Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch erg jammer dat ik er niet bij was :(
Maarja, vanuit Den Bosch vond ik het toch iets te veel van het goede... Er is erg lekker gedraaid zie ik! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Newbie

Geck-o schreef:
14. Phrantic - Road Warrior


Zo jammer hè, wat gebeurde er precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

T Huong schreef:
Geck-o schreef:
14. Phrantic - Road Warrior


Zo jammer hè, wat gebeurde er precies?

Ohja dat was zo vaag, track begon te skippen als een gek, zal wel een kras op de cd hebben gezeten ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Mn tracklist :)

13. Amnesys - The Purest

Gaaf :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
:) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:31 
 
Artiest

flevoboys schreef:
Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
:) .


Wat een vet verslag om te lezen!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:53 
 

DjThera schreef:
En toch vind ik t echt supervet! Een Theracords night in Friesland :D En dan te bedenken dat we in Limburg zitten met ons label :lol:

:lol: :corn:

Ik had al idee voor komend jaar in september. Uwe echtgenote weet ervan!
Dus dat wordt dan in elk geval mooi! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prachtfeest!
Body Flow live :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
flevoboys schreef:
Wat een vette avond was het! Uitstekend vermaakt :D . Mijn verslag : https://partyflock.nl/report/12792:Beatbusters.html
:) .


Wat een vet verslag om te lezen!! :D


Thnx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.

Shirtjes? Ik voldoe aan die beschrijving haha. This is I. :P inclusief hamer.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vond het erg vet, mooie tent ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
M-arijn schreef:
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.

Shirtjes? Ik voldoe aan die beschrijving haha. This is I. :P inclusief hamer.
[img]foto[/img]

Haha ja doelde voornamelijk op jou :P Iedereen wou met de hamers spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Livesets van Theracords meegemaakt :$ en viel me absoluut niks tegen! Wat een gekkehuis! Respect gekregen voor jullie ;) ik zet het nu ook wat vaker thuis op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
JVDM schreef:
M-arijn schreef:
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.

Shirtjes? Ik voldoe aan die beschrijving haha. This is I. :P inclusief hamer.
[img]foto[/img]

Haha ja doelde voornamelijk op jou :P Iedereen wou met de hamers spelen :D

Haha awesome. Ik heb die hamers echt alleen gezien toen Thera hem vast had, uur of half 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P


Thnx :D .

M-arijn schreef:
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.

Thnx, haha ja dan weet ik wel wie je bent :P . De vorige editie van Beatbusters in mei toen Thera draaide was je er ook he :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
TBA schreef:
Leuk verslag om te lezen inderdaad. Was ook wel gezellig daar in Friesland, aardig volk, voor zover als ik ze kon verstaan :P


Thnx :D .

M-arijn schreef:
Leuk verslagje inderdaad! Wij stonden voor jullie in rij trouwens :P Met die hamers (ik had 't zelfde shirtje als jou aan). Zitten die paar jongens vooraan in Theracords shirtjes hier ook op 't forum? Met het ''oude'' logo. Jaar of 17-18 denk ik.

Thnx, haha ja dan weet ik wel wie je bent :P . De vorige editie van Beatbusters in mei toen Thera draaide was je er ook he :P .

Klopt ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fotoo's onlijn ;)

https://vip.partyflock.nl/gallery/5193:Beatbusters.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Addict

Zitten genoeg rare foto's tussen :D Op naar de volgende TC night in Sans!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten