wordt weer veel bekende zien dus op Bass academy hoor ik al..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Super veel zin in! Lesson 1 was al heldig. 2 was ik niet bij, maar gezien de reacties hier minimaal net zo vet. 
wrote:Super veel zin in! Lesson 1 was al heldig. 2 was ik niet bij, maar gezien de reacties hier minimaal net zo vet.
1 was heldig, 2 was epic, 3 word fabeltastisch!
helaas kan robert dit nie betalen door de dure kaartjes van qlimax 
jij word waarschijnlijk de surprise-act van de avond, net als bij lesson 2wrote:helaas kan robert dit nie betalen door de dure kaartjes van qlimax
wie ben jij danwrote:wordt weer veel bekende zien dus op Bass academy hoor ik al..
B
Kan Hi Mike-o niet gebanned worden? Ik vind het maar een nare clown.
Ik ga gewoon eerst Bass en dan snel naar huis douche en weer de auto in richting de arenawrote:Ben er definitief niet bij, die zondag erna Ajax-Feyenoord![]()
Zie jullie wel op 3logy
Deed ik na XQ Fusion. Pakte helaas niet zo heel goed uit, die wedstrijd was qua gevoel compleet tegenstrijdig met hoe ik me die nacht voeldewrote:Ik ga gewoon eerst Bass en dan snel naar huis douche en weer de auto in richting de arenawrote:Ben er definitief niet bij, die zondag erna Ajax-Feyenoord![]()
Zie jullie wel op 3logy
Boeiend, klassieker kan me gestolen blijven. We verliezen toch 
wrote:Kan Hi Mike-o niet gebanned worden? Ik vind het maar een nare clown.
Realistischwrote:Boeiend, klassieker kan me gestolen blijven. We verliezen toch
Ik weet wie het is.wrote:wie ben jij danwrote:wordt weer veel bekende zien dus op Bass academy hoor ik al..
Ik vind het nogal overduidelijk.
Jij zou deze persoon zeker moeten kennen
Niet normaal hoeveel zin ik hierin heb
Weer eens een keertje ouderwets maaien
Weer eens een keertje ouderwets maaien
Hopen dat mijn hakken niet zo naar de tyfus gaan als de vorige keer
Heb d'r wel vreselijk veel zin in!!
Wauw, wat een line-up! Ik had hier wel bij willen zijn, mja verplichtingen, verplichtingen 
Hahaha ik heb het al keer eerder gedaan na Mindcontroller in februari.wrote:Deed ik na XQ Fusion. Pakte helaas niet zo heel goed uit, die wedstrijd was qua gevoel compleet tegenstrijdig met hoe ik me die nacht voeldewrote:Ik ga gewoon eerst Bass en dan snel naar huis douche en weer de auto in richting de arenawrote:Ben er definitief niet bij, die zondag erna Ajax-Feyenoord![]()
Zie jullie wel op 3logy
Toen dacht ik dat de trommels hardcore beats waren
Rico... Je moet komen baasch!wrote:Wauw, wat een line-up! Ik had hier wel bij willen zijn, mja verplichtingen, verplichtingen
Ik heb hier echt zin in! Is voor mij al weer veelste lang geleden, Decibel om precies te zijn.
moet je niet te veel snoepenwrote:Hopen dat mijn kaken niet zo naar de tyfus gaan als de vorige keer![]()
Uhhhhhh ja, dat zal het zijnwrote:moet je niet te veel snoepenwrote:Hopen dat mijn kaken niet zo naar de tyfus gaan als de vorige keer![]()
Hoe gruwelijk zou het zijn als Thera ff Multiple Trusts draait van Crypsis
Die wil ik echt een keer live horen
edit: Oh wacht, Crypsis staat zelf ook in de line up
edit: Oh wacht, Crypsis staat zelf ook in de line up
pefanta'tje woont toch bij jou?wrote:Als ik iemand mee krijg van hier uit t dorp ben ik erbij. Harde Klap is afgelast, dus ik zal een waardige vervanger moeten vinden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.