Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beerchallenge 2010 Winter Festival

Wanneer: 06.02.2010
Waar: Lichtaart, België
Prijs:
vvk: € 10,-
kassa: € 13,-
Minimumleeftijd: 16+

Website: http://www.Beerchallenge.be/

Line up
Area One Hard Challenge
Anna
Bountyhunter LIVE
Crypsis
Psyko Punkz
The Prophet
Korsakoff
Tommyknocker vs Art of Fighters
Evil Activities
Noisecontrollers
MC: Apster
MC: Villain

Area Two Dance Arena
Geht's Noch?
Da Boy Tommy & Da Rick
Vertesse
Jan Vervloet
Wout
Ruben
Trash Radio (aka Mish Mash Soundsystem)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BEER CHALLENGE NEWSFLASH!!!

Door sterk toenemende populairiteit en al meteen een eerste succesvolle week in de ticket sales zijn wij -Beer challenge organisators- blij om onze eerste surprise act te mogen aankondigen!

Ladies & Gentlemen.. please... give it forrrr...

MC VILLIAN!!!!!!

Op zaterdag 6 februari 2010 zullen niet enkel Tommyknocker & Art of Fighters een rasechte battle doen.. MC VILLIAN zal die avond aanvoerder zijn van het team Hardstyle. Zij zullen het opnemen tegen team Hardcore onder leiding van MC APSTER! Benieuwd wie deze strijd zal winnen.. :cool:

Om ook de eindejaarsperiode leuk in te zetten geven we jullie alvast een tipje van de sluier over welke newsflash volgende week 200% gegarandeerd zal inslaan als een bom!

Door de sterke start van onze campagne kondigen wij eveneens een 2e surprise act aan in de hard challenge! Alvast enkele tips...

* Hardstyle
* NL
* 2 mannen, 1 duo
* Qlimax 2009
* ...

also check out: http://www.beerchallenge.be for more info about presale & bustrips!

Vanaf begin januari start eveneens de ticketsale in de lokale vvk-adressen die binnekort terug te vinden zullen zijn op de beer challenge website! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
BEER CHALLENGE NEWSFLASH!!!


Door de sterke start van onze campagne kondigen wij eveneens een 2e surprise act aan in de hard challenge! Alvast enkele tips...

* Hardstyle
* NL
* 2 mannen, 1 duo
* Qlimax 2009
* ...

T zal toch niet DBSTF zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
HardStyler schreef:
BEER CHALLENGE NEWSFLASH!!!


Door de sterke start van onze campagne kondigen wij eveneens een 2e surprise act aan in de hard challenge! Alvast enkele tips...

* Hardstyle
* NL
* 2 mannen, 1 duo
* Qlimax 2009
* ...

T zal toch niet DBSTF zijn :lol:

Ze zeggen zelf

* DBSTF
* Noisecontrollers
* Deepack

één vn die 3 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
InQontrol09 schreef:
HardStyler schreef:
BEER CHALLENGE NEWSFLASH!!!


Door de sterke start van onze campagne kondigen wij eveneens een 2e surprise act aan in de hard challenge! Alvast enkele tips...

* Hardstyle
* NL
* 2 mannen, 1 duo
* Qlimax 2009
* ...

T zal toch niet DBSTF zijn :lol:

Ze zeggen zelf

* DBSTF
* Noisecontrollers
* Deepack

één vn die 3 :p

Ik denk DBSTF, Qlimax 2009 zegt mij denk ik al genoeg, aangezien NC+Deepack niks bijzonders met Qlimax hadden, DBSTF anthem vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2009 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Ik denk DBSTF, Qlimax 2009 zegt mij denk ik al genoeg, aangezien NC+Deepack niks bijzonders met Qlimax hadden, DBSTF anthem vandaar.

DBSTF was ook m'n eerste gedacht.
Maar ik zou liever Deepack zien , Deepack LIVE om precies te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 01:09 
 
Donateur

Het zal wel DBSTF zijn, die zijn het bekendste bij het Belgische publiek die hardstyle luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 02:07 
 
Hardtraxx Veteran

noise supressor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2009 02:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
noise supressor?

Die heeft afgezegd wegens familiale redenen.
ergens gelezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dbstf speelt dan op hardbass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tis Noisecontrollers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2010 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BEER CHALLENGE STEUNT HAITI!!!

Nog 3 weken te gaan en dan is het zover. Op zaterdag 6 februari ’10 zullen we het beste van onszelf geven om van deze Beer challenge festival een topeditie te maken!

Momenteel word onze aandacht echter weggetrokken door de gebeurtenissen op Haiti. Een zware aardbeving van 7,3 op schaal van richter verwoeste het volledige eiland samen met zijn hoofdstad Port-Prince. Hele dorpen/steden zijn verwoest en 10000’en mensen raakten gewond. Gevreesd word dat meer dan 100000 inwoners om zijn gekomen bij deze massale ramp met catastrofale gevolgen. Zo ontsnapten vele zware criminelen uit gevangenissen en heerst in de straten van Port-Prince momenteel een kleine oorlog tussen straatbendes die hele winkels leegplunderen om zo controle te krijgen over de voedselbedeling op het eiland. Op deze manier is er momenteel niet enkel paniek op Haiti maar ook honger bij vele kinderen/jongeren van onze leeftijdsgroep.

Wij van Beer challenge festival konden dit niet langer met lede ogen aanzien en vonden het tijd om ook ons steentje bij te dragen en in te grijpen!

Hiervoor deden wij beroep op de organisatie van Gracias a la vida uit Lommel. Deze organisatie werd opgericht ter ere van Frederik Kemps, die tot onze spijt veel te vroeg is heengegaan. Hij had echter 1 grote droom. Zijn volk uit Rwanda helpen. Bij het heengaan van Frederik was dit dé aanzet om elk jaar een ode te brengen aan hem & daarbij het Rwandese volk. Onder de noemer “Gracias a la vida” wat letterlijk “ode aan het leven” betekent word nog steeds jaarlijks een benefietfestival georganiseerd om zo probleemgebieden als Rwanda, Ghana & Nicaragua te steunen.

Door de goede banden met de organisatie van Gracias a la Vida hebben wij van Beer challenge festival besloten om Haiti een hart onder de riem te steken en een fundraising te organiseren. Wij geven alvast het goede voorbeeld en zullen 1500€ schenken aan Gracias a la vida. Zij zullen er op hun beurt voor zorgen dat deze gelden goed terecht komen.

Nu.. aangezien Haiti momenteel alle hulp kan gebruiken willen wij alle bezoekers van Beer challenge oproepen om massaal mee te doen aan deze actie. Daarom organiseren wij op Beer challenge festival een fundraising voor Haiti. Lever jij dus ook graag een bijdrage, dan kan je gewoon een geldbedrag in de hiervoor voorziene spaarpotjes stoppen die op verschillende plaatsen van het festivalterrein te vinden zullen zijn. Alleen werken is optellen, samenwerken = vermenigvuldigen..

Alle beetjes zijn welkom!
Alvast bedankt vanwege Beer challenge festival & Gracias a la Vida.
www.beerchallenge.be
www.graciasalavida.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaat er nog iemand? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuws !!
er komt een Anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2010 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ik weet van wie :D
En er komt een live-act, en die word bekendgemaakt op Beerchallenge zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deel het dan met ons hardtraxxers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 04:29 
 
Hardtraxx Newbie

Het was zeker vet de moeite!
Bewijsmateriaal: Foto's Beerchallenge 2010

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjonge jonge , kheb noisecontrollers nog nooit zooo vet weten draaien in België.
Knalden der egt zwaar op los met Live the moment , forever as one remix, pounding senses remix, paranoid, the space we created, qtrl alt delete, subsonic, just as easy remix. Ni normaal, en eel de tent ging wel zwaar los moetek zegge! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

waarom staan er in bels altijd zo weinig boxen, met ansarat ook al zo'n tering klein muurtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa vind ik ook wel , njuaa zolang je dan vooraan staat heb ik er niet veel last van :D Enige zwaar nadeel was wel dat wij al om 7 uur kwamen voor Crypsis en tot half 8 moesten wachten aan de inkom omdat de stewards nog moesten gebriefd worden over de verschillende soorten inkomkaarten die er waren en gedurende heel die set stond er welgeteld 15 man en was de organisatie nog vanalles in orde aan het brengen aan de stage. :thumbdown: Voor de rest schitterend geamuseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
Jaa vind ik ook wel , njuaa zolang je dan vooraan staat heb ik er niet veel last van :D Enige zwaar nadeel was wel dat wij al om 7 uur kwamen voor Crypsis en tot half 8 moesten wachten aan de inkom omdat de stewards nog moesten gebriefd worden over de verschillende soorten inkomkaarten die er waren en gedurende heel die set stond er welgeteld 15 man en was de organisatie nog vanalles in orde aan het brengen aan de stage. :thumbdown: Voor de rest schitterend geamuseerd.


ja echt lasers, led, en licht is daar zo dik,, maar het geluid staat veel te zacht! Kijk ik snap dat je in zo'n tent die bass niet op iedereens ribben krijgt. Maar ik heb in belgie eigenlijk alleen nog meegemaakt dat je fatsoenlijk met elkaar kan kletsen, en dat past niet bij zo'n feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid kan natuurlijk ook verplicht zacht staan ivm gemeentevergunningen en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Geluid kan natuurlijk ook verplicht zacht staan ivm gemeentevergunningen en dergelijke.


Dat weet ik,, maar dan kan het nog wel jammer zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 02:32 
 
Hardtraxx Newbie

Zelfs met oordoppen in vond ik het nog een megaherrie...
Blijkbaar heb ik als enige partyganger nog een goed gehoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Geluid kan natuurlijk ook verplicht zacht staan ivm gemeentevergunningen en dergelijke.


Dat weet ik,, maar dan kan het nog wel jammer zijn ;)

Waar stond je dan Timmer?
Wij stonden helemaal vooraan, zogoed als aan de afsluiting, en daar ging het toch teringhard !
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten