Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up:

Wildstylez
Diabolic
Blockside
Vecino
Shadowphaxx
Clock kid

Mc Triggah
Mc Drip

Kaarten:

voorverkoop: 10,00
aan de deur: 13,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Clock Kid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Aanwezig. Omdat het kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 01:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oant moarn mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel aanwezig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 01:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk feestje.

Clock Kid draaide erg sterk, goeie platenkeuze ook.

Wildstylez, op Lose My Mind en Year Of Summer na ook een hele goeie set. Pleasure, LDMF Remix, The Art Of Creation zijn een paar van de goeie tracks :) Scheelde dat hij YoS heel vroeg draaide maar Lose My Mind haalde het hele tempo eruit.

Bij blockside was ik wel een beetje klaar met de hardstyle, begon niet echt op te bouwen ofzo.
En omdat de Hardcore act niet kon, stond er nog een hardstyle act dus maar weggegaan toen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten