Wavolizers?
Zag het ook jawrote:Wavolizers?
En ook niet 1 keer ofzowrote:Zag het ook jawrote:Wavolizers?
Staat op Partyflock, maar ik heb het nergens anders kunnen vinden; weten jullie wat dit is/was?€ 52 ,50 Physical Education & Bootcamp festival
En Lelystad dan?wrote:nou als er nog mensen mee willen gratis naar Bass academy! en je kan meteen met me mee rijden maar dan moet je wel beetje op de route liggen tussen harderwijk en zaamdam iets om is niet erg of je richting amersfoort reizen dan pik ik je daar op!

Zijn vriendin draait natuurlijk als E-Force op Outlands.wrote: Mooie timetable, maar er is 1 puntje waar ik nogal van in de war raak:
Luna vs. E-Force 21:15 - 22:30
Zal er wel mee te maken hebben dat de kaartverkoop niet goed loopt? Wel zonde van de korte sets inderdaad....wrote:Ze hebben 4, 5 en 6 in 1 area gepropt zie ik. Nogal korte sets dan.
Dan is het feest al afgelopenwrote:Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen.![]()
Ga alleen niet de volle 15 uur, denk van 19:00 tot 15:00 is een prima tijd
Bedoel 03:00wrote:Dan is het feest al afgelopenwrote:Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen.![]()
Samen dansengwrote:Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen.![]()
wrote:Aanwezig toch. Met dank aan Paling.