Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 10:27 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal er aan proberen te denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Was weer een gezellig avondje in Sans :D Vond Deepack hun set maar saai en Radical idem. Thera maakte alles wel goed:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een afsluiter van Thera! Hier staat mijn verslag https://partyflock.nl/report/12714:Beatbusters.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus Thera. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera zijn set was Geniaal :D It's a Fine Day, Space Jam, Mosquito, Beacause we Can (Geck-O remix), done with my stash, goddamn therafied, futile, artificial reality (baas), de delete remix van Still here en ga zo maar door :worship:

Ook wel vet om bij RR Be Amazed en Pattern1 te horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tom was jij in Friesland :o Had dat gezegd, had ik meer moeite gedaan om vervoer te regelen .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:14 
 
Hardtraxxer

Was super feesje! geweldige setjes van RR en Thera!! :drool: :love: :yay:

wie Ther-A zegt moet ook Ther-B zeggen!! whoo held! zelfs op de wc met mooie uitspraken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Tom was jij in Friesland :o Had dat gezegd, had ik meer moeite gedaan om vervoer te regelen .....

Ja t stond ook niet in de planning :$ we mochten ineens mee haha ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten