Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beerchallenge 2011

Wanneer: 05.02.2011
Waar: Lichtaart, België
Prijs:
vvk: € 10,-
kassa: € 13,-
Minimumleeftijd: 16+

Website: http://www.Beerchallenge.be/

Line up
Sigi
F.R.A.N.K.
Raffa Ciello
Chille Met Nille
DJ Ruben Invites
Lasgo
Beerchallenge Megamix
Transfarmers
Junior Waxx Live
Technoboy
The Prophet
Paul Elstak
Hosted by MC Villain & Rems

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up is wel wat achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar :)
Maar er is dit jaar ook maar 1 tent dus ik kan er wel inkomen. Zo lok je natuurlijk veel meer mensen in Belgie.
Want als je een line up zet met namen zoals B-Front, Ran-D, AVIO, ... dan krijg je geen tent vol hier :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze Belg vind de line-up maar niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Chille met Nille en Sigi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Suckt! Dus nee niet aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Line up is wel wat achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar :)
Maar er is dit jaar ook maar 1 tent dus ik kan er wel inkomen. Zo lok je natuurlijk veel meer mensen in Belgie.
Want als je een line up zet met namen zoals B-Front, Ran-D, AVIO, ... dan krijg je geen tent vol hier :).


Hoezo maar 1 tent?
Gaan ze dat allemaal in 1 tent laten draaien?
Dat wordt gegarandeerd knokke jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Prijs:
vdk: € 10,-



voor een tientje naar de klote :bomb: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dit de volledige line up is van deze editie ben ik erg teleurgesteld. Waar is de Hardstyle gebleven? En dan heb ik het niet over de 'mainstream' waar eendagjes mensen op af komen, nee, dan heb ik het over de artiesten die het verdient hebben om dit jaar op Beerchallenge te mogen staan; artiesten zoals: Avio, Ran-D, Anagenetic, Wildstylez, B-front, The Pitcher,... Technoboy is een naam die je bij Bassevents en andere organisaties bijna elke keer zal terugvinden, The Prophet vind ik ok omdat zijn producties toch strak en hard bleven... Het is duidelijk dat jullie met deze editie de massa willen trekken en de echte hardere stijlen lovers op hun honger laten zitten... Ik hoop dat de nieuwe? organisatie hiervan misschien iets opsteekt. Met alle respect voor de artiesten die op de affiche staan, well done! Maar spijtig voor een feest wat bekend stond om zijn grote namen die gebookt werden... Desalniettemin zal ik wel proberen aanwezig te zijn omdat licht en geluid vorig jaar erg goed zaten!;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het toch in 2 tenten?
Nou ja, niet dat dat een groot succes bleek :D
Wij al om 7 uur er naartoe omdat crypsis dan al begon, konnen we pas om kwart voor 8 binnen omdat de security niet wist wie welke bandjes moest krijgen (vvk,vip,..)
Meer als de helft van crypsis gemist, eens binnen stonden we daar tot 9 uur met 50 man nog niet
Geluid stond stil, meer volk in de house tent, wat ook gezelliger was savonds bij al die hardcore in de hardere tent. Mss is dit wel terug een betere, leukere optie. Voor de egte hardstyle ga ik wel naar een groter feest dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is een line up gericht richting het grote volk, zoals ik al eerder zei. Show zal dit jaar wel optimaal zijn!

Zoals Roebén hier aanhaalt, bij Crypsis stond er 50 man. Vele van hier zullen hem en soortgelijke artiesten graag zien komen.
Daar mee lok je de echte liefhebbers wel, maar dan heb je een tent met 50 man staan.
Je kan als organisatie nooit goed doen voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Dit is een line up gericht richting het grote volk, zoals ik al eerder zei. Show zal dit jaar wel optimaal zijn!

Zoals Roebén hier aanhaalt, bij Crypsis stond er 50 man. Vele van hier zullen hem en soortgelijke artiesten graag zien komen.
Daar mee lok je de echte liefhebbers wel, maar dan heb je een tent met 50 man staan.
Je kan als organisatie nooit goed doen voor iedereen.


Ja natuurlijk niet, maar wat wel gevaarlijk is, en ik hoop dat jullie dat beseffen, is om al die verschillende stijlen onder te brengen in 1 tent! Er zullen sowieso mense van de beide stijlen komen en dat zal aanleiding (kunnen) geven tot mogelijke akkefietjes! En daar zijn in het verleden en zeker in deze buurt (Arendonk-Turnhout-Ravels-Beerse-Kasterlee) genoeg bewijzen van geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al is het voor het grote volk bedoelt, de line-up is en blijft matig. :/
Er zijn genoeg DJ's die het grote volk aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar heb je gelijk in. Je kan hier een Headhunterz, D-Block & S-te-Fan, .. neerzetten. Maar die stonden voorbije jaren hier al.
Ik zelf ben niet verantwoordelijk voor line up hoor, dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
HardStyler schreef:
Dit is een line up gericht richting het grote volk, zoals ik al eerder zei. Show zal dit jaar wel optimaal zijn!

Zoals Roebén hier aanhaalt, bij Crypsis stond er 50 man. Vele van hier zullen hem en soortgelijke artiesten graag zien komen.
Daar mee lok je de echte liefhebbers wel, maar dan heb je een tent met 50 man staan.
Je kan als organisatie nooit goed doen voor iedereen.


Ja natuurlijk niet, maar wat wel gevaarlijk is, en ik hoop dat jullie dat beseffen, is om al die verschillende stijlen onder te brengen in 1 tent! Er zullen sowieso mense van de beide stijlen komen en dat zal aanleiding (kunnen) geven tot mogelijke akkefietjes! En daar zijn in het verleden en zeker in deze buurt (Arendonk-Turnhout-Ravels-Beerse-Kasterlee) genoeg bewijzen van geleverd.

akkefietjes? Reken maar op vechtpartijen van dorp tegen dorp ;) Elke keer dat ik daar in de buurt ben geweest was het serieus knokken. Daar is vorig jaar ook nog een vriend van me door 10 kerels tegelijk aangepakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik doe die grote feesten in de buurt van turnhout en geel ook niet meer, heb je niets als last mee, ansarat, cellekes, hommel, het is altijd wel iets, ook beerchallenge sla ik over. Voor The Prophet betaal ik geen 10 euro, ga ik wel lekker op cafe men geld sparen voor Hardbass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ja ik doe die grote feesten in de buurt van turnhout en geel ook niet meer, heb je niets als last mee, ansarat, cellekes, hommel, het is altijd wel iets, ook beerchallenge sla ik over. Voor The Prophet betaal ik geen 10 euro, ga ik wel lekker op cafe men geld sparen voor Hardbass :D


Uhu, idem!
Ja kwou het nog zacht uitdrukken, maar tis echt wel elke keer miserie! :)
Mij zien ze er nie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het spijtige is dat de organisatie er niet veel aan kan doen.
Het is gewoon dat kutvolk van hier :D ik weet niet wat er aan scheelt, ik begrijp het ook nooit. Sommige vinden ruzie zoeken egt gewoon plezant. Kan me egt niet inleven in wat er in die kerels hun hoofd speelt. Ofwel kunne ze niet tegen de drukte of de muziek fso weet ik veel. Egt serieus ni normaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkt dat het veelal een vorm van gebrek aan verstand en peer pressure is!
Erg jammer idd, verziekt de boel erg hard voor echte feestgekke als ons :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 12:38 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de mensen die willen weten hoe het geweest was of hun eigen smoelwerk terug willen zien:

Foto's Beerchallenge 2011

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb echt fijne avond gehad hier :D
Nodige liters bier :$
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten