Rond 21:00 kwam ik pas aan op het terrein. Werkelijk iedereen al helemaal van zijn padje af. Sfeer en geluid op het outdoor terrein was fantastisch. E-force draaide een super dikke set en wat klonk Seven geniaal door die speakers. Om 23:00 nadat dat Crypsis was afgelopen sloot het outdoor terrein en moest iedereen naar binnen. Van het top geluid buiten naar de binnen main waar het geluid dramatisch zacht stond. De bass kwam niet goed door waardoor er weinig sfeer was en nauwelijks iemand los ging. In de Theracords zaal stond het geluid wel harder maar was totaal niet zuiver en het was er heel rustig totdat Deetox er ging draaien. Wat bracht die een sfeer in die toko. Openen met Open the Gates gevolgd door Motherfuck

Na deetox nog even bij phuture noize en digital punk gestaan en toen vonden we het wel weer best geweest en ben ik naar huis gereden.
Al met al voor het weinige geld (€11,50 via ticketswap) een leuk feestje.
+ Sfeer/geluid/opmaak outdoorstage
+ Deetox
+ Set van E-force
- 2 man bij de ingang om te fouilleren en die ook nog eens te goed fouilleerde waardoor ik een half uur in de rij heb moeten staan terwijl er maar 15 man voor me stond
- geluid indoor main (werd later op de avond wel beter)
- gladheid in beide zalen
- locatie is gewoon zaad omdat het nauwelijks te bereiken is met OV, denk ook wel dat de rede is dat er zo weinig kaarten zijn verkocht.