Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

6 Oktober 2012
Sans souci Berlikum (Friesland)

Thera
Prefix & Density
Geck-o & Phrantic
Blackburn
Diabolic
Influentialz

MC; Triggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:02 
 
Hardtraxx Addict

Sowieso aanwezig! (Mits geen tentames ofzo maar denk het niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zo. Fucking. Vet. Gegarandeerd aanwezig, vorige keer Thera in Sans :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Vorige keer in Sans moeten missen, omdat het veel te mooi weer was en ik het bier tijdens de barbecue niet kon laten staan. Dat zal deze keer vast en zeker wel niet hoeven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker een optie! , ook al voorgelegd aan DaveyTL :)

Jurrien Ga jij ook mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gast, is echt moeilijk ver rijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Gast, is echt moeilijk ver rijden. :P

oja xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Gast, is echt moeilijk ver rijden. :P

oja xD


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja das wel een minpunt... anders was ik wel gegaan, maar tis vanuit den bosch toch wat te ver :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Gast, is echt moeilijk ver rijden. :P

oja xD



Niet huilen! voelen jullie eens wat ik altijd door moet maken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Gast, is echt moeilijk ver rijden. :P

oja xD



Niet huilen! voelen jullie eens wat ik altijd door moet maken :cry:



zo is dat!
wij vliegen ook naar Tilburg en Zaandam..



je moet er wat voor over hebben ;)
en je zult er iig geen spijt van krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei wat een line up! Hier moet ik heen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 09:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En toch vind ik t echt supervet! Een Theracords night in Friesland :D En dan te bedenken dat we in Limburg zitten met ons label :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hier kaarten voor ga winnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :woot: Met dat heerlijke geluid daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:51 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Aanwezig :woot: Met dat heerlijke geluid daar.

Valt de laatste paar keer echt smerig tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:27 
 
Hardtraxx Newbie

M-arijn schreef:
Jolle schreef:
Aanwezig :woot: Met dat heerlijke geluid daar.

Valt de laatste paar keer echt smerig tegen :/

Meen je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 11:34 
 
Hardtraxx Addict

T Huong schreef:
M-arijn schreef:
Jolle schreef:
Aanwezig :woot: Met dat heerlijke geluid daar.

Valt de laatste paar keer echt smerig tegen :/

Meen je dit?

Ja :huh: Geluid bij Thera en Radical afgelopen keer (?) was niet echt je van het, zelfde geld voor Noisecontrollers daarvoor. Bij Wildstylez en Brennan Heart (we hadden niks te doen 's avonds xd) was het echter wel goed, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 00:27 
 
Hardtraxx Newbie

Was er alleen bij Thera & Radical Redemption, toen was het geluid gewoon prima hoor.
Maar het geluid is nu alweer vernieuwd, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict

T Huong schreef:
Was er alleen bij Thera & Radical Redemption, toen was het geluid gewoon prima hoor.
Maar het geluid is nu alweer vernieuwd, dus ben benieuwd

Dan is jou definitie van prima anders als de mijne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Timetable:
22.­00 - 23.­00 Influentialz
23.­00 - 00.­00 Diabolic
00.­00 - 01.­00 Blackburn
01.­00 - 02.­30 Thera
02.­30 - 04.­00 Geck-o &­ Phrantic
04.­00 - 05.­00 Prefix &­ Density

Met de vocale ondersteuning van MC Triggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Timetable:
22.­00 - 23.­00 Influentialz
23.­00 - 00.­00 Diabolic
00.­00 - 01.­00 Blackburn
01.­00 - 02.­30 Thera
02.­30 - 04.­00 Geck-o &­ Phrantic
04.­00 - 05.­00 Prefix &­ Density

Met de vocale ondersteuning van MC Triggah


Jij staat best vroeg Pietertje. 12 uur ben ik aanwezig :) Ik heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Jij staat best vroeg Pietertje. 12 uur ben ik aanwezig :) Ik heb er zin in :D

Hij staat om half 7 weer bij Syndicate :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
JVDM schreef:
Jij staat best vroeg Pietertje. 12 uur ben ik aanwezig :) Ik heb er zin in :D

Hij staat om half 7 weer bij Syndicate :P

Dat verklaart het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja precies, desalniettemin heb ik hier veel zin in :D :D Anderhalf uur vlammen jawohl!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten