ik 2 keerwrote:- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
Wo Wants This heb ik ook nog nooit gehoord live, dus kom maar op
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
Wordt flink raggen met iedereen hier op Who Wants This!
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
Wordt flink raggen met iedereen hier op Who Wants This!
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
- Ruubiie
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
- Ruubiie
- Pete.
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
- Ruubiie
- pepepe
- Janus.
- Daveytl.
- Pommer & WZY + aanhang
- Banaanslak
- Echte_oostzaner
- Hoofdcoach
- Wootum
- Nando + aanhang
- Iris93
- Tommetjeuh
- Ruubiie
- pepepe
Denk toch wel aanwezig, geen goede herinneringen aan de vorige Bass Academy maarja komt wel goed deze keer. Moet alleen nog volledig worden overgehaald.
Ja haha lag niet aan het feest, setjes waren briljant en mensen waren gezellig. Ik voelde me gewoon kutwrote:Geen goeie herinneringen? Wtf... Was een EPIC feestje!
Was wel een leuk feestje inderdaad :-)wrote:Geen goeie herinneringen? Wtf... Was een EPIC feestje!
Daar heeft Thera inmiddels toch wel voor gezorgd !?wrote:Denk toch wel aanwezig, geen goede herinneringen aan de vorige Bass Academy maarja komt wel goed deze keer. Moet alleen nog volledig worden overgehaald.
Alleen WWT is al reden genoeg!
Nee maar ik weet zeker dat je het deze keer gewoon geweldig gaat vinden, als je je de vorige keer goed had gevoeld vond je het toen waarschijnlijk ook wel geweldig.
Je hebt wat in te halen dus
Ojah en Thera, ik weet niet of je als laatste draait?
Zo niet krijg je na het draaien van WWT nog een biertje van me
En anders op het volgende feestje!
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
Hoop eigenlijk dat Thera niet hoeft af te sluiten :-) Laatste tijd al te vaak gezien, hoop Titan ofzo of Crypsis
Crypsis liever niet, heb hem iets te vaak gehoord de laatste tijd en ik wil ff een keer wat anders als afsluiter. Titan vind ik ook prima idd, moet ie wel een beetje andere tracks draaien want ook zijn setjes lijken wel aardig op elkaar.wrote:Hoop eigenlijk dat Thera niet hoeft af te sluiten :-) Laatste tijd al te vaak gezien, hoop Titan ofzo of Crypsis
Ja dat is waar, alles lijkt op elkaarwrote:Crypsis liever niet, heb hem iets te vaak gehoord de laatste tijd en ik wil ff een keer wat anders als afsluiter. Titan vind ik ook prima idd, moet ie wel een beetje andere tracks draaien want ook zijn setjes lijken wel aardig op elkaar.wrote:Hoop eigenlijk dat Thera niet hoeft af te sluiten :-) Laatste tijd al te vaak gezien, hoop Titan ofzo of Crypsis
Luna maar afsluiten
Het is al bekend dat thera afsluit toch?
Nee. Maar van mij hoeft Thera ook niet af te sluiten, dan krijg je weer terror en frenchcore en noem maar op (no offence, maar ik hou daar gewoon helemaal niet van). Gewoon lekker afsluiten met Tresspassing of Who Wants This en dan door naar de volgende set.wrote:Het is al bekend dat thera afsluit toch?
Ik hoop wel dat Thera afsluit, veel harder ga je het toch niet krijgen. Maar ik hou ook niet van eindigen met Hardcore/ Industrial o.i.d., gewoon eindigen met nummers als Who Wants This/ Outside the Box/ Scary Noises, dat zou fantastisch zijn
Mijn ideale volgorde zou zijn:
Diabolic.
Adaro.
Luna.
Crypsis.
Titan.
Thera.
Adaro mag natuurlijk ook wel later staan, maar denk dat hij bij de A²-avond wil zijn op het einde.
Mijn ideale volgorde zou zijn:
Diabolic.
Adaro.
Luna.
Crypsis.
Titan.
Thera.
Adaro mag natuurlijk ook wel later staan, maar denk dat hij bij de A²-avond wil zijn op het einde.
Waarom niet?wrote:Crypsis staat sowieso niet na Luna..
Haha ik heb er geen bronnen voor, maar ik voel het gewoon aan m'n water!wrote:Says who?
K zal in ieder geval vooraan staan met emiel (eyoung)
Hopelijk zeg jij dat tegen de organisatiewrote:Says who?
Lijkt me juist de logische volgorde. Of zet ze vs.wrote:Waarom niet?wrote:Crypsis staat sowieso niet na Luna..
wrote:Nee. Maar van mij hoeft Thera ook niet af te sluiten, dan krijg je weer terror en frenchcore en noem maar op (no offence, maar ik hou daar gewoon helemaal niet van). Gewoon lekker afsluiten met Tresspassing of Who Wants This en dan door naar de volgende set.wrote:Het is al bekend dat thera afsluit toch?
Terror en Frenchcore?
Dat heb ik Thera nog niet horen draaien tbh
Denk dat ie meer Industrial bedoeld
Althans op Loudness was dat volgens mij het geval, maar ik vond het wel vet op zich: party party party party party party kickin time 
't Ligt ook helemaal aan t feest zelf waar ik mee afsluit als ik moet afsluiten. Op Inception eigenlijk ook geen Hc gedraaid aangezien er al een hc area was, maar ja als je dan toch nog 1 trackie mag draaien dan ga ik uiteraard voor opera xD
Verder vind ik dat een zogenaamd Raw feest niet met mainstream
hc afgesloten moet worden maar dat industrial dan beter op zn plaats is.
Anyway dit is allemaal erg offtopic want r is helemaal geen timetable bekend

Verder vind ik dat een zogenaamd Raw feest niet met mainstream
hc afgesloten moet worden maar dat industrial dan beter op zn plaats is.
Anyway dit is allemaal erg offtopic want r is helemaal geen timetable bekend
Who was there
Nobody has said they're going yet.