Maar eens luisteren!
Aangezien ik altijd goede reacties bij jou zie.
Je opent al meteen niet lekker, midden in een melodie een random moment van een nummer ? Beetje apart als je het mij vraagt.
Overgangetje op Become The Sky is opzich prima, wel een beetje energieloos maar voor de rest gewoon prima.
Everything Starts overgangetje ook prima, klinkt op 1 of andere manier wel apart, niet uit te leggen:P
Overgang naar Times Like These mix je ook raar in, ligt er tevens naast. Lijkt me ook me een track die te vroeg in de lijst staat.
Persoonlijk geen lekkere overgang naar Crossroads ... Weet niet waar je Symphonic Feedback laat maargoed. Vind het niet lekker dat ie doorloopt in de break, ikzelf voorkom het altijd.
Naar Haunter of The Dark kan ik er niet veel van maken, het klinkt prima maar geen idee hoe je het doet haha.
Evolution Complete mix je goed in, lekker vloeiende overgang, zo hoor ik ze graag. Dit is wat men noemt een energieke overgang.
Ghost Story ligt er gwn behoorlijk naast wat goed te horen is, bijstellen is geen overbodige luxe

Tranmission mix je ook weer zo raar in, begin me af te vragen hoe jij je blokken telt

De vocal van A Ghost Story begint weer en na een paar tellen gooi je em dan weg omdat de break van Tranmission dan komt ...
Jammer dat de vocals door elkaar lopen, maar niet heel erg storend, voor de rest een prima overgang.
Awake ligt niet helemaal lekker onder Lellebel ... Hem harder zetten in de break klinkt ook minder, de vocal van lellebel is dan wel lekker.
Before The Storm ligt er finaal naast ... word volgensmij netjes bijgesteld.
Overgang naar Inner Child is prima!
Bij PYS heb je ook moeite em recht te krijgen hoor ik, voor de rest prima overgang komt alleen een beetje te hard in als je hem inmixt.
PYS word zo abrubt afgekapt met inmixen van Lmpsjnk, toch jammer.
Eplorers of The Mind ligt er ook net een tikkeltje naast...
Tipje van de sluier, bij het inmixen van een plaat draai dan alleen de inmixende plaat BIJ, vind het persoonlijk altijd lelijk de lopende plaat weg te draaien, mits het echt heel storend klinkt dan is het niet erg.
Als je Scary Noises de volgende keer zo inmixt, gooi em dan pas op de outro mee, dan kllinkt de break van EOTM niet zo raar.
Cause Chaos, altijd lastig te mixen vind ik, jij doet het netjes!
Rotten From The Inside, meesterlijke plaat, jammerlijk ingemixt, ligt er in het begin naast ... En ook hier geld weer als je het zo inmixt, gooi hem dan op de outro mee!
Punk blijft ook een heerlijk plaatje, lekker ingemixt!
Who Whants This ook prima ingemixt.
Oke ...
Ik ben kritisch, ja dat weet ik.
Maar ik vraag me dan wel af wat iedereen aan het doen is als ze jou setje aan hebben staan als ik alleen maar lees dat het een goede set was.
Ik vond de lijst persoonlijk een random hard setje. Tempo was prima!
Mixwerk is toch hier en daar niet geweldig, als een plaat niet gelijkt ligt, mix hem dan ook niet in.
En er zijn toch een aantal verfijnpuntjes i.m.o.
Zie het niet als afzeiken zoals de meesten het zien.
Zie het als een reactie die je evt verder kan helpen.