Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zaterdag 5 april 2014
22:00 - 05:00
Sans Souci Berlikum

Afbeelding

Line up:
Thera
Deetox
Prefix & Density
Blackburn
Breakerzz

Voorverkoop: 10 euro
Deurverkoop: 13 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier zal ik wel heen willen :D proberen wat mensen te regelen die mee willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe moeilijk is het om even wat tijd te steken in een fatsoenlijke poster...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De TC Celebrates was ook heel vet, dus misschien deze ook maar even erbij pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De TC Celebrates was ook heel vet, dus misschien deze ook maar even erbij pakken.

maar geen Delete dit keer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hoe moeilijk is het om even wat tijd te steken in een fatsoenlijke poster...

Die is er nu wel, duurt meestal even :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey Magnetron , ben je 5 April wel aanwezig? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Hey Magnetron , ben je 5 April wel aanwezig? :$

Als ik zo doorga met m'n goede instelling voor school wel ja, groetjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
kakabeeyo schreef:
Hey Magnetron , ben je 5 April wel aanwezig? :$

Als ik zo doorga met m'n goede instelling voor school wel ja, groetjes :$


Yes :D Dansen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een weekje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tijdtafel:
22:00 -23:30 Breakerzz
23:30 -01:00 Blackburn
01:00 -02:30 Prefix & Density
02:30 -04:00 Thera
04:00 -05:00 Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook zeker aanwezig, ziek veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Sla deze even over, maar kan niet anders dan vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zin in! :yay:
Aanwezig met The Venator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 09:18 
 
Hardtraxx Elite

Gratis kaartjes gewonnen van Deetox samen met een maatje.
Dus ook aanwezig! Enorm veel zin in!
Hoe is deze tent eigenlijk qua warmte/drukte/geluid? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 10:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geluid is dik voor elkaar, warmte valt wel mee vind ik en drukte hangt van line up af. Toen bij TC celebrates was het gezellig druk maar niet extreem ofzo, geen idee hoe het deze keer is.

Ik kan ook niet wachten tot het zover is, tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 10:50 
 
Hardtraxx Elite

@Magnetron.. klinkt goed!

Doe mn Theracords - Thera & Delete - Welcome tshirt aan ;)
Dus wie weet.. tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Doe mn Theracords - Thera & Delete - Welcome tshirt aan ;)
Dus wie weet.. tot vanavond!


Die doe ik ook aan, we zien je vast wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tot vanavond :D zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:03 
 
Hardtraxx Elite

Jongen met wie ik heen ging was eerst naar Heerenveen - PSV geweest, dus had hem via daar opgepikt en zijn naar Berlikum gereden.
21:45 kwamen wij al aan en zijn even in een café naast Sans Souci gaan zitten.
Om 22:15 zijn we Sans Souci in gegaan.
Er was echt drie man en een paardenkop en we dachten... dit kan nog wel eens een lange avond worden.
DJ Breakerz draaide er voor een lege dansvloer, paar leuke tracks gehoord waaronder Lost in Paradise en Back 2 Basics.

Na anderhalf uur was het tijd voor Blackburn die net als Breakerz voor een lege zaal mocht gaan draaien.

Na een poosje kwamen Prefix & Density binnen en die dachten echt 'wtf is dit dan'..
Een poosje later kwam ik kakabeeyo, thevenator en magnetron tegen. Blackburn draaide vrij traag door en ook niet echt mijn stijl.. ik had de hele avond op In Your What?! gehoopt, maar heb m niet gehoord. Na een uur begon Blackburn leukere tracks te draaien en besloten de drie hardtraxxers, mn maat en ik maar de dansvloer op te gaan toen hij Shiverz draaide.. leuk momentje haha!
Verder draaide hij nog de Assquake VIP en Ghetto.
Toen mochten Prefix & Density het gaan proberen. Inmiddels stonden er 50 man in de zaal waarvan 5 op de dansvloer.. echt dramatisch. Mixwerk was niet bijster goed.. vooral dat van Prefix niet :P paar leuke tracks gehoord zoals Tanya, Anger en Artillery.. en nog wel wat meer, maar ben ze even kwijt.

Thera begon met The Gate wat een heerlijke kicks! Helaas stond het geluid niet zo hard. Verder draaide hij nog How Low Can You Go, Futile en nog wat tracks waarvan ik de naam even kwijt ben.
Na een half uur Thera hebben we maar besloten om naar huis te gaan. Jonge met wie ik was moest vanochtend ook weer werken en het was niet echt een feest waar je tot t einde wou blijven.
Helaas dus deetox gemist van wie ik had gehoopt dat ze de avond nog enigszins ging reddden..

Al met al geen geslaagd feestje helaas.
Sfeer was er niet, er waren welgeteld 5 muziek liefhebbers en een paar plaatselijke feestgangers die wat aan de zijkant stonden bier te drinken.
Heel erg jammer, want het had juist een mooi feest kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Omschrijft het feest helaas wel :(
Snap ook niet waarom mensen naar een feest gaan om vervolgens de hele avond aan de zijkant te gaan staan en bier te gaan drinken.

Ondanks dat het fucking rustig was wel lekker staan raggen daar met 6 man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat was wel het hoogtepunt van de avond met 6 man vooraan raggen :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten