Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zaterdag 26 mei 2012
22:00 - 05:00 (7 uur)
Sans Souci
Berlikum

Genre
hardstyle
Prijzen
Voorverkoop: € 9 ,50
Deurverkoop: € 12 ,50

Tickets
http://partyflock.nl/party/215000:Beatbusters.html

22:00 - 23:00: Blockside
23:00 - 00:00: Dailucia
00:00 - 01:00: Diabolic
01:00 - 02:30: Deepack
02:30 - 04:00: Radical Redemption
04:00 - 05:00: Thera

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

HopHop! Ook stiekem wel benieuwd naar Dailucia sinds inQontrol ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Hoe is de locatie? En het geluid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 03:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het in mei of juni?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh met deze,line-up ga,ik er zeker bij proberen te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

26 - 05 dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sanss <3 aanwezig! geluid is super! Beuktempel van Friesland
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Optie! Hoe is de locatie? En het geluid etc.


Je zult er gewoon geen spijt van krijgen! :D
Hier staan wel wat fotootjes:
http://partyflock.nl/location/56:Sans_Souci.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaat lachen worden met Deepack en THera xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
flevoboys schreef:
Optie! Hoe is de locatie? En het geluid etc.


Je zult er gewoon geen spijt van krijgen! :D
Hier staan wel wat fotootjes:
http://partyflock.nl/location/56:Sans_Souci.html


Is het geluid ook goed ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! Heb 29 mei nog wel 2 examens maar 1 daarvan hoef ik maar te leren en voor die andere heb ik een week ''vakantie'', gaat goedkomen dus! Aangezien ik Pieter bij XX raw vroeg of die nog naar Groningen kwam moet ik trouwens ook wel gewoon aanwezig zijn, dit is maar 40 minuutjes rijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Is het geluid ook goed ? :P


Dit wordt de 'beuktempel van het noorden' genoemd, en terecht!
Niet 1 van alle discotheken waar ik geweest ben is zo loepzuiver als deze (en hard) #truehonesty :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 01:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Blockside
23:00 - 00:00: Dailucia
00:00 - 01:00: Diabolic
01:00 - 02:30: Deepack
02:30 - 04:00: Radical Redemption
04:00 - 05:00: Thera

TT zoals hij hoort! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zouden a² een setje voor Dailucia opgenomen hebben net als met IQ :P ?

Heerlijke volgorde;
Deepack, RR, en Thera.. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag kaartjes gekregen voor Nederland - Bulgarije. Ik denk dat ik die kaartjes maar geef aan mijn zusje, want dit wil ik eigenlijk niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Timetable!
22:00 - 23:00: Blockside
23:00 - 00:00: Dailucia
00:00 - 01:00: Diabolic
01:00 - 02:30: Deepack
02:30 - 04:00: Radical Redemption
04:00 - 05:00: Thera
00:00 - 00:00: MC: Triggah

:worship:

Oh, de tt stond al in de openingspost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Timetable is briljant! :D Ik heb nog examens maar zo'n line-up in Sans.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:09 
 
Hardtraxx Addict

M'n maatje die zou rijden is ziek dus is maar de vraag of ik er bij ben :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig samen met thehardstyleholland ! Laatste feestje was Loudness, dus het werd wel eens tijd voor iets nieuws. Kijk nu al uit naar Thera!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel best wat lang misschien, anderhalf uur RR. Ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Aanwezig samen met thehardstyleholland ! Laatste feestje was Loudness, dus het werd wel eens tijd voor iets nieuws. Kijk nu al uit naar Thera!



ahaha word weer vet !! derde feesje op rij! moet wel weer eff in komen met hardstyle vorig week 15 uurtjes lopen hakken! xd maar scheelt dat RR net zo hard als hardcore :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met Deepack erbij vormt het echt Live Entertainment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

iSenSe` schreef:
Met Deepack erbij vormt het echt Live Entertainment :D



benieuwd na deepack vind hun setjes nog wisselend! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
M'n maatje die zou rijden is ziek dus is maar de vraag of ik er bij ben :cry: :cry: :cry:

Mark en Ramon kunnen beide rijden toch? :p Ik ben overigens ook lang niet zeker meer. Ben bang dat ik me met dit mooie weer niet in kan houden om nuchter te blijven. Ik moet namelijk ook bob zijn :( Bij mij zijn ze niet allemaal zulke liefhebbers van thera en rr. Dus willen ze alleen mee als ik bob ,als ze al gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:41 
 
Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
M-arijn schreef:
M'n maatje die zou rijden is ziek dus is maar de vraag of ik er bij ben :cry: :cry: :cry:

Mark en Ramon kunnen beide rijden toch? :p Ik ben overigens ook lang niet zeker meer. Ben bang dat ik me met dit mooie weer niet in kan houden om nuchter te blijven. Ik moet namelijk ook bob zijn :( Bij mij zijn ze niet allemaal zulke liefhebbers van thera en rr. Dus willen ze alleen mee als ik bob ,als ze al gaan.

Ramon gaat volges mij niet dus zou alleen met Mark gaan, mja die voelt zich niet goed dus nu duimen dat die zaterdag weer beter is! Dit wil ik niet missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen jullie laten weten of jullie nog gaan? Mark heeft mijn nummer wel.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten