Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 11:48 
 
Hardtraxx Elite

yowan schreef:
Mag hier je shirt uit?

Ik hoop dat je een grapje maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Ik hoop dat je een grapje maakt

nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad, werd goed gedraaid in zaal 1! Zelf ook genoten van mijn set in zaal 2 en de drukte :thumbsup:

Tracklist:
1. Audiomedics - Crowd Control
2. Zany & The Beholder - Again We Will Rise
3. Tartaros - My Guns
4. Reprobate - Surface
5. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
6. Bass Chaserz - Reach Up In Ya Mouth
7. Tat & Zat - Proud To Be Loud
8. Luminite & Electric Punk - Like That
9. Requiem - Hilla Killa
10. Revocate - Let's Get Dirty
11. D-Sturb - Hard Bass Tool
12. Regain & Chaotic Spirit ft. MC Livid - Angel Of The Death
13. Ran-D & Dj Adaro - Under Attack
14. Warface - Total War
15. Chris One - Killshot
16. Artifact - Now We're Talking
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)
20. The R3bels - Pattern 2
21. Rebelion - Conflict
22. B-Front & Frontliner - Magic
23. Delete & Warface - The Baddest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

werd zeker lekker gedraaid in zaal 1, vooral tijdens de half uur b2b setjes. Adaro & E-Force :thumbsup:
The resistance draaide ook een erg lekker setje met veel oude platen er in. Losgaan gehalte de hele avond was goed in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:

Tracklist:
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)


Hoe klonken de kicks van Hacht Mdrie tussen die twee platen in, in verhouding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 16:48 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Youri schreef:

Tracklist:
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)


Hoe klonken de kicks van Hacht Mdrie tussen die twee platen in, in verhouding?


je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke maat! Gaaf verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Delt-A schreef:
Youri schreef:

Tracklist:
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)


Hoe klonken de kicks van Hacht Mdrie tussen die twee platen in, in verhouding?


je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.


Post van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
en jij niet. Punt.

Is dit niet een dubbele punt?
Of nee, een drie dubbele!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:12 
 
Hardtraxx Elite

johnnie schreef:
je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.

Scheer je weg, pipo de clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo hey, raak hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.

Wauw. Het niveau blijft maar dalen de laatste tijd met steeds meer van dit soort posts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Punt

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op, iedereen erop reageren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:31 
 

Youri schreef:
Leuke avond gehad, werd goed gedraaid in zaal 1! Zelf ook genoten van mijn set in zaal 2 en de drukte :thumbsup:


Komt er een re-run? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.


Sec gezien is dit niet helemaal waar, want als hij een kaartje koopt voor een dik festival en er heen gaat, dan staat 'ie er in feite ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Youri schreef:
Leuke avond gehad, werd goed gedraaid in zaal 1! Zelf ook genoten van mijn set in zaal 2 en de drukte :thumbsup:


Komt er een re-run? :)



Jazeker! Alleen zitten nog aantal platen in die niet online mogen! Dus of zonder die opnemen of even wachten...

En om even terug te komen op de vraag van Dylan... H8 M3 ging gewoon goed los, de andere kicks zijn idd wat harder, maar dat maakt toch niet veel uit, beetje afwisseling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
bloemkool schreef:
Youri schreef:
Leuke avond gehad, werd goed gedraaid in zaal 1! Zelf ook genoten van mijn set in zaal 2 en de drukte :thumbsup:


Komt er een re-run? :)



Jazeker! Alleen zitten nog aantal platen in die niet online mogen! Dus of zonder die opnemen of even wachten...

En om even terug te komen op de vraag van Dylan... H8 M3 ging gewoon goed los, de andere kicks zijn idd wat harder, maar dat maakt toch niet veel uit, beetje afwisseling :)


De vraag was ook niet lullig bedoeld, leek me gewoon dat de kicks ineens vrij soft zouden overkomen vergeleken bij die super lompe kicks van die tracks er omheen. Ik vind het zelf een kutkick :P , maar wel goed dat je voor variatie in je set gaat. (Ik heet Delt-A, of gewoon Jos btw :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
En om even terug te komen op de vraag van Dylan... H8 M3 ging gewoon goed los, de andere kicks zijn idd wat harder, maar dat maakt toch niet veel uit, beetje afwisseling :)


De vraag was ook niet lullig bedoeld, leek me gewoon dat de kicks ineens vrij soft zouden overkomen vergeleken bij die super lompe kicks van die tracks er omheen. Ik vind het zelf een kutkick :P , maar wel goed dat je voor variatie in je set gaat. (Ik heet Delt-A, of gewoon Jos btw :P )[/quote]

Zo vatte ik het ook niet op hoor! Ieder z'n ding :) Gelukkig dacht niet iedereen zo erover haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
sukkel


Goede comment, maar waar reageer je op? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:30 
 
Hardtraxxer

johnnie schreef:
Delt-A schreef:
Youri schreef:

Tracklist:
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)


Hoe klonken de kicks van Hacht Mdrie tussen die twee platen in, in verhouding?


je wil "niet" horen. Maar de maker van deze track staat op dikke festivals en jij niet. Punt.


Jij hoort hier niet op het forum uitgroepteken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Leuke avond gehad, werd goed gedraaid in zaal 1! Zelf ook genoten van mijn set in zaal 2 en de drukte :thumbsup:

Tracklist:
1. Audiomedics - Crowd Control
2. Zany & The Beholder - Again We Will Rise
3. Tartaros - My Guns
4. Reprobate - Surface
5. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
6. Bass Chaserz - Reach Up In Ya Mouth
7. Tat & Zat - Proud To Be Loud
8. Luminite & Electric Punk - Like That
9. Requiem - Hilla Killa
10. Revocate - Let's Get Dirty
11. D-Sturb - Hard Bass Tool
12. Regain & Chaotic Spirit ft. MC Livid - Angel Of The Death
13. Ran-D & Dj Adaro - Under Attack
14. Warface - Total War
15. Chris One - Killshot
16. Artifact - Now We're Talking
17. A-lusion - Veritas (HMH 2008 Edit)
18. Warface - H8 M3
19. Delete - Formula (2012 edit)
20. The R3bels - Pattern 2
21. Rebelion - Conflict
22. B-Front & Frontliner - Magic
23. Delete & Warface - The Baddest

Veel leuke platen, ben idd benieuwd naar de re-run. Draai je toevallig op nog meer feesten dit jaar, behalve CRAFT dan?
Welke zaal was nu trouwens zaal 2, omdat ik las dat ze de oude zaal aan het verbouwen waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
yowan schreef:
sukkel


Goede comment, maar waar reageer je op? :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 09:03 
 
Hardtraxxer

uitgroepteken
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten