Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Na een poosje kwamen Prefix & Density binnen en die dachten echt 'wtf is dit dan'..

Haha :P Ik had inderdaad meer verwacht na die succesvolle celebrates editie. Toch mooi dat 6 man de ballen hadden om de dansvloer aan te raken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, en dat terwijl de vorige Theracords Beatbusters echt heel erg goed bezocht was, niet té druk maar ging echt goed los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Density schreef:
ramon038 schreef:
Na een poosje kwamen Prefix & Density binnen en die dachten echt 'wtf is dit dan'..

Haha :P Ik had inderdaad meer verwacht na die succesvolle celebrates editie. Toch mooi dat 6 man de ballen hadden om de dansvloer aan te raken :D


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Density schreef:
ramon038 schreef:
Na een poosje kwamen Prefix & Density binnen en die dachten echt 'wtf is dit dan'..

Haha :P Ik had inderdaad meer verwacht na die succesvolle celebrates editie. Toch mooi dat 6 man de ballen hadden om de dansvloer aan te raken :D


Graag gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik die reacties lees was dit ongeveer ook het geval bij Restylerz gisteravond. Van 22.30 tot 00.15 enorm rustig geweest, en echt druk werd 't 'm niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:07 
 
Hardtraxx Elite

Maar hier stonden maar 6 mensen los te gaan.
Of was dat bij Restylerz ook zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt wel als het tegenovergestelde van TC Celebrates ja. Enige avond waar door de goeie muziek keuze,gezellige drukte, sfeer en dat iedereen losgaat tot het einde ben gebleven (En voor Delete natuurlijk)

Het is dan ook wel het weekend voor de week waar heel veel opleidingen en scholen een tentamenweek hebben.
Plus dat het busvervoer naar sans over Friesland nog steeds niet gefixt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Maar hier stonden maar 6 mensen los te gaan.
Of was dat bij Restylerz ook zo?


Ik heb weinig achterom gekeken. Maar volgens mij waren er idd weinig mensen aan het losgaan, alleen voorin wat mensen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten