Jongen met wie ik heen ging was eerst naar Heerenveen - PSV geweest, dus had hem via daar opgepikt en zijn naar Berlikum gereden.
21:45 kwamen wij al aan en zijn even in een café naast Sans Souci gaan zitten.
Om 22:15 zijn we Sans Souci in gegaan.
Er was echt drie man en een paardenkop en we dachten... dit kan nog wel eens een lange avond worden.
DJ Breakerz draaide er voor een lege dansvloer, paar leuke tracks gehoord waaronder Lost in Paradise en Back 2 Basics.
Na anderhalf uur was het tijd voor Blackburn die net als Breakerz voor een lege zaal mocht gaan draaien.
Na een poosje kwamen Prefix & Density binnen en die dachten echt 'wtf is dit dan'..
Een poosje later kwam ik kakabeeyo, thevenator en magnetron tegen. Blackburn draaide vrij traag door en ook niet echt mijn stijl.. ik had de hele avond op In Your What?! gehoopt, maar heb m niet gehoord. Na een uur begon Blackburn leukere tracks te draaien en besloten de drie hardtraxxers, mn maat en ik maar de dansvloer op te gaan toen hij Shiverz draaide.. leuk momentje haha!
Verder draaide hij nog de Assquake VIP en Ghetto.
Toen mochten Prefix & Density het gaan proberen. Inmiddels stonden er 50 man in de zaal waarvan 5 op de dansvloer.. echt dramatisch. Mixwerk was niet bijster goed.. vooral dat van Prefix niet

paar leuke tracks gehoord zoals Tanya, Anger en Artillery.. en nog wel wat meer, maar ben ze even kwijt.
Thera begon met The Gate wat een heerlijke kicks! Helaas stond het geluid niet zo hard. Verder draaide hij nog How Low Can You Go, Futile en nog wat tracks waarvan ik de naam even kwijt ben.
Na een half uur Thera hebben we maar besloten om naar huis te gaan. Jonge met wie ik was moest vanochtend ook weer werken en het was niet echt een feest waar je tot t einde wou blijven.
Helaas dus deetox gemist van wie ik had gehoopt dat ze de avond nog enigszins ging reddden..
Al met al geen geslaagd feestje helaas.
Sfeer was er niet, er waren welgeteld 5 muziek liefhebbers en een paar plaatselijke feestgangers die wat aan de zijkant stonden bier te drinken.
Heel erg jammer, want het had juist een mooi feest kunnen worden.