haha die aftermovie duurt btw echt lang!
en hij zal nog wel slecht zijn ook
en hij zal nog wel slecht zijn ook
Oh ja, jou heb ik ook nog gezien! Toevallig haha.wrote:Komt er eigenlijk wel een aftermovie?
Dat klopt hahawrote:Oh ja, jou heb ik ook nog gezien! Toevallig haha.wrote:Komt er eigenlijk wel een aftermovie?
ik denk het wel, maar niet zo snelwrote:Komt er eigenlijk wel een aftermovie?
Begint het zoeken van excuses nu al dat je mogelijk slecht op de aftermovie staat hahawrote:Ze huren ook echt van die mensen in die dat niet kunnen he die vent liep met zn camera en iedereen dacht dattie foto's maakte je moet dat een getalenteerd mannetje laten doen die creatief is geen ouwe man van 45 .
Haha nehoor ik sta nooit leuk op de afterwrote:Begint het zoeken van excuses nu al dat je mogelijk slecht op de aftermovie staat hahawrote:Ze huren ook echt van die mensen in die dat niet kunnen he die vent liep met zn camera en iedereen dacht dattie foto's maakte je moet dat een getalenteerd mannetje laten doen die creatief is geen ouwe man van 45 .
Moet wat op de vrijdag avond hé!wrote:Wat een spammers
wrote:Wat een spammers

vorig jaar stond ie ook pas de 26e online en kijk hoe dat is geworden hahahawrote:Die aftermovie moet wel heeel vet worden!
nu waren wij er!wrote:vorig jaar stond ie ook pas de 26e online en kijk hoe dat is geworden hahahawrote:Die aftermovie moet wel heeel vet worden!
Ja ik hoop het ook maar dat gaat denk ik niet gebeuren, iedereen wist waar de camera's en alles stonden dus je hebt bijna geen acties maar alleen mensen die graag op de aftermovie willen... Maar ik heb nog een klein beetje hoop.wrote:Die aftermovie moet wel heeel vet worden!
Ik zie mezelf een paar keer voorbij flitsen...wrote:niet zo geweldige afterik wist nou niet wat nou overdag of savonds of de avond ervoor was
ze hadden ook niet queensnight en queensday samen moeten doenwrote:Ik zie mezelf een paar keer voorbij flitsen...wrote:niet zo geweldige afterik wist nou niet wat nou overdag of savonds of de avond ervoor was
denk dat we dachten dat we zo vaak gefilmd zijn