Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up:
Vecino
Ran D
Adaro
Influentialz
Blockside

Mc Drip
Mc Triggah

Prijs
Voorverkoop : 12,00
Aan De Deur : 15,00

Tijd
22:00 - 05:00

Vervoer
Vervoer vanaf Leeuwarden
Bus 444 (Feestbus)
5,00 voor heen & terug.
Heenweg (dacht ik)
23:00
00:00
01:00

Terugweg (Dacht ik)
03:00
04:15
05:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn de opstapplaatsen van de feestbus? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Wat zijn de opstapplaatsen van de feestbus? :$


441 Hallum - Stiens - St. Annaparochie - St. Jacobiparochie - Berlikum
442 Tzum - Franeker - Dronrijp - Menaldum - Berlikum
443 Harlingen - Sexbierum - Tzummarum - Minnertsga - Wier - Berlikum
444 Leeuwarden - Marssum - Beetgumermolen - Beetgum - Berlikum

Terugweg is andersom
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Wat zijn de opstapplaatsen van de feestbus? :$


441 Hallum - Stiens - St. Annaparochie - St. Jacobiparochie - Berlikum
442 Tzum - Franeker - Dronrijp - Menaldum - Berlikum
443 Harlingen - Sexbierum - Tzummarum - Minnertsga - Wier - Berlikum
444 Leeuwarden - Marssum - Beetgumermolen - Beetgum - Berlikum

Terugweg is andersom


Mmmh. beetje jammer , geen van die opstapplaatsen zit niet in de buurt van waar ik woon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Wat zijn de opstapplaatsen van de feestbus? :$


441 Hallum - Stiens - St. Annaparochie - St. Jacobiparochie - Berlikum
442 Tzum - Franeker - Dronrijp - Menaldum - Berlikum
443 Harlingen - Sexbierum - Tzummarum - Minnertsga - Wier - Berlikum
444 Leeuwarden - Marssum - Beetgumermolen - Beetgum - Berlikum

Terugweg is andersom


Mmmh. beetje jammer , geen van die opstapplaatsen zit niet in de buurt van waar ik woon :P


Leeuwarden is niet zo moeilijk te bereiken toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Wat zijn de opstapplaatsen van de feestbus? :$


441 Hallum - Stiens - St. Annaparochie - St. Jacobiparochie - Berlikum
442 Tzum - Franeker - Dronrijp - Menaldum - Berlikum
443 Harlingen - Sexbierum - Tzummarum - Minnertsga - Wier - Berlikum
444 Leeuwarden - Marssum - Beetgumermolen - Beetgum - Berlikum

Terugweg is andersom

Geen idee hoe je daarbij komt, maar dat klopt dus niet he. :P Hij komt sowieso niet langs Tzum, want daar woon ik en dat had ik echt wel geweten. Ik zou hierna verwijzen:
http://www.tdf-berlikum.nl/default.asp?oid=844
Zelfde geldt voor Sans Souci.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oke wist ik niet :P
Ik had deze van de Sans website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier gewoon aanwezig dit weekend.

Pre-party at my place. En dan gelijk door.

Oh en PS. PP is vervangen door Vecino
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hier gewoon aanwezig dit weekend.

Pre-party at my place. En dan gelijk door.

Oh en PS. PP is vervangen door Vecino

En Adaro kan niet op tijd terug komen van Loudness en draait dus van half 5 tot 6.
Lekker geregeld, deze editie. >.<

EDIT:
22:00 - 23:00: Blockside
23:00 - 00:30: Influentialz
00:30 - 02:00: Ran-D
02:00 - 03:30: Vecino
03:30 - 04:30: D'Cepticon
04:30 - 06:00: Adaro

00:00 MC: Drip
MC: Triggah
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was een vette editie wederom

Was gezellig, goeie sfeer. En Ran-D draaide een vet setje. Bouwde op met de reguliere A2 platen en eindigde dan met Undiscovered, Delusion, Black 2010 Anthem, Pattern 2 en Struggle For Existence Live Edit.

Hoge props voor het Black 2010 anthem, kippenvelmomentje :D

Minpuntje was toch dat Adaro zo laat was en dat Vecino opeens heel hard ging draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Was een vette editie wederom

Was gezellig, goeie sfeer. En Ran-D draaide een vet setje. Bouwde op met de reguliere A2 platen en eindigde dan met Undiscovered, Delusion, Black 2010 Anthem, Pattern 2 en Struggle For Existence Live Edit.

Hoge props voor het Black 2010 anthem, kippenvelmomentje :D

Minpuntje was toch dat Adaro zo laat was en dat Vecino opeens heel hard ging draaien.


dat is toch niet vervelend hoop ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nouja, de opbouw was een beetje weg. Ik vond het ook niet erg omdat ik vroeg wegging.
Maar ik denk dat er dan 3 uur lang spoontech & therachords moet worden gedraaid en ik denk niet dat 80% van de mensen dat willen of dat adaro dat doet.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten