Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wavolizers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Wavolizers?

Zag het ook ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Qlown schreef:
Wavolizers?

Zag het ook ja :lol:

En ook niet 1 keer ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 18:50 
 

Haha jezus wat slordig. Kan je toch niet maken als organisatie zijnde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 21:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb 2 kaarten te koop, PM maar bij interesse. (normale prijs zonder service kosten)
Kutzooi. Komt Wavolizer een keer op een festival en dan plannen ze met de judo een weekendje weg in exact hetzelfde weekend. Hopen op een nieuwe kans dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
€ 52 ,50 Physical Education & Bootcamp festival


Staat op Partyflock, maar ik heb het nergens anders kunnen vinden; weten jullie wat dit is/was?

EDIT: een combiticket?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat was inderdaad een combiticket inclusief het feest van afgelopen maand. Als je geïnteresseerd bent in kaartjes PM even, want ik moet nog af van de mijne. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:11 
 
Hardtraxxer

nou als er nog mensen mee willen gratis naar Bass academy! en je kan meteen met me mee rijden maar dan moet je wel beetje op de route liggen tussen harderwijk en zaamdam iets om is niet erg of je richting amersfoort reizen dan pik ik je daar op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nette actie van ze al is het alleen maar omdat het niet loopt natuurlijk. En ze hadden de mensen die al kaartjes hebben beter gewoon muntjes kunnen geven, maar ja op deze manier verliezen ze minder omzet natuurlijk.

Kaartjes zijn nu 18,75
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Late Bird tickets
Feesten als een Baas is waar Bass Academy voor staat. En om ieder deze totaal beleving te bieden, worden per direct alle kaarten met maarliefst 50% in prijs verlaagd. Zodoende kan je voor slechts € 18,75 ex fee. 15 uur lang losgaan op het Rauwste Festival van Nederland. De bezoekers die al een ticket voor de normale prijs gekocht hebben, zullen worden gecompenseerd met een extra gratis entree bewijs die zij in de vorm van een E-ticket deze week via de mail zullen ontvangen. BKJN events garandeert alle bezoekers dat de kwaliteit ondanks deze actie niet in het geding zal komen en uitstekend zal zijn zoals je van hun gewend bent. De Late bird tickets zijn vanaf nu online beperkt verkrijgbaar via www.bkjn.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
nou als er nog mensen mee willen gratis naar Bass academy! en je kan meteen met me mee rijden maar dan moet je wel beetje op de route liggen tussen harderwijk en zaamdam iets om is niet erg of je richting amersfoort reizen dan pik ik je daar op!


En Lelystad dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, feesten als een baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsnog heen, wordt weer een mooi feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 23:59 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Mooie timetable, maar er is 1 puntje waar ik nogal van in de war raak:

Luna vs. E-Force 21:15 - 22:30

Outlands 2014:

Afbeelding

Digital Punk vs. E-Force 20:15 - 21:30

Ik zou het nogal knap vinden als E-Force in -15 minuten van Vlieringsbeek in Zaandam weet te komen, iemand enig idee hoe dit zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Privéjet jeweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 09:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze hebben 4, 5 en 6 in 1 area gepropt zie ik. Nogal korte sets dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:15 
 

Tom-100 schreef:
Mooie timetable, maar er is 1 puntje waar ik nogal van in de war raak:

Luna vs. E-Force 21:15 - 22:30


Zijn vriendin draait natuurlijk als E-Force op Outlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 14:24 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ze hebben 4, 5 en 6 in 1 area gepropt zie ik. Nogal korte sets dan.

Zal er wel mee te maken hebben dat de kaartverkoop niet goed loopt? Wel zonde van de korte sets inderdaad....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen. ^^
Ga alleen niet de volle 15 uur xd , denk van 19:00 tot 15:00 is een prima tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 21:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen. ^^
Ga alleen niet de volle 15 uur xd , denk van 19:00 tot 15:00 is een prima tijd

Dan is het feest al afgelopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kevin-Raw schreef:
Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen. ^^
Ga alleen niet de volle 15 uur xd , denk van 19:00 tot 15:00 is een prima tijd

Dan is het feest al afgelopen xd


Bedoel 03:00 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Gratis kaartje weten te bemachtigen, ook maar even een kijkje nemen. ^^
Ga alleen niet de volle 15 uur xd , denk van 19:00 tot 15:00 is een prima tijd

Samen danseng :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig toch. Met dank aan Paling. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Aanwezig toch. Met dank aan Paling. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rond 21:00 kwam ik pas aan op het terrein. Werkelijk iedereen al helemaal van zijn padje af. Sfeer en geluid op het outdoor terrein was fantastisch. E-force draaide een super dikke set en wat klonk Seven geniaal door die speakers. Om 23:00 nadat dat Crypsis was afgelopen sloot het outdoor terrein en moest iedereen naar binnen. Van het top geluid buiten naar de binnen main waar het geluid dramatisch zacht stond. De bass kwam niet goed door waardoor er weinig sfeer was en nauwelijks iemand los ging. In de Theracords zaal stond het geluid wel harder maar was totaal niet zuiver en het was er heel rustig totdat Deetox er ging draaien. Wat bracht die een sfeer in die toko. Openen met Open the Gates gevolgd door Motherfuck :love: Na deetox nog even bij phuture noize en digital punk gestaan en toen vonden we het wel weer best geweest en ben ik naar huis gereden.
Al met al voor het weinige geld (€11,50 via ticketswap) een leuk feestje.

+ Sfeer/geluid/opmaak outdoorstage
+ Deetox
+ Set van E-force

- 2 man bij de ingang om te fouilleren en die ook nog eens te goed fouilleerde waardoor ik een half uur in de rij heb moeten staan terwijl er maar 15 man voor me stond
- geluid indoor main (werd later op de avond wel beter)
- gladheid in beide zalen
- locatie is gewoon zaad omdat het nauwelijks te bereiken is met OV, denk ook wel dat de rede is dat er zo weinig kaarten zijn verkocht.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten