jij snapt het
ben er ook achtergekomen dat hardtraxxers over het algemeen erg goed zijn in snoeien.
jij snapt het
Een van de weinige hardtraxxers waar ik op de een of andere manier een gezicht bij had haha!wrote:Wat een verschrikkelijk episch feest was dit. Om dit verhaal maar af te trappen dat ik weer een aantal HT'ers heb leren kennen. Super tof!
Dit. Ik denk dat ik bijna alle nummers die ik vooraf wilde horen wel heb gehoordwrote:wrote:Oja, nog even een speciale vermelding voor de Dark Angel live edit van Mind Dimension. Gigantisch, wat een dreunen van kicks![]()
![]()
![]()
deze avond heb ik ook ontzettend veel nummers van mn lijstje af kunnen strepen
wrote:Ik stond opgevement een beetje vooraan in het midden...
Op Ctrl.Alt.Delete kwam ik volgens mij net binnen toen die plaat werd uitgemixt. Ik had die plaat nog nooit live gehoord, dus ik baalde wel. Gaaf dat Delete hem hier ook draaide.wrote:Fix your speakers remix kende ik eigenlijk pas sinds de warm-up voor dit feest die Helicaze gemaakt hadDat begin echt al ontelbaar keer op gehad, heel grappig dat Delete hem ook echt draaide
Die heb ik ook gezien ja haha.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.
Heb het haar bij dezen doorgegeven.wrote:Die heb ik ook gezien ja haha.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.![]()
Opvallend inderdaad het aantal mensen dat alleen kwam voor Rebelion.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd. Een jong ventje van 16 die aan een maat van mij vraagt of hij zijn hakken een cijfer kan geven. Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '...![]()
En het mooiste was nog, we gingen op de foto met main concern. Gaan we klaar staan, beseffen we 3 seconde later dat niemand een telefoon aan een ander heeft gegeven om hem te maken.![]()
Aparte inschatting van hun dan. Vond het ook een beetje zonde. Was wel benieuwd hoe hun andere platen live klonken, maar dat ga ik dus niet weten nu.wrote:Hallootjes,
Enorm leuk om de positieve reacties omtrend The Punch Patrol en m'n nieuwe tracks te lezen! Lees al een tijdje mee op de fora hierzo en heb sinds kort ook een account op Hardtraxx. Echter weet ik niet hoe actief ik zal zijn op de fora maar wie weet help ik D-Verze een handje met het up to date houden van allerlei zakenEven over afgelopen zaterdag; Jezus wat heb ik genoten! Geweldig publiek zoals we gewend zijn van de Spoontech fans. Voor mij nauwelijks nadelen. Wat jullie schrijven over Digital Abuse kan ik me goed in vinden, ik heb het nog met ze erover gehad waarom ze niet voor een ander soort tracklist hebben gekozen en ze kwamen op mij bijzonder verbaasd over toen ik vertelde dat iedereen op hun oude platen etc. had gehoopt. Ze hebben het denk ik gewoonweg verkeerd ingeschat (waar ik niet helemaal bij kan met m'n hoofd maarja).
Gegroet, Moos (allemaal een beetje bijgekomen?)
Oja oblivion![]()
Zeer vette plaat.
wrote:Die heb ik ook gezien ja haha.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.![]()
Ketaeendwrote:wrote:Die heb ik ook gezien ja haha.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.![]()
Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.
Rody, is ze niks voor jou?wrote:Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.
wrote:wrote:Die heb ik ook gezien ja haha.wrote:Ik heb wel weer mooie verhalen gehoord. Even een korte samenvatting: Een meid die de structuurformule van ketamine op de zijkant van haar lichaam had getatoeëerd.![]()
Wat leuk dat jullie mij allemaal gezien hebben.
wrote:Ketaeend
Melvin Raw is mijn vriend al en daar ben ik zeer gelukkig mee.wrote:Rody, is ze niks voor jou?
Hallo Ketaeend.wrote:wrote:Ketaeend
Ik werd tijdens end of days aangesproken door ene meneereend. Hij kwam naar me toe en zei: 'Ik ben MeneerEend'. Vond dit wel even toepasselijk.
HEEE KEVIN. Welke kevin ben je? A, b, c, d, e of F?wrote:Hallo Ketaeend.wrote:wrote:Ketaeend
Ik werd tijdens end of days aangesproken door ene meneereend. Hij kwam naar me toe en zei: 'Ik ben MeneerEend'. Vond dit wel even toepasselijk.
Volgens mij was ik dit.wrote:Een kerel die tegen mij zegt 'vanaf 5 uur begon het echte geweld pas hè '...![]()