wrote:Zojuist een zekerheidje geworden!
Vriendinnetje is weer te lief voor mij..
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Yes we dowrote:wrote:Zojuist een zekerheidje geworden!
Vriendinnetje is weer te lief voor mij..The golden duo strikes again
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Twijfel nog, week erna is thrillogy
Ik ga ook naar Thrillogy maar Bass Academy ook gewoon gaanwrote:Twijfel nog, week erna is thrillogy
Ik twijfelde ook voor beide, maar ik geef Bass Academy toch voorrangwrote:Twijfel nog, week erna is thrillogy
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ben er definitief niet bij, die zondag erna Ajax-Feyenoord
Zie jullie wel op 3logy
Zie jullie wel op 3logy
Lijkt me ook wel een vet feest, alleen zaandam is me gewoon te ver weg 
Gaan! Terugreis verzin je wel wat opwrote:Lijkt me ook wel een vet feest, alleen zaandam is me gewoon te ver weg
Buhwrote:Gaan! Terugreis verzin je wel wat opwrote:Lijkt me ook wel een vet feest, alleen zaandam is me gewoon te ver weg
Kaartje in de pocket!
Dit word zo epic
WHO WANTS THIS MOTHERFUCKERRRRRRRRRRRRRRRR
Dit word zo epic
WHO WANTS THIS MOTHERFUCKERRRRRRRRRRRRRRRR
whaha is toch echt een pokke eind hoor, als rick z'n rijbewijs nou eens had...wrote:Buhwrote:Gaan! Terugreis verzin je wel wat opwrote:Lijkt me ook wel een vet feest, alleen zaandam is me gewoon te ver wegVeel plezier
Naaierwrote:fagwrote:En dan moet je alleen......
Ga met mij vanaf spijk dan. Jij gaat ook wokken of niet?wrote:En dan moet je alleen......
Volgens mij niet.. Maar Mike is natuurlijk meer dan welkom! 
Als ik met jullie mee ga, is wokken natuurlijk inclusief het hele pakket. Maar hoe doe je dat vanaf Spijk dan? Want ik ben bereid te rijden.wrote:Ga met mij vanaf spijk dan. Jij gaat ook wokken of niet?wrote:En dan moet je alleen......
Ik woon pal naast de metro dus ik vertrek vanaf Heemraadlaan naar Rotterdam Centraal en dan met de trein naar Zaandam. Darkbeatz en een vriendin van m gaan ook met de trein via Rotterdam dus wordt wel gezellig
Als je echt wil rijden zou je evt ook bereid zijn om die 2 ook mee te nemen dan?
Ja hoor, geen probleem. Dus dan spreken af op Rotterdam Centraal? Zou Schiedam niet makkelijker zijn aangezien ik daar de weg ongeveer 100 keer beter ken en dat langs de snelweg ligt..?wrote:Ik woon pal naast de metro dus ik vertrek vanaf Heemraadlaan naar Rotterdam Centraal en dan met de trein naar Zaandam. Darkbeatz en een vriendin van m gaan ook met de trein via Rotterdam dus wordt wel gezelligAls je echt wil rijden zou je evt ook bereid zijn om die 2 ook mee te nemen dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.