja..

En waren toch maar duitsers :p

Komt er geen aftermovie?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten