Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch. Met dank aan Paling. :cool:

Stond nog langs jouw tijdens Luna & E-Force, maar wist niet zeker als jij 't was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e keer dat ik er was, maar wat was er een kut geluid.. Alleen, zoals eerder genoemd, was de outdoor area prima qua geluid. Geluid in de TC zaal was echt bedroevend slecht. Alleen tijdens de set van Thera was het nog wel goed te doen.

Verder een prima feest gehad, alleen geen idee of naar een volgende editie zal gaan. Anderhalf/2 uur rijden met bagger geluid is niet ideaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch. Met dank aan Paling. :cool:

Stond nog langs jouw tijdens Luna & E-Force, maar wist niet zeker als jij 't was.

Dat waren wij ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, feesten in Zaandam worden nu wel bijna standaard gemeden door mij, het geluid in die locaties is zo bedroevend slecht altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Haha, feesten in Zaandam worden nu wel bijna standaard gemeden door mij, het geluid in die locaties is zo bedroevend slecht altijd.


Ja je snapt het ook niet. Ze zeggen op fb dat het systeem is verbeterd maar zal het getest zijn door een paar stomdoven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja de hele tent is toe aan een verbouwing/update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:
Aanwezig toch. Met dank aan Paling. :cool:

Was gezellig boys :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....

Als iemand dat bij mij zou doen zou ik de eerstvolgende werkdag eens lekker uitgebreid aangifte gaan doen bij het plaatselijke politiebureau. Beetje polsen op FB of er meer gedupeerden zijn enz. Dit laat je toch niet gebeuren zonder slag of stoot man? Wat is de volgende stap dan; even je sms-jes lezen? verplicht naakt binnenkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 22:33 
 
Hardtraxxer

Last minute ook nog gegaan.. ben er wel echt achter gekomen dat ik helemaal klaar met de Hemkade ben.
Wel erg gezellig gehad, ik was er rond 21:00 uur. maar toch erg veel, zeker 10 tracks dubbel gehoord.
Set van de avond was voor mij Scary Clowns, wat een dikke tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....

Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Youri schreef:
Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....

Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.


Beveiligers in Hemkade hebben er helaas wel vaker last van. Maar dat ie echt een klein stukje in in me broek ging voelen en ook ernstig trekken aan riem en met handen schoenen ingaan...

Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.

Nee, iedereen weet dat je je zooi bij de Hemkade binnen voor goede prijzen kan halen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri schreef:
stefan_helmond schreef:
Youri schreef:
Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....

Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.


Beveiligers in Hemkade hebben er helaas wel vaker last van. Maar dat ie echt een klein stukje in in me broek ging voelen en ook ernstig trekken aan riem en met handen schoenen ingaan...

Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.

Ja deden ze bij mij ook in m'n schoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat is die tweede track? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:53 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Godverdomme wat is die tweede track? :worship:


Is dat niet Warface & Luna -TBA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

Baco33 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Godverdomme wat is die tweede track? :worship:


Is dat niet Warface & Luna -TBA?


Warface & Luna - The Revival (Bass Academy Bootcamp Anthem)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten