Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 10:29 
 
Organisator

Lineup release Bass Protocol - E-Force special!
Date: 18-04-2015
Time: 23:00-07:00
A massive lineup for a really small price!

E-Force ▲ Dj Adaro ▲ Warface ▲ Titan ▲ The Resistance ▲ Raiden ▲ MC Renegade

Tickets are ONLY!! €10,- (ex fee) and available via;
Tickets: http://bit.ly/1DoP5VW

Fbevent: http://on.fb.me/1AuYiut

Lineup is slightly different than previous editions because we are actually able to book the mainstream guys for a change!

E-Force b2b Titan
E-Force b2b Warface
E-Force b2b Dj Adaro

Area 2 zal ingevuld worden door in ieder geval de volgende artiesten en daarbij horende muziekstijlen:
Elite Criminals, 155 Bpm tot Hardcore (Rawdefinition/ Restylerz)
D'Cepticon, 2005-2010 Hardstyle ( Xxlerator outdoor / Pitch Black )
Bouncing Ball, Raw (C.R.A.F.T. / Bass Protocol)
Feroxx, (Raw) Hardstyle 2010-2015 (C.R.A.F.T. / Q-BASE)
Faye, Theracords & Spoontech Records set( True Survivorz / NRG VIBE)
Fuzed, Early Hardstyle Set (Pitch Black / FOCUS)


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:17 
 
Organisator

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, tegen die tijd even kijken of ik ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 09:54 
 
Organisator

BEKENDMAKING E-FORCE BATTLES EN LINEUP AREA 2
Bass Protocol - E-Force special zou het niet heten als Mr. Seven niet een paar leuke battles zou doen!
De battles om van te smullen bestaan uit bestaan uit
E-Force b2b Titan
E-Force b2b Warface
E-Force b2b Dj Adaro

Area 2 zal ingevuld worden door in ieder geval de volgende artiesten en daarbij horende muziekstijlen:
Elite Criminals, 155 Bpm tot Hardcore (Rawdefinition/ Restylerz)
D'Cepticon, 2005-2010 Hardstyle ( Xxlerator outdoor / Pitch Black )
Bouncing Ball, Raw (C.R.A.F.T. / Bass Protocol)
Feroxx, (Raw) Hardstyle 2010-2015 (C.R.A.F.T. / Q-BASE)
Faye, Theracords & Spoontech Records set( True Survivorz / NRG VIBE)
Fuzed, Early Hardstyle Set (Pitch Black / FOCUS)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

Club Rodenburg schreef:
BEKENDMAKING E-FORCE BATTLES EN LINEUP AREA 2
Bass Protocol - E-Force special zou het niet heten als Mr. Seven niet een paar leuke battles zou doen!
De battles om van te smullen bestaan uit bestaan uit
E-Force b2b Titan
E-Force b2b Warface
E-Force b2b Dj Adaro

Area 2 zal ingevuld worden door in ieder geval de volgende artiesten en daarbij horende muziekstijlen:
Elite Criminals
D'Cepticon
Bouncing Ball
Feroxx
Faye
Fuzed

Zo kan het ook hoor, al die onzin die erbij staat zorgt echt niet voor extra bezoekers :list: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue Bird schreef:
Zo kan het ook hoor, al die onzin die erbij staat zorgt echt niet voor extra bezoekers :list: :thumbup:


Misschien ook wel. Als ik niet zou weten dat D'Ception een early set draait dan zou ik ook niet in die zaal staan op dat moment en misschien gaan er nu wel mensen in die zaal staan als ze dit weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:56 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Blue Bird schreef:
Zo kan het ook hoor, al die onzin die erbij staat zorgt echt niet voor extra bezoekers :list: :thumbup:


Misschien ook wel. Als ik niet zou weten dat D'Ception een early set draait dan zou ik ook niet in die zaal staan op dat moment en misschien gaan er nu wel mensen in die zaal staan als ze dit weten.

Persoonlijk vind ik het gewoon erg slordig en onoverzichtelijk. En ik doel er niet op dat ik in de zaal ga kijken. Maar ik ga in ieder geval geen kaartje kopen omdat D'Cepticon een early setje gaat draaien. Als je dat bij een Zany erbij zet (zoals Dangerouzmind afgelopen vrijdag) kan ik mij voorstellen dat daar nog extra mensen op af komen.

Edit: En ik stoor me trouwens daar het minste aan. Ik stoor me vooral aan het 'Waar de artiesten bekend van zijn' gedeelte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:03 
 
Organisator

Blue Bird schreef:
MelvinFR schreef:
Blue Bird schreef:
Zo kan het ook hoor, al die onzin die erbij staat zorgt echt niet voor extra bezoekers :list: :thumbup:


Misschien ook wel. Als ik niet zou weten dat D'Ception een early set draait dan zou ik ook niet in die zaal staan op dat moment en misschien gaan er nu wel mensen in die zaal staan als ze dit weten.

Persoonlijk vind ik het gewoon erg slordig en onoverzichtelijk. En ik doel er niet op dat ik in de zaal ga kijken. Maar ik ga in ieder geval geen kaartje kopen omdat D'Cepticon een early setje gaat draaien. Als je dat bij een Zany erbij zet (zoals Dangerouzmind afgelopen vrijdag) kan ik mij voorstellen dat daar nog extra mensen op af komen.

Edit: En ik stoor me trouwens daar het minste aan. Ik stoor me vooral aan het 'Waar de artiesten bekend van zijn' gedeelte


Dan is het toch niet iets waar jij je druk over hoeft te maken?
Wij geven dit gewoon aan om mensen die niet weten wie deze personen zijn, kunnen checken wat voor type artiesten het zijn (Die er eventueel wel in geïnteresseerd zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:19 
 
Hardtraxx Newbie

Club Rodenburg schreef:
Dan is het toch niet iets waar jij je druk over hoeft te maken?
Wij geven dit gewoon aan om mensen die niet weten wie deze personen zijn, kunnen checken wat voor type artiesten het zijn (Die er eventueel wel in geïnteresseerd zijn)

Als je niet tegen kritiek kan moet je ook geen account aanmaken op een forum >.< Het is gewoon mijn mening dat het slordig overkomt. Als ik die mening wil geven en mij er lekker druk om wil maken dan doe ik dat. Daarvoor heb ik hier een account aangemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:23 
 

Blue Bird schreef:
Als je niet tegen kritiek kan moet je ook geen account aanmaken op een forum >.<

Citaat:
Totaal aantal berichten: 141



Het is helemaaaaal niet slordig, maar juist fijn. Als ik naar een dergelijk evenement zou gaan en mij is niet verteld dat er in een andere zaal early hardstyle wordt gedraaid terwijl dat wel gepland is en ik kom daar pas de volgend dag achter dan zou ik dat de volgende dag niet tof vinden en de organisatie slechte communicatie verwijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Blue Bird schreef:
Als je niet tegen kritiek kan moet je ook geen account aanmaken op een forum >.<

Citaat:
Totaal aantal berichten: 141



Het is helemaaaaal niet slordig. Als ik naar een dergelijk evenement zou gaan en mij is niet verteld dat er in een andere zaal early hardstyle wordt gedraaid terwijl dat wel gepland is en ik kom daar pas de volgend dag achter dan zou ik dat de volgende dag niet tof vinden en de organisatie slechte communicatie verwijten.

Ik weet niet hoevaak ik het moet zeggen. IK VIND het slordig lijken, je kan het ook op een andere manier communiceren ( wat ze op FB ook in een bepaalde post hebben gedaan). Dat mag ik toch vinden? Hij kan toch gewoon zeggen (of denken) 'vind ik niet'. Dan is het toch ook klaar. Of mogen we nu ook geen meningen meer geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:28 
 
Organisator

Je hebt duidelijk gemaakt dat het naar jouw mening niet duidelijk is, nu graag ontopic blijven :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Elite Criminals, 155 Bpm tot Hardcore (Rawdefinition/ Restylerz)
D'Cepticon, 2005-2010 Hardstyle ( Xxlerator outdoor / Pitch Black )
Bouncing Ball, Raw (C.R.A.F.T. / Bass Protocol)
Feroxx, (Raw) Hardstyle 2010-2015 (C.R.A.F.T. / Q-BASE)
Faye, Theracords & Spoontech Records set( True Survivorz / NRG VIBE)
Fuzed, Early Hardstyle Set (Pitch Black / FOCUS)


Aangezien de discussie hier over overzicht lijkt te gaan, denk ik dat dit een betere methode was geweest :P best of both worlds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:32 
 
