vlak voor het einde was er ook een kerel die aan me vroeg hoe ik rebelion vond. Ik zei nog behoorlijk netjes dat ik daar geen flikker mee heb. Maar hij werd noar en wou niet meer met me praten.wrote:Volgens mij was ik dit.wrote:Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '...![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
KHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Mar 2017
Thanks manwrote:
Oja oblivion![]()
Zeer vette plaat.
Teveel legends in 1 topicwrote:vlak voor het einde was er ook een kerel die aan me vroeg hoe ik rebelion vond. Ik zei nog behoorlijk netjes dat ik daar geen flikker mee heb. Maar hij werd noar en wou niet meer met me praten.wrote:Volgens mij was ik dit.wrote:Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '...![]()
Ik heb wel de hele avond aan de linkerkant gestaan, rond hoe laat was dit ongeveer?wrote:Stond je helemaal links aan de zijkant? Waar ze het geluid/licht regelde
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2017
wrote:Hoi sharon en kevin
WIE BEN JIJ HAHA
Heb ik zoveel indruk op je gemaakt dat je je hardtraxx account naar me vernoemd hebt? Ik voel me vereerd 
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2017
wrote:Heb ik zoveel indruk op je gemaakt dat je je hardtraxx account naar me vernoemd hebt? Ik voel me vereerd
Nou ik vond het nogal raar dat iemand zich aan me voorsteld als 'meneer eend'. Wilde eigenlijk mevrouw eend doen maar straks gaan mensen nog denken dat we samen zijn. En dat is weer net niet de bedoeling
Pijnlijk dit hoorwrote:wrote:Heb ik zoveel indruk op je gemaakt dat je je hardtraxx account naar me vernoemd hebt? Ik voel me vereerd
Nou ik vond het nogal raar dat iemand zich aan me voorsteld als 'meneer eend'. Wilde eigenlijk mevrouw eend doen maar straks gaan mensen nog denken dat we samen zijn. En dat is weer net niet de bedoeling
Rody, ik denk dat het tijd is om het forum stilletjes te verlaten.
[14:25] MeneerEend: Ik ken dat album wel
[14:25] MeneerEend: maar ben niet zo'n grote chain reaction fan
[14:26] Norther66:
chain reaction heeft alleen geen album 
[14:26] provehito:
[14:27] Joey: Au
[14:28] MeneerEend: ik ga wel huilen in een hoekje gr
[14:22] provehito: ken je het album van Chain Reaction wel MeneerEendwrote:Nou ik vond het nogal raar dat iemand zich aan me voorsteld als 'meneer eend'. Wilde eigenlijk mevrouw eend doen maar straks gaan mensen nog denken dat we samen zijn. En dat is weer net niet de bedoeling
[14:25] MeneerEend: Ik ken dat album wel
[14:25] MeneerEend: maar ben niet zo'n grote chain reaction fan
[14:26] Norther66:
[14:26] provehito:
[14:27] Joey: Au
[14:28] MeneerEend: ik ga wel huilen in een hoekje gr
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2017
WAAROM NOEM JIJ JEZELF MENEER EEND EN STEL JE JE ZO VOOR?wrote:WAAROM DOEN JULLIE DIT
Last edited by Ketaeend on , edited 2 times in total.
Het was leuk je gekend te hebben Roodie... 
Jullie zijn allemaal noar. Laat me met rust, of ik bel de politie 
-
KHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Was het een kerel met donkerbruin/zwart haar?wrote:Tussen 6 en 7 denk ik.wrote:Ik heb wel de hele avond aan de linkerkant gestaan, rond hoe laat was dit ongeveer?wrote:Stond je helemaal links aan de zijkant? Waar ze het geluid/licht regelde
Hmm, dan was ik het niet want toen was ik al weg. Heb dit wel verschillende keren geroepen (in het Engels).wrote:Tussen 6 en 7 denk ik.
Gaat dit topic het Qlimax topic overtreffen?

Onmogelijk.wrote:Gaat dit topic het Qlimax topic overtreffen?![]()
Weet toevallig iemand Digital Abuse nu weer verder gaat of dat dit eenmalig was?
Sharon en ik zitten vaak op 1 lijn