Cool! Ik was altijd een 6-student op schoolwrote:Je pretbek maakte een hoop goed. Een 8
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chris kreeg later extra punten hoor, de volle 10 duswrote:Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook
B
Wat voor punten heb jij het over?wrote:Chris kreeg later extra punten hoor, de volle 10 duswrote:Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hahahawrote:Wat voor punten heb jij het over?wrote:Chris kreeg later extra punten hoor, de volle 10 duswrote:Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook
Je had Chris op de after moeten zienwrote:Wat voor punten heb jij het over?wrote:Chris kreeg later extra punten hoor, de volle 10 duswrote:Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook
Maar gezien zn cijfer : Ik tel ook de pre party mee. En daar scoorde hij niet voldoende.
Niet op zaterdag in elk geval.... Op de dan weer vrijdag wel
Ik was al geslaagd toen ik de zaal binnen stapte 
Nu kijk ik er al helemaal naar uit!
Is het nou al bijna za ter daaaaaaaaaaag???
Is het nou al bijna za ter daaaaaaaaaaag???
wrote:En de bodemlijn is...
WIE WILT DIT MOEDERNEUKERS
Ook een lekker plaatje iddwrote:Evil Intent!
Zit nog steeds te twijfelen of ik heen zal gaan .... :p
Wat deed ik fout op de pre dan?wrote:Je had Chris op de after moeten zienwrote:Chris kreeg later extra punten hoor, de volle 10 duswrote:Een 8? Haha Chris is cum laude geslaagd man de vorige keer. Vond de barman ook![]()
![]()
![]()
![]()
Maar gezien zn cijfer : Ik tel ook de pre party mee. En daar scoorde hij niet voldoende.
Niet op zaterdag in elk geval.... Op de dan weer vrijdag wel.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
wrote:Zit nog steeds te twijfelen of ik heen zal gaan .... :p

dat betekend een 'je moet komen!' haha?wrote:wrote:Zit nog steeds te twijfelen of ik heen zal gaan .... :p
Als mensen die van wat verder komen behoefte hebben om na het feest uit te rusten ofzo zijn ze welkom om bij mij in Amsterdam te crashen, heb nog 2-3 plekken 
zou wel chill zijn, om ff op de 1e trein te mogen wachten bij je, anders zit ik 2u lang op t perron van zaandammeke te wachten!wrote:Als mensen die van wat verder komen behoefte hebben om na het feest uit te rusten ofzo zijn ze welkom om bij mij in Amsterdam te crashen, heb nog 2-3 plekken
wrote:Als mensen die van wat verder komen behoefte hebben om na het feest uit te rusten ofzo zijn ze welkom om bij mij in Amsterdam te crashen, heb nog 2-3 plekken
Primawrote:zou wel chill zijn, om ff op de 1e trein te mogen wachten bij je, anders zit ik 2u lang op t perron van zaandammeke te wachten!wrote:Als mensen die van wat verder komen behoefte hebben om na het feest uit te rusten ofzo zijn ze welkom om bij mij in Amsterdam te crashen, heb nog 2-3 plekken
Who was there
Nobody has said they're going yet.