Organisator

Steffnov schreef:
Club Rodenburg schreef:
Elite Criminals, 155 Bpm tot Hardcore (Rawdefinition/ Restylerz)
D'Cepticon, 2005-2010 Hardstyle ( Xxlerator outdoor / Pitch Black )
Bouncing Ball, Raw (C.R.A.F.T. / Bass Protocol)
Feroxx, (Raw) Hardstyle 2010-2015 (C.R.A.F.T. / Q-BASE)
Faye, Theracords & Spoontech Records set( True Survivorz / NRG VIBE)
Fuzed, Early Hardstyle Set (Pitch Black / FOCUS)


Aangezien de discussie hier over overzicht lijkt te gaan, denk ik dat dit een betere methode was geweest :P best of both worlds.

Nuttige toevoeging, even overgenomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:35 
 

Blue Bird schreef:
Ik weet niet hoevaak ik het moet zeggen. IK VIND het slordig lijken, je kan het ook op een andere manier communiceren ( wat ze op FB ook in een bepaalde post hebben gedaan). Dat mag ik toch vinden? Hij kan toch gewoon zeggen (of denken) 'vind ik niet'. Dan is het toch ook klaar. Of mogen we nu ook geen meningen meer geven?


Ik vind zo vaak iets (hier op dit forum), maar dan realiseer ik hoe nutteloos een reactie zou zijn en reageer ik gewoon niet. Bespaar je veel tijd mee, is handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:03 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Blue Bird schreef:
Ik weet niet hoevaak ik het moet zeggen. IK VIND het slordig lijken, je kan het ook op een andere manier communiceren ( wat ze op FB ook in een bepaalde post hebben gedaan). Dat mag ik toch vinden? Hij kan toch gewoon zeggen (of denken) 'vind ik niet'. Dan is het toch ook klaar. Of mogen we nu ook geen meningen meer geven?


Ik vind zo vaak iets (hier op dit forum), maar dan realiseer ik hoe nutteloos een reactie zou zijn en reageer ik gewoon niet. Bespaar je veel tijd mee, is handig.
Ik vind deze post anders aardig nutteloos. Ga nou maar gewoon weer Ontopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haal mij eens van die mateloos iritante mailinglist af. Als ik 'in wil loggen op jullie site' , aka ooit een keer een account aangemaakt omdat dat moest voor een kaartverkoop, krijg ik allerlei kut foutmeldingen.

Citaat:

Warning: include(design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463

Warning: include(design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463


Als ik er voor het weekend niet af ben stuur ik de hele bende door naar het spam meldpunt. timbrand @ xs 4 all
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:18 
 

Blue Bird schreef:
stefaneke schreef:
Blue Bird schreef:
Ik weet niet hoevaak ik het moet zeggen. IK VIND het slordig lijken, je kan het ook op een andere manier communiceren ( wat ze op FB ook in een bepaalde post hebben gedaan). Dat mag ik toch vinden? Hij kan toch gewoon zeggen (of denken) 'vind ik niet'. Dan is het toch ook klaar. Of mogen we nu ook geen meningen meer geven?


Ik vind zo vaak iets (hier op dit forum), maar dan realiseer ik hoe nutteloos een reactie zou zijn en reageer ik gewoon niet. Bespaar je veel tijd mee, is handig.
Ik vind deze post anders aardig nutteloos. Ga nou maar gewoon weer Ontopic ;)


Hap hap hap

@TIMOTHyb

Schavuiten!

Anders gewoon aanmerken als spam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gedaan ja, maar is niet sjiek en tyfusvervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haal mij eens van die mateloos iritante mailinglist af. Als ik 'in wil loggen op jullie site' , aka ooit een keer een account aangemaakt omdat dat moest voor een kaartverkoop, krijg ik allerlei kut foutmeldingen.

Citaat:

Warning: include(design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463

Warning: include(design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'design_new/pages/ingelogged/nieuwsbrief_instellingen.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/beta/domains/clubrodenburg.nl/public_html/index.php on line 463


Ik moest lachen. Die smiley in die foutcode doet 't hem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is opgelost. Dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 21:06 
 
Organisator

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :)

Eerst even bij D'Cepticon kijken en daarna bij eforce en vrienden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag hier je shirt uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alweer een poos niet meer in de rodenburg geweest, maar voorheen wel in ieder geval.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten